Страница 2 от 3

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 11 Апр 2014 18:28
от GIK
Колега, а от къде могат да се поръчат тези дюзи?

И малко инфо в ТМ Ауто:
-пълна диагностика на автомобила двигател-купе 108 лв. със записване за след 3-4 дена
-дюза за двигателя от темата 900-1000лв.
-съединител оригинален комплект с демпфрен маховик 2700лв.

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 11 Апр 2014 23:08
от iovkito

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 13 Апр 2014 01:44
от JapCar
iovkito написа:При студен двигател , по баир нагоре , на 1600-1700 оборота има едно причукване , което е като аванс на бензинов двигател.
Тая приказка с чукането я имаме от отдавна..., но може да не е само от дюзите. Поне при мен има известни разлики с чукането-на твоите обороти не съм го чувал, винаги е при ниски 1200, но не винаги го има. Дори когато го има, и на пр. ход като форсирам по-рязко леко причуква за момент, когато го няма, няма. Дюзите ми не са зле, най-лошата е -0.6, но и на нови двигатели има такива. За това си мисля, че и други неща понякога излизат от норма (може SCV или датчик) или пък дюзите моментно нещо...после се оправят.
Иначе принципно при тръгване си е тромава, нямам критерии с друг дизел, но на светофар дори Форд Транзит ме откъсва biggrin.gif (не на състезание разбира се)

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 13 Апр 2014 15:17
от iovkito
Дали има някаква съществена разлика между дюзите , които са за двигател с DPF и такива без ? Цената на тези с DPF 1ad-ftv , които са много по-редки , е паднала , бяха по 240-260 паунда бройката , вдигнати са само по-обиновените и по-търсените. Ето за тези става въпрос. http://www.dieseljones.co.uk/common-rai ... 09270.html

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 13 Апр 2014 17:20
от JapCar
iovkito написа:Дали има някаква съществена разлика между дюзите , които са за двигател с DPF и такива без ?
Ами трябва да сравниш парт номерата, не знам, но не вярвам да са различни. Тези с DPF имат пета дюза, да не би тя да е различна?

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 13 Апр 2014 17:42
от iovkito
Номерата им са различни , 23670-09180 - нормални , 23670-09190 - с DPF.

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 13 Апр 2014 19:59
от JapCar
iovkito написа:Номерата им са различни , 23670-09180 - нормални , 23670-09190 - с DPF.
Пиши им имейл с въпрос , те ще отговорят...

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 18 Апр 2014 23:04
от paoli
iovkito написа:Дали има някаква съществена разлика между дюзите , които са за двигател с DPF и такива без ? Цената на тези с DPF 1ad-ftv , които са много по-редки , е паднала , бяха по 240-260 паунда бройката , вдигнати са само по-обиновените и по-търсените. Ето за тези става въпрос. http://www.dieseljones.co.uk/common-rai ... 09270.html
Тука има инфо за дюзите на TOYOTA:

http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=& ... 8239,d.Yms

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 19 Апр 2014 11:10
от GIK
Някой може ли да каже каква е разликата в обороти/скорост на най-високата предавка на 126 и 116 к.с. двигатели.

При 126 100км/ч - 1800 об/мин на 6-та скорост - изпробвано, но не съм карал с повече.
Интересува ме как е при други скорости на двата модела :thumbsup:

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 19 Апр 2014 11:14
от iovkito
Като гледам оборотите на 120 , би трябвало този авенсис да е с 5 скорости.
https://www.youtube.com/watch?v=48DWs-ps1Lo

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 19 Апр 2014 11:22
от GIK
Изгледах доста клипчета в тубата но в някои се разминават данните и ми се струва, че сниманите коли не отговарят на обявените. Опитах се да направя графика и се оказа, че е невъзможно - има голямо разминаване в стойностите и не може да се начертае една права.

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 19 Апр 2014 11:40
от GIK
Според този сайт

http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... &id2=28053

разликата в максималната скорост на двата модела е само 5км/ч. Възможно ли се да са с еднакво предавателно число диференциалите и последните предавки, много ми е интересно.

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 19 Апр 2014 12:10
от iovkito
Защо си се захванал толкова сериозно с проучването на скоростите и оборотите? На дали някакви 300-400 оборота разлика ще дават голяма разлика в разхода , особено при влачене извънградско със 100-120. В твоя случай вероятността за намиране на по-сполучлива кола е да вземеш по-нова , а тя така или иначе ще е с 6 скорости .

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 19 Апр 2014 12:40
от GIK
iovkito написа:Защо си се захванал толкова сериозно ....
Защото ми харесва двигателят да е разтоварен и и ако няма разлика с при по-стария модел ще взема него. Имам си 1 наум за алуминиевия блок на 126 мотор - макар и рядко дава много сериозни дфекти и не ми се рискува.

Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве

Публикувано на: 19 Апр 2014 12:47
от JapCar
И аз мисля, че чак такова изследване на "молекулярно" ниво не носи кой-знае каква полза.
След средата на 2006 е фейслифта, който на пръв поглед се разпознава по снимките в обявите по мигачите на огледалата и липсата на голям дисплей в средата горе на таблото. Фейслифта е вече с новите AD двигатели 126 к.с./6 скорости. Преди това са с AC двг/5 скорости.
При мен (фейслифт) на 6 ск при 2000 об е около 115км/ч., на 5 ск при тези обороти е около 95км/ч (ориентировъчно). Турбото започва да оказва влияние над 1800 об. За съжаление, при равен път и равномерна скорост, без натоварване,независимо от предавката, оборотите ми най-често са в диапазона 1500-2000. Пътищата тук не позволяват изпреварвания, та динамика не ми трябва постоянно. Колата ползвам всеки ден и разхода ми е важен, такъв ми е стила, за разлика от ентусиастите, които винаги са 2000-3000об и после мрънкат за разхода...