O/D то е както казаха да не позволява на скоростната кутия да ходи на последната и предавка в случая става въпрос за 4-та. Идеята е както да се ползва за моторна спирачка така и ако теглиш нещо или катриш стръмен баир и се кантариш между 3-та и 4-та да не прави излишни ходове кутията. Това е дрбна тарикатия която я няма при немските машини, там всички скорости (от тези години говоря) са на лоста и са свързани с преместването му. А тук хитрината е че както си се подпрял на лоста и искаш да изпревариш за да не чакаш кик-дауна чукваш копчето и си на 3-та след което поемаш да изпреварваш. Другото е гледаш в далечината червено и за да не бараш спирачката пак бутончето и кутията те смъква на 3-та и намаляваш по-бързо. Изобщо доста съм си го ползвал бутончето.
Копчето долу е за да можеш мисля да отключиш лоста при изгасен мотор и не натисната спирачка. На тези коли вече за да извадиш лоста от Р трябва да натиснеш педала на спирачката и се чува едно леко щракане от един електро магнит задържащ лоста в положение Р. Но не съм сигурен точно, просто колата на която си играх имах доста малко време да и разуча врътните.
Мотора както си разбрал е 2NZ-FE, както ти казах няма да имаш ядове с него. Подходи към него с настройки като за Хонда и не го мисли вече.
Това с лампите за мен е една криво разбрана икономия или чиста дискриминация към нежния пол. При изправна кола няма начин да прегрее колкото и да я зориш. Така че провери дали и тръгва бързо парното и дали не истива като излезеш на дълго, сиреч симптоми за термостат и оттам на сетне не се занимавай да го мислиш.
Рейката е класическа хидравлика така че също нямай притеснения, може профилактично да и смениш маслото и толкова.
Хубавото при тези кутии е че имат пръчка и можеш да извадиш и погледнеш маслото както и да го подушиш да не смърди на препечени дискове. Аз си купих една А4-ка дето кутията е ZF 5HP19 и няма достъп до маслото. Е няма да ти казам какъв е катран и как все си мисля че след има няма 1-2 хил. км. ще роди (само ще я чипосам и ми е в кърпа вързана).
Виж да пробваш и климатика, тази която купихме имаше са си еВе климатика. Пускаш и нищо не се случва, чакаш 10 секунди и от духалките изкачат пингвините.
Радвам се да те видя в позната територия. Ще видиш че макар и да нямат разкошните двигатели на Хонда, Койотите

имат други предимства. Сглобката и качеството на материалите са доста на по-високо ниво от Хонда. Моторите не блестят с някаква безумна динамика но повечето са доста безпроблеми и няма да ти създават главоболия.
Сивика си е няма такова менте с тия смешни ламарини по сравнение с Корола но пък от друга страна не се сещам за по-точно напасната скоростна кутия към мотор от тези на D14A3/4. Знаеш за какво говоря.