Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съвет
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Колега, а от къде могат да се поръчат тези дюзи?
И малко инфо в ТМ Ауто:
-пълна диагностика на автомобила двигател-купе 108 лв. със записване за след 3-4 дена
-дюза за двигателя от темата 900-1000лв.
-съединител оригинален комплект с демпфрен маховик 2700лв.
И малко инфо в ТМ Ауто:
-пълна диагностика на автомобила двигател-купе 108 лв. със записване за след 3-4 дена
-дюза за двигателя от темата 900-1000лв.
-съединител оригинален комплект с демпфрен маховик 2700лв.
Слабите отмъщават, силните прощават, а щастливите забравят.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Тая приказка с чукането я имаме от отдавна..., но може да не е само от дюзите. Поне при мен има известни разлики с чукането-на твоите обороти не съм го чувал, винаги е при ниски 1200, но не винаги го има. Дори когато го има, и на пр. ход като форсирам по-рязко леко причуква за момент, когато го няма, няма. Дюзите ми не са зле, най-лошата е -0.6, но и на нови двигатели има такива. За това си мисля, че и други неща понякога излизат от норма (може SCV или датчик) или пък дюзите моментно нещо...после се оправят.iovkito написа:При студен двигател , по баир нагоре , на 1600-1700 оборота има едно причукване , което е като аванс на бензинов двигател.
Иначе принципно при тръгване си е тромава, нямам критерии с друг дизел, но на светофар дори Форд Транзит ме откъсва biggrin.gif (не на състезание разбира се)
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Дали има някаква съществена разлика между дюзите , които са за двигател с DPF и такива без ? Цената на тези с DPF 1ad-ftv , които са много по-редки , е паднала , бяха по 240-260 паунда бройката , вдигнати са само по-обиновените и по-търсените. Ето за тези става въпрос. http://www.dieseljones.co.uk/common-rai ... 09270.html
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Ами трябва да сравниш парт номерата, не знам, но не вярвам да са различни. Тези с DPF имат пета дюза, да не би тя да е различна?iovkito написа:Дали има някаква съществена разлика между дюзите , които са за двигател с DPF и такива без ?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Номерата им са различни , 23670-09180 - нормални , 23670-09190 - с DPF.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Пиши им имейл с въпрос , те ще отговорят...iovkito написа:Номерата им са различни , 23670-09180 - нормални , 23670-09190 - с DPF.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Тука има инфо за дюзите на TOYOTA:iovkito написа:Дали има някаква съществена разлика между дюзите , които са за двигател с DPF и такива без ? Цената на тези с DPF 1ad-ftv , които са много по-редки , е паднала , бяха по 240-260 паунда бройката , вдигнати са само по-обиновените и по-търсените. Ето за тези става въпрос. http://www.dieseljones.co.uk/common-rai ... 09270.html
http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=& ... 8239,d.Yms
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Някой може ли да каже каква е разликата в обороти/скорост на най-високата предавка на 126 и 116 к.с. двигатели.
При 126 100км/ч - 1800 об/мин на 6-та скорост - изпробвано, но не съм карал с повече.
Интересува ме как е при други скорости на двата модела
При 126 100км/ч - 1800 об/мин на 6-та скорост - изпробвано, но не съм карал с повече.
Интересува ме как е при други скорости на двата модела

Слабите отмъщават, силните прощават, а щастливите забравят.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Като гледам оборотите на 120 , би трябвало този авенсис да е с 5 скорости.
https://www.youtube.com/watch?v=48DWs-ps1Lo
https://www.youtube.com/watch?v=48DWs-ps1Lo
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Изгледах доста клипчета в тубата но в някои се разминават данните и ми се струва, че сниманите коли не отговарят на обявените. Опитах се да направя графика и се оказа, че е невъзможно - има голямо разминаване в стойностите и не може да се начертае една права.
Слабите отмъщават, силните прощават, а щастливите забравят.
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Според този сайт
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... &id2=28053
разликата в максималната скорост на двата модела е само 5км/ч. Възможно ли се да са с еднакво предавателно число диференциалите и последните предавки, много ми е интересно.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... &id2=28053
разликата в максималната скорост на двата модела е само 5км/ч. Възможно ли се да са с еднакво предавателно число диференциалите и последните предавки, много ми е интересно.
Слабите отмъщават, силните прощават, а щастливите забравят.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Защо си се захванал толкова сериозно с проучването на скоростите и оборотите? На дали някакви 300-400 оборота разлика ще дават голяма разлика в разхода , особено при влачене извънградско със 100-120. В твоя случай вероятността за намиране на по-сполучлива кола е да вземеш по-нова , а тя така или иначе ще е с 6 скорости .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
Защото ми харесва двигателят да е разтоварен и и ако няма разлика с при по-стария модел ще взема него. Имам си 1 наум за алуминиевия блок на 126 мотор - макар и рядко дава много сериозни дфекти и не ми се рискува.iovkito написа:Защо си се захванал толкова сериозно ....
Слабите отмъщават, силните прощават, а щастливите забравят.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis II D4D 126к.с. 2006-2009г. моля за мнение и съве
И аз мисля, че чак такова изследване на "молекулярно" ниво не носи кой-знае каква полза.
След средата на 2006 е фейслифта, който на пръв поглед се разпознава по снимките в обявите по мигачите на огледалата и липсата на голям дисплей в средата горе на таблото. Фейслифта е вече с новите AD двигатели 126 к.с./6 скорости. Преди това са с AC двг/5 скорости.
При мен (фейслифт) на 6 ск при 2000 об е около 115км/ч., на 5 ск при тези обороти е около 95км/ч (ориентировъчно). Турбото започва да оказва влияние над 1800 об. За съжаление, при равен път и равномерна скорост, без натоварване,независимо от предавката, оборотите ми най-често са в диапазона 1500-2000. Пътищата тук не позволяват изпреварвания, та динамика не ми трябва постоянно. Колата ползвам всеки ден и разхода ми е важен, такъв ми е стила, за разлика от ентусиастите, които винаги са 2000-3000об и после мрънкат за разхода...
След средата на 2006 е фейслифта, който на пръв поглед се разпознава по снимките в обявите по мигачите на огледалата и липсата на голям дисплей в средата горе на таблото. Фейслифта е вече с новите AD двигатели 126 к.с./6 скорости. Преди това са с AC двг/5 скорости.
При мен (фейслифт) на 6 ск при 2000 об е около 115км/ч., на 5 ск при тези обороти е около 95км/ч (ориентировъчно). Турбото започва да оказва влияние над 1800 об. За съжаление, при равен път и равномерна скорост, без натоварване,независимо от предавката, оборотите ми най-често са в диапазона 1500-2000. Пътищата тук не позволяват изпреварвания, та динамика не ми трябва постоянно. Колата ползвам всеки ден и разхода ми е важен, такъв ми е стила, за разлика от ентусиастите, които винаги са 2000-3000об и после мрънкат за разхода...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта