При ръчен режим често остават ограниченията по функциите, които не си пипал...
Например ако си пипнал саме посоката, то всичко останало си работи в автоматичен режим.
Освен това дори и в напълно ръчен режим има ограничения (като изключване на компресора на климатика ако спре вентилатора, или включването му ако пуснеш обдухване на челно стъкло) ..
Така че изчакай и виж как работи при теб... 99% съм убеден, че електрониката те ограничава при студения двигател.
Високи обороти
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Високи обороти
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Високи обороти
А какво значи да съм пипал?
В смисъл, аз натискал съм всичките копчета накъде ли не, но не съм забелязал да съм правил настройка по няккъв начин...т.е. така че нещо да е запомнила системата.
Има ли къде да прочета по-синтезирано тези неща за да не те питам за всяко нещо така?
В смисъл, аз натискал съм всичките копчета накъде ли не, но не съм забелязал да съм правил настройка по няккъв начин...т.е. така че нещо да е запомнила системата.
Има ли къде да прочета по-синтезирано тези неща за да не те питам за всяко нещо така?
Corolla 2002, 2.0 D4D, дизел, 110 к.с.
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Високи обороти
Систематизирано не съм чел някъде точно описание на действието.
Под 'пипане' имам предвид - натискаш АУТО, след което например променяш ръчно посоката на потока. От този момент всички функции, освен 'посока на потока' ще останат в автоматичен режим, но посоката на потока няма да се променя автоматично. Ако промениш ръчно скоростта на вентилатора, той също ще отпадне от автоматичното управление.
Ако натиснеш отново АУТО - всичко отново си преминава в автоматичен режим
Под 'пипане' имам предвид - натискаш АУТО, след което например променяш ръчно посоката на потока. От този момент всички функции, освен 'посока на потока' ще останат в автоматичен режим, но посоката на потока няма да се променя автоматично. Ако промениш ръчно скоростта на вентилатора, той също ще отпадне от автоматичното управление.
Ако натиснеш отново АУТО - всичко отново си преминава в автоматичен режим
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Високи обороти
В такъв случай вероятно генерално съм разбъзикал всичко, защото копчета и посоки съм натискал във всякакъв ред и последователност..... не мога да разчитам явно, че системата знае какво прави, защото не съм оставил и една заводска настройка ако така лесно се променя всичко...
Corolla 2002, 2.0 D4D, дизел, 110 к.с.
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Високи обороти
Какво значи 'заводска настройка' колега?!?!?
Натискаш копчето АУТО и всичко се връща към 'заводската настройка'...
П.С. толкова писане за един прост климатик...
А ако преминем следваща фаза за 'използване на борд-компютър' не знам какво ще стане 
Натискаш копчето АУТО и всичко се връща към 'заводската настройка'...
П.С. толкова писане за един прост климатик...


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта