E60_Power написа:
Дървеният философ може да си говори каквото иска, може да плещи колко допотопни мотори били дизелите / иначе ако става въпрос за D4-D - страхотен бил / или как еди кои си били технологично изостанали в сравнение с Тойота и техния Приус / ползвам подобни коли за такси и .......... няма такава щайга /, но това не променя факта, че неговите впечатления са виртуални, а той самия живее в измисления си свят, където Тойота са номер 1. В момента в Камор се продава едно BMW F10 530d xDrive, което е на осем месеца и на 24.000 километра. 258 к.с. дизел, с турбо. От тези 24.000 километра около 800 са мои / София - Созопол и обратно /. Единствения начин да разбереш, че мотора работи е да погледнеш оборотомера. Когато спре на светофар, мотора гасне, а при отпускане на педала на спирачка пали и ...... разбираш, че е запалил по оборотомера. Вътре нищо не се чува, ако автомобила се управлява в режим Eco или Comfort. Абсолютна тишина. Със скорост от 140 - 150 км/ч по АМТ даде разход 5.5-5.6 на сто. И става въпрос за кола, която е с 6-цилиндров 3.0 мотор, с турбо и 258 к.с. И осем степенна автоматична скоростна кутия, а не говорим за Приус - щайга със сто коня и мотор с мощност на самобръсначка.
За съжаление на теб философията не ти се отдава, въпреки че се представяш за юрист. За мен ти си дървеният философ,защото никога не излизаш с обективни факти,а винаги със свои предпочитания и частни случаи през призмата на твоето виждане. Това е кафеджийско говорене, което на теб се отдава, отдава се и в Тунинг.БГ , и във форума на Бмв, но не и тук.
Дизелите са най-допотопните мотори на пазара, и това е факт. Няма по-допотопна технология от дизелите в момента на пазара. За твое съжаление парните двигатели излезоха от употреба,само те са по-допотопни от редосеялките, наречени дизели. D4D е страхотен като показатели и той показа преди години накъде ще се върви при дизелите. Първият 4 цилиндров дизел със 180 коня е Тойота. Нямаше Фолксваген, нямаше БМВ, когато D4D извади най-мощния дизел от 4 цилиндъра. Най-чистият дизел DCAT отново Тойота постави стандартите още 2003 година. Къде беше БМВ,къде беше Фолксваген? В пушека на дизелите си.
Приус е КЛАСИ НАД ТВОЯТА ЩАЙГА БМВ 5-а серия. Приуса е самолет от технологии пред германската ти кошница -трак,трак,трак.
Изобщо не е виртуално това,че Тойота е номер 1 по продажби! Изобщо не е виртуално това,че Тойота е заела първите места по надеждност и в германските технически прегледи, и в 100 000км. тестове, и в задокеанските класации за здравина,а БМВ е средняк и на дъното. Не е виртуално, можеш да бъдеш убеден.
В Камор изобщо не ме вълнува какво БМВ дизел продават , при това без срам го кръстили F10 Kато всеки хибриден Лексус GS ще го направи за смях на вървене. Тия БМВ-та с 250 коня може да се състезават с Ауди или да вземеш да изореш нивата с плуга, поне си е трактор. Да, изобщо толкова е безшумно, че като тръгва бучи все едно тегли композиция. Винаги съм се изумявал как може БМВ-тата и останалите немски таратайки да бръмчат толкова много при лека газ като че ли се изстрелват, личи си че влачат композиция. Със 130-140 км.ч. дала 5.5/100км, не ми говори за моментен разход бе човек. говори за среден разход на 100 км. Защото Приус може моментен да дава и 2/100км. И е Приус - модерна технология, с безстепенна ск.кутия,а не някакво БМВ- щайга,която бучи на тръгване като влакова композиция.
И 100 пъти ти се обясни,че не може да сравняваш Приус с БМВ5-а серия,ама ти си си такъв. Сравни го с Лексус GS хибрид - Лексуса ще те изяде на всички дисциплини и ще даде по-нисък разход и няма да изхвърля сажди.