Мнение
от vessonik » 03 Апр 2015 23:10
Здравейте, моля колеги, които разбират да оценят поведението на следните два акумулатора. Първите измервания са направени сутрин преди първо стартиране на двигателите.
Голф 5, 1.9 TDI, 105 к.с., 2008 г. - 1J0 915 105 AE, 12V, 70Ah, 570A EN/SAE, 340A DIN.
неработещ двигател - 12.20V
откачен акумулатора - 12.30V
между откачената клема и акумулатора - 11.70V
малък газ без консуматори - 14.5V
малък газ със светлини - 14.5V
2000 об./мин. без светлини - 14.4V
2000 об./мин. със светлини - 14.3V
Авенсис 2.0 D4D, 126 к.с., 2008 г. - MUTLU Z, 2880-0R050, 20HR-84AH, EN CCA 760A, CCA 800A.
неработещ двигател - 12.34V
откачен акумулатора - 12.4V
между откачената клема и акумулатора - 11.52V
малък газ без консуматори - 14.15V
малък газ със светлини - 14.15V
2000 об./мин. без светлини - 14.35V
2000 об./мин. със светлини - 14.22V
Благодаря за отзивчивостта!
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.