Теч на масло от дистрибутора Карина Е. Решено!

desotodorov

Re: Теч на масло от дистрибутора Карина Е. Решено!

Мнение от desotodorov » 06 Апр 2013 20:52

Ми защо и лагера на делкото - разбит ли беше ? Сменил си и лагер на първичния вал - т.е. - отварял си скоростната кутия...имаше ли някакъв симптом ? При мен се чува едно много леко виене което 100% е лагер някъде по скоростите, защото се променя като честота с увеличаване на скоростта и смяна на предавките и е възможно и при мен да е това лагерче мисля, не че не кара вече 100к и отгоре...сигурно и ще два пъти по-толкова ще изкара - не се променя звука, ама ме дразни и съм решил направо да слагам скоростната кутия от другата Карина дето я взех за части - собственика и каза че скоростите му са си били съвсем на ред...а семерингите - да - доста еластични са, не е е толкова горещо там wink.gif - поне тези на полуоските - огледах ги доста Фнимателно...едни кафяви такива са...тоя на първичния вал труден ли е за смяна, или ти покрай лагера ? А защо реши съеднителя да е LUK - Aisin не са скъпи мисля? А моето маншонче около втората помпа си е кажи речи изцяло събрано...не превърта с газ на която и да е предавка и с пълна кола и по нагорнище - (всеки ден - Витиня). Ама мисля да го сменя преди зимата...че сега имам едни ремонти на недвижимата собственост на дневен ред. Ако имаш път към София - Ц.Г. Шосе...мисля че няма как да го избегнеш - обади се да се видим и запознаем и поговорим за бабите...ще ти пратя тел. на лично rolleyes.gif

Аватар
max-2
Мнения: 2092
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Re: Теч на масло от дистрибутора Карина Е. Решено!

Мнение от max-2 » 06 Апр 2013 23:48

За да се свали този семеринг се избива и лагера-затова го смених, а отделно дето маслото го е измило и леко тръгнал(шумен) ми се видя. За Айсин чух че идвали с Валео феродов или притискателен вътре, за Екседи немалко случаи на тресящи още от началото, което значи че имат и фалшиви комплекти. Най-добре е оригинален съединител, че другите са малко на късмет, а работата по смяната не е малко. Лук-а е добре, но при него феродото е по-тясно, т.е. с по-малка площ от оригиналното, което свалих. За скоростите-имаше луфт в първичния вал и там пак се маха семеринга за да се смени. Винаги съм имал лек шум на 1 и 2 скорост и леко намаля след смяната. Сигурно трябва да се сменят всички лагери за да млъкне ,но вече там отиваме на около 200 лв за лагери и специфичен реглаж на лагерите на диференциала, специални инсрументи и преса, с които не разполагах в момента, както и чакане за доставка за предния лагер на вторичния вал. Всичко това ме отказа да се задълбочавам излишно и реших ако се появи проблем да си търся друга кутия.
Като идвам в София задължително ще ти звънна. :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

desotodorov

Re: Теч на масло от дистрибутора Карина Е. Решено!

Мнение от desotodorov » 07 Апр 2013 19:22

E то, Мафиота тук от форума, сподели преди че си е взел иригинален съединител от колегата ToyotaForever и той е бил Valeo...м/у другото - от Karina-та, която аз разглобих също свалих Valeo - и май не беше сменян - някакъв щемпел с годината на пройзводство видях.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта