За да се свали този семеринг се избива и лагера-затова го смених, а отделно дето маслото го е измило и леко тръгнал(шумен) ми се видя. За Айсин чух че идвали с Валео феродов или притискателен вътре, за Екседи немалко случаи на тресящи още от началото, което значи че имат и фалшиви комплекти. Най-добре е оригинален съединител, че другите са малко на късмет, а работата по смяната не е малко. Лук-а е добре, но при него феродото е по-тясно, т.е. с по-малка площ от оригиналното, което свалих. За скоростите-имаше луфт в първичния вал и там пак се маха семеринга за да се смени. Винаги съм имал лек шум на 1 и 2 скорост и леко намаля след смяната. Сигурно трябва да се сменят всички лагери за да млъкне ,но вече там отиваме на около 200 лв за лагери и специфичен реглаж на лагерите на диференциала, специални инсрументи и преса, с които не разполагах в момента, както и чакане за доставка за предния лагер на вторичния вал. Всичко това ме отказа да се задълбочавам излишно и реших ако се появи проблем да си търся друга кутия.
Като идвам в София задължително ще ти звънна.
