Страница 2 от 2

Динамометричен ключ

Публикувано на: 07 Апр 2017 08:28
от slowtraveler
На тази смяна ги оставих да работят с пистолет...
Както се казва - мързела (моя в случая) не води до нищо добро - динамометричния ми ключ си стои вкъщи на топло tooth.gif
Първо ми смляха ключа на секрета на зимните гуми (беше си от евтините), та добре, че имаше струг под ръка, та да успеем да развием секрета...
След това завиха гумите с пистолета - не ми се мисли как ще се развиват guns.gif
Успокоението ми е, че на джипката гайките се затягат на почти двойно усилие спрямо повечето леки автомобили, та едва ли ще има проблем с шпилки и гайки...

Динамометричен ключ

Публикувано на: 07 Апр 2017 11:05
от Оги
Има къде да съхранявам 2-ри комлект сглобени колела и смяната пред гаража е макс. час работа и то когато ми щукне. Чиста работа. Няма опашки, няма скъсани шпилки, пренатегнати гайки, прецакани секрети, насред път колело може да се свали с аварийния инструмент без проблем. Иначе не знаеш колко може да чакаш някой да те спасява или пътна помощ за едно нищо. Във всяко второ гумаджийно колкото работа вършат още толкоз и бели правят. Слагат там едни хора, хамали, които и хал-хабер си нямат от автомобил. Един пъхна гущера под педалите да вдига колата, там вървят кабели, тръби- един луд скандал, само не го изритах тоз тъпак. Аре нЕма нужда. Колкото по-малко контакти с извънземни- толкоз по-добре.

Динамометричен ключ

Публикувано на: 07 Апр 2017 11:37
от slowtraveler
И аз има къде да ги съхранявам, но си е тежка работа - изкараха ми ги от склада с мотокар, щото комплекта тежи над 200кг...
Към това като се добави нуждата от специален крик (дори за целта си взех допустим ценово крокодил, ама си е малък - май бе до 40см, та трябва да му подлагам 20см трупчета, че да мога да отлепя гума), и нещата започват да стават тегави...
Едно е да смъкнеш едно колело, но на 2-3 започва човек да се уморява...