Страница 2 от 2

Re: Слабо парно - Авенсис Т22

Публикувано на: 13 Май 2015 15:49
от SAMOOEL
goroust написа:Колега SAMOOEL би ли разказал как разглоби тези клапи или ако имаш някои схеми да покажеш.
Здравей колега goroust и извинявай за закъснелия отговор . . . дълго не бях на линия.

За жалост нямам никакви схеми или снимки. Всичко направих сам, като започнах с пластмасовия панел на централната конзола - при мен е имитация на махагон (дано разбираш за кой панел говоря). Той е на щипки и лесно се "издърпва" - трябва само да внимаваш да не счупиш щипките! Помагах си с тънко ножче и лекичко напъвах между панела и таблото. Ако нямаш радио на мястото за радио е много по-удобно - пъхаш си ръката и дърпаш смело и внимателно. Аз имам CD и не ми се разгобяваше да го вадя и за това отворих малкото "чекмедженце" което е в конзолата и така издърпах пластмасовия панел. По този начин имаш много добра видимост и като мърдаш врътките виждаш дали клапите за затварят/отварят или превърта. При мен превърташе. Уплътних ги с малко изолирбанд и леко разтопих пластмасата с поялника за да прилепне хубаво. Цяла зима беше завъртяно на топло, но сега в този сезон често сменям от топло на студено и обратното - няма проблеми за момента.

Поздрави и успех!!!

Re: Слабо парно - Авенсис Т22

Публикувано на: 13 Май 2015 22:21
от goroust
Благодари колега, ще се опитам да го оправя. Дано щипките издържат.

Re: Слабо парно - Авенсис Т22

Публикувано на: 11 Окт 2015 15:30
от Огнян
Здравейте. Новичък съм за клуба и марката и предварително моля за снизхождение за нелепи въпроси bash.gif .
Моделът ми е Corolla D4D 2.0 90 к.с. 1CD-FTV 2003г. Проблемът ми е сходен-при студен двигател климатроникът духа студено при зададени 27, 28.... или MAX градуси. При загряване и достигане на четвърто деление (хоризонтално положение на стрелката на таблото) и малко след него, рязко "със скок" задухва топло. Направи ми впечатление, че когато задуха топло, стрелката беше подминала хоризонтално положение и веднага се върна.
Друг признак, който ми е непонятен-при почти студен двигател, когато стрелката на термометъра на таблото е на първото деление (не знам дали скалата е равномерна и на колко градуса съответства едно деление), се включват перките на радиатора, като това е съпроводено с "щракване".
Моля за съвет.
Поздрави!

Re: Слабо парно - Авенсис Т22

Публикувано на: 11 Окт 2015 15:59
от Akima
Добре дошъл.
Оставям мнението тук - двигателят е един и същ.

Аз залагам на термостат - трябва да се провери и подмени.

Нов оригинален от тук - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597.

В Шумен не знам къде да ви пратя обаче - попълнете си профила според правилата.

Успех. :thumbsup:

Re: Слабо парно - Авенсис Т22

Публикувано на: 11 Окт 2015 21:58
от Огнян
Здравейте отново. Има развитие: Долях около 700 мл. дест. вода, защото беше под нивото (преди дни купих колата от автокъща и ще сменям антифриза тези дни) и УЖ се оправиха нещата, като задуха топло след първите 200-300м. на студен двигател. Но, уви. След още малко,когато темп. стигна второто деление на таблото, пак задуха студено. След това пак топло при по високи обороти и пак после студено :( Ииии те така. Изказаха ми стряскащи предположения от рода на: прегоряла гарнитура-вкарване на въздух в охл. система-въздушна възглавница в радиатора на отоплението...Дайте съвет преди да отида на майстор (ако намеря читав) при тези признаци.
Благодаря предварително.

Re: Слабо парно - Avensis Т22

Публикувано на: 12 Окт 2015 13:53
от Akima
Възможни причини са:
1.Термостат.
2.Радиаторче.
3.Кранче.
4.Проверете маркучите.

Ето инструкция за смяна - http://84.240.30.143/soft/auto/corolla/ ... upp618.pdf.

Варна е близо - сигурен съм,че колегата от темата за оригинални части ще Ви реши проблема.
Специализирал се е в Toyot-и.
Без да съм груб в Шумен най-много да си купя течност за чистачки и то с недоверие - но това са лични впечатления и може аз да съм бил карък.

Не описвате нещата точно и детайлно - какъв е пробега/откъде е колата/налична ли е сервизна история.
Има разлика между 802.11 a/b/g/n/ac - макар и да правят едно и също нещо. wink.gif

Успех. :thumbsup:

Re: Слабо парно - Avensis Т22

Публикувано на: 12 Окт 2015 17:38
от Огнян
Здравейте. Продължавам: забелязах, че при по-високи обороти започва да духа топло, на ниски (на светофар)-студено.
Благодаря за съветите Akima, сигурно ще се възползвам след одисеята в КАТ.
Поздрави

Re: Слабо парно - Avensis Т22

Публикувано на: 12 Окт 2015 18:10
от Огнян
За протокола-колата е от Италия, няма сервизна история и по думите на продавача :whistle: в автокъщата и по километраж е на 140 000.

Re: Слабо парно - Avensis Т22

Публикувано на: 12 Окт 2015 22:00
от Matematiks
1 Радиаторчето ти е полу-запушено
2 Перката на помпата ти превърта или ако е възможно има счупени части от перката(ако е пластмасова) Този проблем е точно с тези признаци, има парно само на високи обороти а на ниски не смогва да да завърта хубаво течността пшрез радиаторчето.

Re: Слабо парно - Avensis Т22

Публикувано на: 12 Окт 2015 22:03
от Akima
Matematiks написа: Перката на помпата ти превърта или ако е възможно има счупени части от перката(ако е пластмасова) Този проблем е точно с тези признаци, има парно само на високи обороти а на ниски не смогва да да завърта хубаво течността през радиаторчето.
Тук май ударихме джаката. drunk.gif

Незабавно бих обслужил колата с оригинални консумативи + смяна на водна помпа явно.

Успех. :thumbsup:

Re: Слабо парно - Avensis Т22

Публикувано на: 12 Окт 2015 22:48
от Matematiks
Често срещан проблем при BMW 524 TD с последващо кривене на глава и съответно температурата му вместо да стои ЗАКОВАНА на средата, почва да играе като разходомера на Бе Ем Вето tooth.gif

КУПУВАЙТЕ СИ СКЪПИ ЧАСТИ, не боклуци, за да няма псле ... боли ме главата stretcher.gif

По това, което съм чел тук - тия Авенсис, не са ли "ония" Авенсиси, дето е хубаво да се избягват или заменят с Карина unsure.gif

Re: Слабо парно - Avensis Т22

Публикувано на: 12 Окт 2015 23:28
от slowtraveler
То импелера превърти ли, обикновено свършва бързо... Но може да е износен и с намален дебит...
Може също така да не е добре обезвъздушена системата... Пробвай да спреш на стръмен наклон с предницата нагоре. И така да я изфорсираш няколко пъти до високи обороти...
Ако не помогне - тогава вече си трябва по-сериозна интервенция/диагностика...