Здравейте и то мен, видях че обсъждате новата Корола и реших да напиша моите впечатления.
Преди нея съм имал Корола 2006 1.4 VVTI, ниво Terra и Аурис 2010 1.6 Valvematic, ниво Unique+
Сега за новата Корола:
Двигател - 1.6 Valvematic
Скорости – ръчни
Ниво на оборудване – Luna
Купих я през месец Февруари тази година, като върнах Ауриса и доплатих разликата (поздрави към дилърите на отделите за нови и стари автомобили, които ми направиха супер оферти).
Екстериор – на мен лично много ми харесва, недостатък е че фаровете доста лесно се цапат,
това при Ауриса го нямаше, независимо от времето неговите фарове бяха вечно чисти.
Друг недостатък са малките странични огледала за обратно виждане, особено с дясното ми е голяма мъка, но предполагам ще свикна.
Интериор – доста по-добре от предишните модели. Виждам че на някои колеги са им груби пластмасите,за да се успокоите влезте в предишния модел Аурис

.
В този ценови клас пластмасите са навсякъде независимо от марката и мисля, че не са болка за умиране ако не скърцат.
Инструменталното табло е много добре подредено без излишък от копчета, камерата за заден ход помага много. Най-голям кеф ми прави връзката с телефона, работи перфектно.
Междуосието от 2700 си е казало думата, аз съм 1.90м и зад мен спокойно сяда човек със същата височина.
Седалките са удобни, малко по-твърди но ми харесват.
Подлакътника се плъзга, което е удобство за хората с нормална височина:).
Обезшумяването е значително подобрено, но винаги може повече.
Комфорта на возене за мен е супер, някой беше писал, че е златната среда, споделям напълно мнението му.
Багажник – предостатъчен.
Недостатък или по-скоро дефект при мен е, че мултимедията няколко пъти се изключва и включва сама по време на движение(явно има хлабава връзка и като друсне губи контакт), та ще се ходи до ТМ Ауто някога.
Друг недостатък e, че когато слушаш MP3 през USB не показва папките които аз съм създал и в които са ми песните, а показва песните по някакви други критерии(при ауриса папките си излизаха и можеше да си избираш съответната папка и песните от нея). Може би не знам как да си настроя системата, въпреки че прерових няколко пъти книжката с инструкции, та ако някой знае как става ще съм благодарен да сподели.
Въпреки, че е със същия двигател като на бишият ми Аурис, автомобила ускорява значително по-добре, а и имам чувството, че моторът работи по-култивирано.
Предвид габаритите на автомобила можеше радиуса на завиване да е малко по-малък, но не е болка за умиране.
Колата в момента е на 600км навъртени градско в София по следния маршрут: Овча купел 2-Красна Поляна-бул. К. Величков-бул. Стамболийски-Съдебна палата-бул.Стамболийски-бул.Т.Александров-Метростанция К.Величков.
За този маршрут в часовете сутрин 7.30 и вечер 18.00 средният разход на бензин е около 9л. по борд
компютър(на ауриса беше около 9.5-9.7, но да кажем, че е в същите граници).
Това което ме дразни е че няма опция човек сам да изключи системата за следене на налягането в гумите,съответно който е с два комплекта джанти като мен или кара със светнала лампа(аз карам така) или си купува още едни сензори от ТМ Ауто -110лв/бр. За мен тази цена е неоправдано висока, все пак гуми с размер 195/65/15, каквито са моите зимни струват 110лв/бр (говорим за гуми Continental).
Само да отбележа, че автомобила идва с летни гуми 16“ които си имат датчици за следене на налягането.
Въпреки забележките които изброих колата си струва.
Автомобила го препоръчвам на всеки който в момента се чуди какво да избере в този клас.
Единствената конкуренция, ако може да се нарече такава, е VW Jetta, която е с неоправдано висока цена (по спомен 42000лв), за горе долу същото ниво на оборудване (да не кажа по-слабо).
Ако на някой му трябва повече информация готов съм да споделям
