Страница 2 от 2

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 26 Сеп 2014 21:56
от slowtraveler
Имах предвид несъосие точно при монтажа... И 'назорване' в радиална посока докато се намести кутията, което да е спукало феродовия диск...
И от там нататък - при работата диска да се е дочупил (той вече е бил асиметричен)...

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 27 Сеп 2014 08:31
от max-2
Колега slowtraveler, няма как да се счупи от това, защото при отклонение, което би довело до спукване на ламели, скоростната кутия не влиза и трябва образно казано да се вкара с хидравлична преса. По-скоро самия материал за изработване на ламелите е презакален и крехък (лоша партида) или е монтиран наобратно, както каза Мартод. :thumbsup:

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 27 Сеп 2014 19:17
от Japanese_fever
iovkito написа:Феродовият диск се центрира спрямо ламелите на притискателя , защото при стягане на притискателя към маховика , феродовият диск остава леко нагоре или надолу и няма как да бъде качена отново скоростната кутия , защото не могат да се нацелят шлиците на главинката на феродото. Дори и да има леко отклонение , щом скоростната кутия е влязла на мястото си , съединителят е сложен правилно.
Феродовия диск няма как да се центрира спрямо ламелите на притискателния, тъй като втория се слага след феродовия! Феродовия диск се центрира (помоща на инструмен, който идва със всеки комплект, долу на снимката) по оста на пилотното лагерче, където опира края на първичния вал на трансмисията, т.е. феродовия и протискателния се центтират по оста която влиза в тях, а не обратното.

Изображение

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 27 Сеп 2014 19:36
от iovkito
Преди да се стегне притискателя за маховика , феродовият диск трябва да е центриран на еднакво разстояние от ламелите. След като това стане , притискателят се дозатяга за маховика и феродото не може повече да бъде помръднато на ръка. Не е необходимо да разполагаме точно с такъв инструмент , за да си сменим съединителя , но е безспорно , че става по-лесно с него. Задължително е ползването му , ако съединителят има повече от един феродов диск , защото тогава може да има и разминаване на шлиците на отделните дискове и монтажът на кутията е съвсем невъзможен.
Ето за това става въпрос - Изображение

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 27 Сеп 2014 19:43
от Japanese_fever
За мен позлването на тази пластмасова джиджавка е задължителна всеки път, когато слагаш съединител. Най-вероятно, обаче както каза Martod дефекта е дошъл след неправилно поставяне на феродовия диск, т.е. обърнат на обратно. Моят кола преди да сменя беше със съединител LUK (явно на японските стандартно им слагат такъв). Но след това сложих EXEDY и съм много доволен. Сиединителят държи, а в същото време педала ми е по-мек при натискане.
Не разбрах авторът на темата за рекламация ли е ходил и кой му оправи съединителя след счупването. Също така за сметка нафирмата ли е било или пак за негова сметка?

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 27 Сеп 2014 22:51
от Airfan
А ще може ли да отдели съединителя ако се сложи обратно феродовия диск?? Изобщо ще може ли да се сглоби?

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 27 Сеп 2014 23:09
от мехаННика
Може ама трябва да си доста здрав и неграмотен, на някои съединители пише flywheel side а на други t/m side. А най лесно е просто да внимаваш, даже не трябва и английски.

Re: Авенсис 2003 2.0 D4D шум от съединител или скоростна кут

Публикувано на: 28 Сеп 2014 09:38
от martod
Airfan написа:А ще може ли да отдели съединителя ако се сложи обратно феродовия диск?? Изобщо ще може ли да се сглоби?
Ще може, но след известно време ще се счупи по същия начин както при колегата ..