Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Изобщо не знаеш на какъв двигател ще попаднеш.
За добавките - механника сигурно е прав, но какво пречи да опиташ и да установиш дали разходът е намалял,защото ако добавката освободи сегментите и те започнат да си вършат отново работата и разходът падне на примерно 1-2л./10 000км. нищо не губиш. Но ти си преценяваш.
Но ако правиш двигателя, много внимавай какви части ще вземеш и в какъв сервиз ще отидеш, за да ти работи двигателят тихо и безпроблемно след това.
За добавките - механника сигурно е прав, но какво пречи да опиташ и да установиш дали разходът е намалял,защото ако добавката освободи сегментите и те започнат да си вършат отново работата и разходът падне на примерно 1-2л./10 000км. нищо не губиш. Но ти си преценяваш.
Но ако правиш двигателя, много внимавай какви части ще вземеш и в какъв сервиз ще отидеш, за да ти работи двигателят тихо и безпроблемно след това.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Друг двигател е по-добреsteich написа:Другия вариант е друг двигател втора употреба на по малко км след 2007-ма но ... знае ли се пък на какво ще попадна а и цените които искат ... . Според вас кое е по добре ?

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Качествен ремонт е най-добре.
Другия двигател няма да е по-различен от този.
Другия двигател няма да е по-различен от този.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Аз искам да споделя само че съм карал с бутала тейкин атмосферен двигател допълнително турбиниран на 1.2 бара и изкараха 63 000км. а преди турбината още поне 150 000км. Така че тейкин стават 

Човек и добре да живее умира .......
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
И аз съм за ремонтиране на стария двигател, особено, ако е на малък пробег.TATI написа:Качествен ремонт е най-добре.
Другия двигател няма да е по-различен от този.
Принципно, ако вземе по-нов двигател, няколко години след неговия проблемът с горенето на масло го няма, но както казвате не се знае как е каран, с какво масло, кога е сменяно и т.н.
Според мен в БГ има кадърни хора, които могат да правят сполучливо основен ремонт на двигатели, просто трябва да се намерят. НАй-добре ще е, ако е човек, който вече е работил над такъв двигател или най-малкото е "на ти" с японските машини.
Ако не намериш човек, който е отварял 1ZZ-FE, мога да ти препоръчам някой от БГ Хонда форума да ти го направи. Мисля, че има 1-2 човека, които доста добре се справят.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
А стига сте залитали и пишете глупости.
Още повече че има доказано дефектна партида от този мотор с проблем в сегментите, ако е каран без масло в следствие на разхода да е претракал вече. Ако не хлопа и държи налягане къф шлайф на вала кви пет лв. Износване на частите ще има, но ако е в допуск е Ок
кви глупости пишете направо...
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
А стига сте залитали и пишете глупости.
Още повече че има доказано дефектна партида от този мотор с проблем в сегментите, ако е каран без масло в следствие на разхода да е претракал вече. Ако не хлопа и държи налягане къф шлайф на вала кви пет лв. Износване на частите ще има, но ако е в допуск е Ок

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Колеги благодаря за мненията. Имам обаче един въпрос. Старите бутала освен повечето канали/отвори за охлаждане на буталото, имат ли разлика в самите сегменти като ширина размер и т.н. Мисълта ми е ако износването на буталата е в рамките на допустимото, може ли да се приложи така нареченото "модване" или трябва да се сменят и буталата задължително ?
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Само да те открехна, че за мен отваряне на двигател е, когато му се махне главата. Не съм следил темата подробна, за да видя кой е съветвал за шлайфане на коляновия вал. Аз лично не съм давал такива съвети. Да проблемът на този двигател са сегментите. Ако може да ги смениш без да отваряш двигателя, значи си факир. Отделно нямам идея как се сменят сегменти без да се махне коляновия вал и да се разглоби изцяло двигателя?vodafon написа:Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Виж един маслен сегмент какви фини отвори има и сега си ги представи задръстени с маслена кал... аз опитах при свалени сегменти да ги измия и не се получи, та незнам... По-добре си отвори мотора, измерете цилиндрите и ако няма износване смени само сегментите и си ревизирай главата, така и така е отворена. Ще видиш и състоянието на коляновия вал, прецени там дали не е за ремонт, защото ако смениш сегментите, ще се увеличи компресията и ако са тръгнали лагерите - ще почне да трака от тях. Та... не е една беля. Аз този филм го преживях на една друга кола и мога да ти обясня какви неща се случиха след ремонта, за да знаеш и да не се прецакаш като мен. Стига да има интерес и да не се счете за офтопик, тъй като не съм майстор-механик и мога да говоря само от лично преживян опит.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
steich написа:Колеги благодаря за мненията. Имам обаче един въпрос. Старите бутала освен повечето канали/отвори за охлаждане на буталото, имат ли разлика в самите сегменти като ширина размер и т.н. Мисълта ми е ако износването на буталата е в рамките на допустимото, може ли да се приложи така нареченото "модване" или трябва да се сменят и буталата задължително ?
Колега ето ти тук горе-долу всички теми по твоя въпрос. Прочети ги, виж кои колеги са имали като твоя проблем, свържи се с тях и разбери кой им е направил ремонта и дали са доволни след това:
Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
(Toyota 1ZZ-FE VVTi - Oil Consumption)
Реших да обединя темите в един пост тук, за да може по-лесно да го намират колегите:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529
Ето и повечето теми на тази тема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE
п.п.
Тези теми, които съм дал по-горе може да намерите в този под-форум, темата е “Сервизни интервали и смяна на консумативи”, която е закована най-отгоре, за едно с други такива.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Ако можеш да си го позволиш, ТМ Ауто знаят как да ти направят ремонта и ще имаш оригинални части и гаранция за ремонта.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Според мен ремонта не е толквоа сложен, за да не може да се извърши от един добър автомеханик. В БГ частните сервизи не дават ли гаранция? Казвам го това, защото в ТМ Ауто този двигател ще му излезе златен или поне аз така мисля.
Отделно винаги е най-добре сам да си купи частите, защото ще му излезнат най-евтино, той пак може да си набави оригинални части. Въпросът е, че за същите части в ТМ Ауто ще му ги пордадат с надценка. Ако отиде с частите трябва да плати само за труда. Те няма как да не се съгласят да му направят ремонта, ако им носи оригинални части. Всичко това е кръга на теорията де, не знам как работи ТМ Ауто повечето дилъри избягват да правят ремонт с чужди части, но пък частните сервизи правят.
Отделно винаги е най-добре сам да си купи частите, защото ще му излезнат най-евтино, той пак може да си набави оригинални части. Въпросът е, че за същите части в ТМ Ауто ще му ги пордадат с надценка. Ако отиде с частите трябва да плати само за труда. Те няма как да не се съгласят да му направят ремонта, ако им носи оригинални части. Всичко това е кръга на теорията де, не знам как работи ТМ Ауто повечето дилъри избягват да правят ремонт с чужди части, но пък частните сервизи правят.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Ремонта не е сложен, ако имаш условията, познанията, частите и инструментите. Части могат да се набавят, инструмент също, условия горе долу, но познанията не всеки ги има, че да знае какво прави.
Неоторизираните сервизи не дават гаранция за нищо. Освен това, нямаш гаранция, че ще ти сложат това, което си им занесъл. Това са мои наблюдения от преди години, но май няма промяна. Отделно трябва да им висиш на главите, че да не забравят да сложат нещо. Мнението ми не е меродавно, тъй като аз не посещавам сервизи или ако ходя, то е само при проверени хора, на които мога да имам доверие. Примерно, гумите си ги сменям от 13 години само на едно място и само при определен човек.
Неоторизираните сервизи не дават гаранция за нищо. Освен това, нямаш гаранция, че ще ти сложат това, което си им занесъл. Това са мои наблюдения от преди години, но май няма промяна. Отделно трябва да им висиш на главите, че да не забравят да сложат нещо. Мнението ми не е меродавно, тъй като аз не посещавам сервизи или ако ходя, то е само при проверени хора, на които мога да имам доверие. Примерно, гумите си ги сменям от 13 години само на едно място и само при определен човек.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Значи от толкова много тунери в БГ да не може да се намери един свестен майстор, който да направи основен ремонт, цъ, цъ, цъ...
(бъзикам се, не се хващайте) Дал съм му начовека теми да се свърже с колеги със същия проблем.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Не те разбирам какво ми говориш, или си си на всяко гърне мерудия ?Japanese_fever написа:Само да те открехна, че за мен отваряне на двигател е, когато му се махне главата. Не съм следил темата подробна, за да видя кой е съветвал за шлайфане на коляновия вал. Аз лично не съм давал такива съвети. Да проблемът на този двигател са сегментите. Ако може да ги смениш без да отваряш двигателя, значи си факир. Отделно нямам идея как се сменят сегменти без да се махне коляновия вал и да се разглоби изцяло двигателя?vodafon написа:Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта