Страница 2 от 3
Публикувано на: 06 Яну 2007 18:26
от LordDigital
darcosi написа:За турбо сетъпа мислех да купя един колектор за сингъл турбо някоя турбина едни големи инжектори а за електрониката мислех да пробвам с едно greedy e-manage с кабели за инжектори и за запалване с АЕМ-а е най добрия вариант лесен е за работа и може всичко.
То NA както е с 10:1 на 0.5 ще тръгне добре според мен може и малко отгоре а ако мисля да карам на висок боост напрабо ще сменям мотора.Този мотор дето сега е на нея е в много добро състояние.
Аз точно заради геометрията издирвам пълната сервизна докоментация
то удара не е сериозен изкривени са предните маски и радяторите има удар в гредата долу на радятора аз аз това купих цяла предница даже ще артиснат много неща.
Личното ми мнение е ,че без разтварване на компресията нема да имаш успехи освеен ако не караш на много ниско налягане ,извънземен бензин ,или не си цар на уцелването на предварение и ухлаждане;)
Забравих да спомена и ,че вероятно колата ти е със .... дистрибуторна капачка ,което също е голем *** със гаранция че като минеш некви мощности ша почнат яки MissFires.
И не на последно място ,за Manual почти всички ползват mkiv.com ,един път съм гледал там и качествето е леко скапано пак и много не съм фен да си немам нещата локално та са се разврових имало и :
http://myweb.usf.edu/~cbmurphe/95tsrm.rar - 60+мегета архивирано ,тегли дока има:)
Публикувано на: 06 Яну 2007 20:21
от sluchaen_fen
Файла е с отлично качество и вече го сложих в
http://store4.data.bg/supramanuals/
Публикувано на: 06 Яну 2007 22:25
от darcosi
LordDigital мерси много незнам от каде го ископа това но наистина е пълния manual. mkiv.com e най полезния сайт за JZA80
това са капачката е много гадно аз си мислех да направя един трансплант да сложа оборудвана глава с се колекторите и турбините и кабели ецу от GTE.
с МАП разбирасе е много по добре стига да чете до повечко налягане.
ако слагам standalone ще е AEM не Megasquirt.
Публикувано на: 06 Яну 2007 22:28
от b_d
Много ясно, че ша слагаш АЕМ, а не МС. ТОВА Е СУПРА ВСЕ ПАК!
Напраи малко снимки на мотора.
Публикувано на: 07 Яну 2007 00:18
от LordDigital
darcosi написа:LordDigital мерси много незнам от каде го ископа това но наистина е пълния manual. mkiv.com e най полезния сайт за JZA80
това са капачката е много гадно аз си мислех да направя един трансплант да сложа оборудвана глава с се колекторите и турбините и кабели ецу от GTE.
с МАП разбирасе е много по добре стига да чете до повечко налягане.
ако слагам standalone ще е AEM не Megasquirt.
mkiv бива ,ма наи-полезно са форумите ,верваи ми:)
Иначе със опасност да стана досаден ,какъв е смисала да инвестираш дълбоко във тоз натуралния мотор? За мене тва е бездънна яма. Ако изощо за захванеш със него ,просто взимаи неща които после да можеш да ги сложиш на турбо мотора - ма преди да се захващаш седни и помисли - GTE ша доиде със колко беха там 5хх инжектори ЗАВОДСКИ ,които при малко по-високо налягане вършат работа до не по-малко от 500 коня на вала (400+ на колелата) ,ша доиде и със ЕКУ което можеш да паразитиш ,запалителна система която е наи-доброто което може да купят парите ... и колко ша струва ,аз предполагам 1-2бона във Англия ако го вземеш от некое Аристо ,поинтересуваи се за какви пари може да се намери - във БГ ша има кои да ти удължи жиците че да стане на Супарата и си пей сърце.
Публикувано на: 07 Яну 2007 01:39
от darcosi
един приятел днеска замина за англия и съм му поставил задача да потърси там мотор.
аз не бих инвестирал нищо по натуралния мотор единствено бих взел колектор за едно турбо и турбина и ще го пробвам на ниско нялягане после ще взема един GTE и ще ползвам на него същия колектор.
снимка на мотора
http://forums.hondabg.com/index.php?act ... i&img=3010
Публикувано на: 07 Яну 2007 02:23
от LordDigital
darcosi написа:един приятел днеска замина за англия и съм му поставил задача да потърси там мотор.
аз не бих инвестирал нищо по натуралния мотор единствено бих взел колектор за едно турбо и турбина и ще го пробвам на ниско нялягане после ще взема един GTE и ще ползвам на него същия колектор.
снимка на мотора
http://forums.hondabg.com/index.php?act ... i&img=3010
Тва звучи мъдро:)
Таз снимка - ти ли си свалил тръбите на Intake-to ,ili taka vze kolata? Stoto obiknovenno na parcheto koeto lipsva stoi debitomera ... tva che ima MAP ne znaci che ECU-to raboti samo na nego ,smisal moze i da zapali i da raboti na mesto ma kato vlezne vyv LOAD i stava tyzna kartinka...
Публикувано на: 07 Яну 2007 11:13
от darcosi
така купих колата
аз я карах и уж нямаше проблеми нормално работеше после се порових из инетрнет и намерих доста снимки на такива MKIV без дебитомер.
http://forums.hondabg.com/index.php?act ... i&img=3011
Публикувано на: 07 Яну 2007 18:54
от LordDigital
Ясно - тогаз предполагам предишния собственик е имал CAI ot tvyrdi trybi i si go e pribral predi da dade kolata
Публикувано на: 07 Яну 2007 21:59
от darcosi
мани ебати селяните
стария собстваник като я ударил си зел джантите спортния филтар с тръбите, колони,касетофон, даже лост-а за скоростите. и съпер трудно намерих джанти който да стават заради големите апарати и дискове.
Публикувано на: 08 Яну 2007 01:04
от fr3nzy
Поздрави за правилната насока Honda => Toyota, респективно FWD => RWD ... това в кръга на шегата biggrin.gif
Интересувам се как се справяш със обмитяването, акцизи и т.н. ... защото уж сме в европейския съюз, но чета, че акцизите оставали

Ако информацията не е за пред широка публика едно ЛС ще ми е много полезно

Публикувано на: 08 Яну 2007 01:18
от darcosi
аз за това чаках да мине нова година е сега ще я внасям.утре ще знам със сигорност дали отпада акциза иначе колата ще дойде края на седмицата
Публикувано на: 08 Яну 2007 01:26
от fr3nzy
Успех и пиши какво е станало, защото живо ме интересува, както и много други маняци, четящи форума

Публикувано на: 08 Яну 2007 08:05
от ALTEZZA
te danacite/ahkcizi/mita(az mnogo ne znam kva e razlikata, no ne e i kat da me interesuva) ne se li nalagaha vazosnosva na konskite sili? shoto ako e taka, moje bi si na dalavera che e bez trubo dvigatelia(za sega), moje bi shte ti spesti pari, pak vav sashtoto vreme imash vsichko ostanalo po kolata det idva na turbo modela. ako ne se laja, za USA non turbo modela se vodi 220hp, pak turbo modela 320hp. ne znam 100hp kakva razlika biha okazalia v cenata ot tez danaci/akcizi/mita.
inache za porblema s djantite mi e napalno iasno. az iskah da slagam sashtite predni spirachni aparati na moita kola, no problema e che ne se sabirat pod moite djanti. da kupia drugi djanti, triabva da se izrasia okolo $2000. drugia variant e spacers, no v moia sluchai triabva da sa 15mm, pak tova e mnoshko.
Публикувано на: 08 Яну 2007 11:29
от fr3nzy
ALTEZZA написа:te danacite/ahkcizi/mita(az mnogo ne znam kva e razlikata, no ne e i kat da me interesuva) ne se li nalagaha vazosnosva na konskite sili? shoto ako e taka, moje bi si na dalavera che e bez trubo dvigatelia(za sega), moje bi shte ti spesti pari, pak vav sashtoto vreme imash vsichko ostanalo po kolata det idva na turbo modela. ako ne se laja, za USA non turbo modela se vodi 220hp, pak turbo modela 320hp. ne znam 100hp kakva razlika biha okazalia v cenata ot tez danaci/akcizi/mita.
inache za porblema s djantite mi e napalno iasno. az iskah da slagam sashtite predni spirachni aparati na moita kola, no problema e che ne se sabirat pod moite djanti. da kupia drugi djanti, triabva da se izrasia okolo $2000. drugia variant e spacers, no v moia sluchai triabva da sa 15mm, pak tova e mnoshko.
Че е по-евтино от TT да така е, но за 224 коня супра желаеха около 20000лв.