Страница 2 от 3
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 20:08
от slowtraveler
memorex написа:Slow очаквах този отговор.И после след старта.

Ами след старта ако е тунингован, дизелака се опитва да настигне бензинката, но резултата не се вижда заради пушека biggrin.gif
Явно колега си изтървал предните спорове...
От които стана ясно, че въртящия момент на колелата при една и съща отдадена от двигателя мощност и скорост на движение на автомобила е една и съща, независимо от конкретния въртящ момент на двигателя...
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 20:30
от diesel_power
Аз карам стар атмосферен дизел с горивна помпа без никаква електроника ,който ако се наложи ще запаля и без акумулатор .
Не се състезавам ,но за сметка на това не слизам от него и не си занулявам километража , не ме интересува колко гори ,защото не го карам с нафта .

Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 20:38
от memorex
От които стана ясно, че въртящия момент на колелата при една и съща отдадена от двигателя мощност и скорост на движение на автомобила е една и съща, независимо от конкретния въртящ момент на двигателя...[/quote]
Върти гуми колкото искаш и пак ще те изям на старта( Avensis,Corolla,Auris , Rav,Yaris etc)
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 21:02
от Japanese_fever
LEXUS написа: Защо сравнявате турбиниран дизел с атмосферен бензин. Само за да оправдаете слабостта на дизеловия агрегат.
Колите в WTCCса всичките турбо, независимо бензин или дизел.
Виж ми цитатие за Сеат горе, от сайта на WTCC.
На мен мисълта ми беше, тъй като тук говорим за бегачки,
че на писта колата са кара малко под лютеницата, а във високите
безина винаги е по-добър.
Как се кара на улицата е съвсем друго. Тази тема възникна от предната "Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D ",
защото там казах, че бегачка-дизел няма и колегата веднага ми даде за пример шампионата на WTCC,
където всъчност се оказа, че дизелите са на опашката в класирането.
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Публикувано на: 03 Ное 2012 21:08
от Japanese_fever
memorex написа:При еднаква мощност kойто двигател развие максимален въртящ момент по бързо ще ускори и по бързо.Така че кой ще вдигне обороти за max torque по напред и как ще стане вие cи отговорете.

.Аз бих казал дизела.

Е как разбра, че е дизела?
Отделно едно състезание не се печели от колата, която е тръгнала/дръпнала първа на старта,
а от колата която има най-висока мах. скорост, тъй като на правите на пистата ще е по-бърза,
а от там ще прави по-бързи обиколки. Тук май само за ускорение ми говорите, но не и мах. скорост?
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 21:29
от saho
Чакам формула 1 с дизеляци, опссс сори май няма да може да се гледа. biggrin.gif
Па като се сетя каква е мръсотия, чернилки, миризми, интеркулери, егр клапани, турбини, гнп... бягай далече. По-добре кон. biggrin.gif
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 21:32
от Japanese_fever
saho написа:... миризми, интеркулери, егр клапани, турбини,
Тези работи ги има и при бензиновия двигател.
Само дето на състезателните коли не им слага EGR, до колкото знам.
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 21:47
от kalkam
казах, че бегачка-дизел няма и колегата веднага ми даде за пример шампионата на WTCC,
където всъчност се оказа, че дизелите са на опашката в класирането.
До миналата година следях WTCC. За 2010 г. "печките"/тракторите/

заемат в генералното класиране 2 и 5 място. С това нещо, съвсем не искам да твърдя, че дизеловите коли са по-бързи от бензинките. Просто факт.
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 21:50
от Japanese_fever
Също така, до колкото знам няма рекорд за скорост с дизелов двигател.
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 22:33
от Me4oKyX
НОВОТО заглавие на темата е АБСОЛЮТНО ТЪПО.... Изобщо НЕ СЪМ против бензина..... Просто е смешно да обеснявате за днешните дизелови двигатели, че са куци, сакати и пушат кат Икаруси.... А и тунинга има положителна страна, стига да се прави като хората - но това си е така и при бензин и при дизела.... Така че абсолютно си чешете езиците с глупави аргументи.... Едното има едни предимства, другото други. А реално, и двата агрегата могат да са в ПЪТИ по-чисти от екологична гледна точка и същевренно по-пъргави и по-икономични.....
Реално, всички трябва да сме против двата типа горива, защото това, което ни предлагат те е много old school - има доста алтернативи, но истинката е, че няма кяр от тях, защото ще са значително по-евтини.... Върху това вече, може да си спорите, но реално да се аргументирате, а не тип - НЕМА ТАКЪВ ФИЛМ И ТОЧКА - това не е аргумент, а нечие болно мнение..... Ако имате опит, както diesel power е казал - споделете, защото ТОВА ще помогне на съфорумците.... бръщолевениците кой е по-по-най нямат особен ефект освен обратен Ифект....
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 03 Ное 2012 23:44
от Japanese_fever
В автомобилния спорт е ясно кой е по-по-най - бензиновия двигател.
Разбира се двигателите за състезателни автомобили не са нито икономични, а от там и неекологични,
но пък са най-бързи. Бензина се пали от искра, а дизела от компресия. От там при големи натоварвания дизела пуши, защото се получава недоизгаряне.
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 04 Ное 2012 00:57
от slowtraveler
Me4oKyX написа:НОВОТО заглавие на темата е АБСОЛЮТНО ТЪПО....
Мечо, навярно не си обърнал внимание, че това е друга тема, създадена от офтопика по темата за чипосване на авенсиса , с цел да остане чиста първата тема

Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 09 Ное 2012 09:50
от Toyko
Не се карайте, електричката ускорява най-бързо

Качете се на новите тролеи на шкода и ще видите как ще ви залепят за седалките при тегло не знам колко тона
това е интересно
http://www.civinfo.com/index.php?page=bhp
Re: Дизел против бензин 2
Публикувано на: 09 Ное 2012 12:10
от andrian999999
LEXUS написа:Тук правите генерална грешка. Дизелът ускорява по-бавно и до 4000 -4500 об./мин.,ако е без турбо. Защо сравнявате турбиниран дизел с атмосферен бензин. Само за да оправдаете слабостта на дизеловия агрегат. Не случайно хората от край време го ползват за оран,а не за състезания.
най истинския пост на колегата Лексус казва самата истина

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Публикувано на: 09 Ное 2012 12:21
от andrian999999
Japanese_fever написа:Да не се отклонявам от темата

, ама в WTCC всички коли са с еднаква мощност,
т.е. зависи кой кара по-добре.
СЕАТ-тите, които са на 3-то и 4-то място във временно НЕ са дизел, а са бензин Seat Leоn Cupra!
не си много прав,( по памет пиша) преди 3-4 години шевролет ги нямаше а сеатите бяха ибиса и бяха дизел , но за да бъдат по конкурентно способни бяха по леки от бмв-тата и често печелеха състезания . а сега май сеат се представляват от частни отбори.