Въпрос за ГИ и студеното време.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Как се е наел да оправя чужди каши, браво. Мой колега си монтира ГИ в еврогаз, супер прехвален сервиз без покритие. Още по пътя за Петрич му светна чека, като го предупредили, че може да светне?!! Добре, случва се. Колата почна и да гасне. Минава през тях след половин година, никакво внимание, все едно я е монтирал друг, "запиши си час" .. това е! Колата му е Сивик 1,4 2000г. И аз щях да монтирам при тях, но като видях какво стана ...
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
saho - че това е във всеки град брат..... нищо ново под слънцето за съжаление..... А оправията на чужда каша наистина си е голямо ровене и човъркане и ..... тих ужас .... Но все някой трябва да го прави. Ако ще слагаш ГИ - питай Басчо - ще ти каже точно и ясно и ще имаш кола слънчице 

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Искам да благодаря на всички отзовали се и направили коментар тук.Значи проблема е решен и то не от газаджията а от алтернаторджията.Какво ще рече това,Не отидох при газаджията защото аз не успях да намеря време въпреки че имах уговорка.Мужду временно забелязах че фаровете на празни обороти светят малко по слабо и като подам газ те се усилват.Премерих как зарежда алтернатора и се оказа че не зарежда само на празни обороти,като подам газ започва да зарежда не 14.5 а 13.5 не е в нормите но достатъчно явно да не светне лампата на таблото и да не разреди напърно акомулатора.Предполагам че доста време съм карал така защото имах едно леко виене като от ролка или пренатегнат ремак нещо такова.Оказа се в крайна сметка че ми е заминал диодния блок и като го натоваря с консумация и се получава едно виене и също не зарежда.Та след като с тоците всичко е наред нито веднъж не ми угасна колата,газова уредба се държи много стъбилно сутри поне от събота до днес.Предполагам че това е проблема при мен слаб ток който не може да захрани инжекторите и да ги раздвижи както трябва и от там гасне.Днес едно приятелче ми звънна също има газова ,но бардолини сменили му филтирите. Не били много мръсни но пък инжекторите били много зацапани .Газовата ме у на 13 000км. Нещо със филтрите май не е наред ,нищо чудно и моите инжектори да са омазани,ама за сега нямам време да се разправям.Доволен съм че с един проблем оправих два проблема.И само да заклуча и да приклучим с моя частен случай,проблема който имах и бях описал тук се оказа от това ,че алтернатора не давал 14в ток от там държал акомулатора на ръба да се разреди ,но не е достатъчно за нормалната работа на газовата инсталация сутрин когато и трябва стабилен ток, така мисля аз.Лека и безаварийна на всички.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Между другото това обяснение го срещам за 2-ри път. Имам чувството че Фобуса е доста капризен по отношение на захранването си. Не че то не трябва да се поддържа в изправност, но проблема е че те води в грешна посока.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Абсолютно си прав,в грешна посока тръгнаха нещата,и ако карах колата само в светлата час на денонощието хич нямаше да разбера че имам проблем с алтернатора,кой знае от кога карам така изобщо не ми е светела или присветвала лампата че алтернатора има проблем.А добре че отидох до алтернаторджията в събота ,че да видя ремака.Част от него липсваше,въобще не се усетих това пък от какво може да е докато на другия ден не реших да проверя как зарежда алтернатора след ремонта.И гледам гумата на лулата на първи цилиндър нагризана.И ми светна че май имам мишка,заложих капан и може да е смешно ,но наистина се хвана мишлето.Направих снимки бих ги пуснал тук ама незнам как.Добре че се усетих на време кой знае какви поразии щеше да сътвори,за сега минавам само с един ремак,кабела на свещите не е заминал,направо смях в залата.PESHO OT MARS написа:Между другото това обяснение го срещам за 2-ри път. Имам чувството че Фобуса е доста капризен по отношение на захранването си. Не че то не трябва да се поддържа в изправност, но проблема е че те води в грешна посока.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
А с твоя приятел с Астра-та какво става?
Иначе този проблем при разлика от 1 волт в напрежението не говори никак добре за монтажа.
Иначе този проблем при разлика от 1 волт в напрежението не говори никак добре за монтажа.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Нямам новини от астрата,предполагам че така кара щом не се е похвалил за някакво действие.Новините от бардолинито след обслужването не му е гаснала колата нито мириса на газ е имало след прехвърлянето сутрин.При мен ситуацията е така,прехвърля нормално без някакви катаклизми и после държи стабилни обороти.Дори не смея да се похваляBass_Man написа:А с твоя приятел с Астра-та какво става?
Иначе този проблем при разлика от 1 волт в напрежението не говори никак добре за монтажа.

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Благодаря , това с филтъра помогнаalalexll написа:Когато карах с обикновенна газова въздушния филтър го сменях често.веднага щом усетя разлика в оборотите или от ауспуха миришеше на пресна газ.Свещите ги сменях заедно с маслото и на последно място което правих на около 20000км. сменях мембрани и гумички на изпаритела,но тогава зима лято само на газ карах не знаех какво е бензин.Така мембраните се унищожаваха за кратко време излизаше по евтино от това да загрявам на бензин.


Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
И другите неща които съм написал ще помогнат ако ги спазваш.Бонбони и вода не консумирам,това в кръга на шегата ,безаварийно да си ползваш колицата.menko написа:Благодаря , това с филтъра помогнаalalexll написа:Когато карах с обикновенна газова въздушния филтър го сменях често.веднага щом усетя разлика в оборотите или от ауспуха миришеше на пресна газ.Свещите ги сменях заедно с маслото и на последно място което правих на около 20000км. сменях мембрани и гумички на изпаритела,но тогава зима лято само на газ карах не знаех какво е бензин.Така мембраните се унищожаваха за кратко време излизаше по евтино от това да загрявам на бензин.![]()
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
1 волт е нещо сериозно за схемата за управление на инжекторите. Явно нещо има недоизмислено и им се губи "опорно" или някакво друго напрежение което шашка цялата работа на системата. Просто трябва да си го имаме наум с тези ГИ-та.
Иначе сменяй филтри на 10 хил. км. по често си е набутвация а да ти кажа че каквото и да правиш евтините рейки като Рейл Хоризонт или Апач мисля все на около 20-30 хил.км трябв да се правят, приеми го. Ремонта струва по около 5-8 лева на дюза и малко похабено време.
Иначе сменяй филтри на 10 хил. км. по често си е набутвация а да ти кажа че каквото и да правиш евтините рейки като Рейл Хоризонт или Апач мисля все на около 20-30 хил.км трябв да се правят, приеми го. Ремонта струва по около 5-8 лева на дюза и малко похабено време.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
[quote="PESHO OT MARS"]1 волт е нещо сериозно за схемата за управление на инжекторите. Явно нещо има недоизмислено и им се губи "опорно" или някакво друго напрежение което шашка цялата работа на системата. Просто трябва да си го имаме наум с тези ГИ-та.
Иначе сменяй филтри на 10 хил. км. по често си е набутвация а да ти кажа че каквото и да правиш евтините рейки като Рейл Хоризонт или Апач мисля все на около 20-30 хил.км трябв да се правят, приеми го. Ремонта струва по около 5-8 лева на дюза и малко похабено време.[/quo
Сложих я тази уредба вече, като му дойде времето пак ще се пуска тема как се прави ремонта.Дано сте тука да помагате.
Иначе сменяй филтри на 10 хил. км. по често си е набутвация а да ти кажа че каквото и да правиш евтините рейки като Рейл Хоризонт или Апач мисля все на около 20-30 хил.км трябв да се правят, приеми го. Ремонта струва по около 5-8 лева на дюза и малко похабено време.[/quo
Сложих я тази уредба вече, като му дойде времето пак ще се пуска тема как се прави ремонта.Дано сте тука да помагате.

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Няма такова нещо ! Инжекторите и на 8 волта могат да работят чудесно и се управляват с PWM ( ключове ) на които ако един волт на 14 волта е по-малко от 10% толеранс им влияе това никога няма да заработи. Принципно всички инжекционни с-ми в света си имат корекция на захранването при по-ниски напрежения или колата просто няма да запалиPESHO OT MARS написа:1 волт е нещо сериозно за схемата за управление на инжекторите. Явно нещо има недоизмислено и им се губи "опорно" или някакво друго напрежение което шашка цялата работа на системата. Просто трябва да си го имаме наум с тези ГИ-та.
................

Относно филтрите спокойно може да се сменяват на 10 000км! Проблема в нашата газ не е в мръсотията и механичните отпадъци, а от разни химически съединения, които не могат да се филтрират с тези филтри но пък за сметка на това скапват де що има уплътнения и оставят разни мазньочи.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Сигурно си прав защото наистина при стартиране би се получил бльоч неземен. Но е факт че втори такъв случай срещам за проблем с ГИ-то при проблем в ел.системата. Искренето от лош контакт и други такива дефекти могат да генерират една камара смущения според мен.
А за филтрите скоро ще сменявам моите и ще кажа в какво състояние ще ги намеря след 10 хил.км. на газ предимно от ЕКО.
А за филтрите скоро ще сменявам моите и ще кажа в какво състояние ще ги намеря след 10 хил.км. на газ предимно от ЕКО.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Аз зареждам предимно на лукойл имам една карта с отстъпка,не че ми е любима бензиностанця ама 10ст. отстъпка са си 10ст.Та гледам разнищвате проблема не ви се вярва че колата се оправи само от смяната на диодния блок.Спаред мен проблема беше комплексен..Най вероятно инжекторите са позацапани и в момента което ще рече че им трябва стабилен ток да се раздвижат сутрин на студено.После от температурното разширение вече за тях не е проблем да работят на 12в нали все пак са направени да работят на толкова.Според мен това е обяснението на проблема,но е факт че колата работи чудесно.Днес ми свърши газта и трябваше да карам на бензин ами бях забравил че е вървяла тази кола.Сега ще видя дали и няма някоя икономия да даде,че нещо разхода беше много голям.PESHO OT MARS написа:Сигурно си прав защото наистина при стартиране би се получил бльоч неземен. Но е факт че втори такъв случай срещам за проблем с ГИ-то при проблем в ел.системата. Искренето от лош контакт и други такива дефекти могат да генерират една камара смущения според мен.
А за филтрите скоро ще сменявам моите и ще кажа в какво състояние ще ги намеря след 10 хил.км. на газ предимно от ЕКО.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта