Много пъти сме/сте/ го дъвкали това като тема - мисля, че на всички е ясно, че основния фактор за това какъв е разхода на даден автомобил е поддръжката му и задкормилното му устройство. Моят автомобил е 150кс, от 'великите япоснки дизели' Д4Д, но и аз мога те затрупам със снимки с разход под 3.8л/100. Стига сме си мерили.... разхода, нека да се наслаждаваме повече автомобилите си и да се радваме на всякакви опити от всякакви компании за намаляване на разхода на гориво. Не веднъж съм го казвал - фен съм на хибридите, защото в определени условия те могат да постигнат разход, комфорт, който не е достижим за друг тип автомобил.Scott написа:Щото колата дето ти караш е поне 150 к.с., нали?LEXUS написа:Теб може да те радват пенсионерски пасатчета 1500 кг със 105 коня дизели, които се карат за рекорда, но това е далеч дори от заводския им разход,камо ли реалния...
Темата беше за великите японски дизели, ама като стана дума за разхода, при това реален - от няколко месеца имам ежедневни наблюдения над 2.0TDI Bluemotion. Разхода ми редовно е под 3.8л/100км. Мога да ти кача и снимки ако искаш, но се притеснявам с Приуса да не се поболеете.
Защо на BMW?
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Re: Защо на BMW?
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
Това го казваш на база личен опит, прочетено от брошури или чуто в кварталната кръчма. Въртящия момент и мощността са в строга зависимост и почти всички съвременни двигатели с близка мощност имат сходен въртящ момент. 2-литра ~140 к.с. има 320 Nm и при BMW, и при VW и при Форд и т.н. А относно 'мудността' - един Голф 6 със 105 к.с. е по-бърз до 100км/ч от твоя Аурис biggrin.gifHursa написа:Наистина дизелите на фолксваген не впечатляват. Мощността им не е впечатляващо висока, въртящият им момент, гордостта на дизелите, си е нисък сравнен с конкурентите. Разхода им е нисък, но най-вече благодарение на скоростните кутии подредени така, че да подържа сравнително ниски обороти при една и съща скорост/предавка сравнено с конкурентите. Но пък това се отразява на динамиката която също не впечатлява....
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
По-интересна е информацията от подписа тиToyotaPassion написа:...мога те затрупам със снимки с разход под 3.8л/100...

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Защо на BMW?
За съжаление на теб философията не ти се отдава, въпреки че се представяш за юрист. За мен ти си дървеният философ,защото никога не излизаш с обективни факти,а винаги със свои предпочитания и частни случаи през призмата на твоето виждане. Това е кафеджийско говорене, което на теб се отдава, отдава се и в Тунинг.БГ , и във форума на Бмв, но не и тук.E60_Power написа:
Дървеният философ може да си говори каквото иска, може да плещи колко допотопни мотори били дизелите / иначе ако става въпрос за D4-D - страхотен бил / или как еди кои си били технологично изостанали в сравнение с Тойота и техния Приус / ползвам подобни коли за такси и .......... няма такава щайга /, но това не променя факта, че неговите впечатления са виртуални, а той самия живее в измисления си свят, където Тойота са номер 1. В момента в Камор се продава едно BMW F10 530d xDrive, което е на осем месеца и на 24.000 километра. 258 к.с. дизел, с турбо. От тези 24.000 километра около 800 са мои / София - Созопол и обратно /. Единствения начин да разбереш, че мотора работи е да погледнеш оборотомера. Когато спре на светофар, мотора гасне, а при отпускане на педала на спирачка пали и ...... разбираш, че е запалил по оборотомера. Вътре нищо не се чува, ако автомобила се управлява в режим Eco или Comfort. Абсолютна тишина. Със скорост от 140 - 150 км/ч по АМТ даде разход 5.5-5.6 на сто. И става въпрос за кола, която е с 6-цилиндров 3.0 мотор, с турбо и 258 к.с. И осем степенна автоматична скоростна кутия, а не говорим за Приус - щайга със сто коня и мотор с мощност на самобръсначка.
Дизелите са най-допотопните мотори на пазара, и това е факт. Няма по-допотопна технология от дизелите в момента на пазара. За твое съжаление парните двигатели излезоха от употреба,само те са по-допотопни от редосеялките, наречени дизели. D4D е страхотен като показатели и той показа преди години накъде ще се върви при дизелите. Първият 4 цилиндров дизел със 180 коня е Тойота. Нямаше Фолксваген, нямаше БМВ, когато D4D извади най-мощния дизел от 4 цилиндъра. Най-чистият дизел DCAT отново Тойота постави стандартите още 2003 година. Къде беше БМВ,къде беше Фолксваген? В пушека на дизелите си.
Приус е КЛАСИ НАД ТВОЯТА ЩАЙГА БМВ 5-а серия. Приуса е самолет от технологии пред германската ти кошница -трак,трак,трак.
Изобщо не е виртуално това,че Тойота е номер 1 по продажби! Изобщо не е виртуално това,че Тойота е заела първите места по надеждност и в германските технически прегледи, и в 100 000км. тестове, и в задокеанските класации за здравина,а БМВ е средняк и на дъното. Не е виртуално, можеш да бъдеш убеден.
В Камор изобщо не ме вълнува какво БМВ дизел продават , при това без срам го кръстили F10 Kато всеки хибриден Лексус GS ще го направи за смях на вървене. Тия БМВ-та с 250 коня може да се състезават с Ауди или да вземеш да изореш нивата с плуга, поне си е трактор. Да, изобщо толкова е безшумно, че като тръгва бучи все едно тегли композиция. Винаги съм се изумявал как може БМВ-тата и останалите немски таратайки да бръмчат толкова много при лека газ като че ли се изстрелват, личи си че влачат композиция. Със 130-140 км.ч. дала 5.5/100км, не ми говори за моментен разход бе човек. говори за среден разход на 100 км. Защото Приус може моментен да дава и 2/100км. И е Приус - модерна технология, с безстепенна ск.кутия,а не някакво БМВ- щайга,която бучи на тръгване като влакова композиция.
И 100 пъти ти се обясни,че не може да сравняваш Приус с БМВ5-а серия,ама ти си си такъв. Сравни го с Лексус GS хибрид - Лексуса ще те изяде на всички дисциплини и ще даде по-нисък разход и няма да изхвърля сажди.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Защо на BMW?
По-бърз от Ауриса? С колко - с 1 стотна от секундата. Аууу, по-бърз е. Верно, не е охлюв като Пасата с тоя мотор biggrin.gif laugh.gifScott написа: А относно 'мудността' - един Голф 6 със 105 к.с. е по-бърз до 100км/ч от твоя Аурис biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Защо на BMW?
На мен ми е още по-интересно дали мислиш,че някой ти вярва,че СРЕДНИЯТ разход на Пасат при нормално каране е под 3.8/100км., при положение,че дори производителят не си позволява такива волности в приказките, та дори и рекламите.Scott написа:По-интересна е информацията от подписа тиToyotaPassion написа:...мога те затрупам със снимки с разход под 3.8л/100...

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
Ръководя се от челния опит в тая дисциплина - Приус лъже и Лексус след него мажеLEXUS написа:...при положение,че дори производителят не си позволява такива волности в приказките...

- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Re: Защо на BMW?
Не знаех, че говорим за обобщен разход за повече от година да речем. Но и така да е - аз пак съм доволен лично за себе си. Е, разбира се - друго щеше да ми е удоволствието тези 25000 км да ги бях изминал със среден разход 3.8л/100, предоставен от 2.0 TDI Bluemotion ;-)Scott написа:По-интересна е информацията от подписа тиToyotaPassion написа:...мога те затрупам със снимки с разход под 3.8л/100...
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Защо на BMW?
Не, не мисля, че двигателя на фолксваген е лош. Пиша, че не впечатлява. За да впечатли двигателя им трябва да е в нещо повече, а не като другите. Да на бмв 143 мощния им двигател има 320 момент, но 180 мощния има момент 380, за разлика от 170 на фолксваген. А момента на пежо, на фиат, на опел, на шевролет? А ускоренията които дават автомобилите от тези марки? Или споменатият форд макар двигателя да е със със същите показатели. Фолксваген не впечатлява. Иначе да, информацията я черпя от брошурите и от сайтовете им, както и от статии с тестове. Личният ми опит е ограничен от няколко теста по 10 15 мин на фолксваген и два дена със шкода 2 литра.Scott написа:Това го казваш на база личен опит, прочетено от брошури или чуто в кварталната кръчма. Въртящия момент и мощността са в строга зависимост и почти всички съвременни двигатели с близка мощност имат сходен въртящ момент. 2-литра ~140 к.с. има 320 Nm и при BMW, и при VW и при Форд и т.н. А относно 'мудността' - един Голф 6 със 105 к.с. е по-бърз до 100км/ч от твоя Аурис biggrin.gif
А ако искаш някой да впечатлиш с автомобил, то не сравнявай този автомобил с динамиката на хибрида дори да е 50 коня, а хибрида 150

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Защо на BMW?
Бързо да вземеш да го сменяшScott написа: от няколко месеца имам ежедневни наблюдения над 2.0TDI Bluemotion. Разхода ми редовно е под 3.8л/100км.

http://www.mobile.bg/11343568887875719
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
Много изкушаващо, ама не е кабриолет, така че ще я оставя за Лексъс...martod написа:Бързо да вземеш да го сменяштези от Гинес не знаят, че имаме нов рекорд ...
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
А каква е разликата в $$$ м/у двата модела?slowtraveler написа:Преди две седмици колегата смени 2008г РАВ4/150к.с. върхово оборудване, с практически нова (на 3 месеца) Х1 с много екстри..
За шума на двигателя е много трудно да се спори, защото зависи повече от обезшумяването отколкото от самия двигател (при условие, че е еднотипен - например четирицилиндров редови).
Но е факт, че Х1 е МНОГО по-тиха.
А кога японците са можели да правят дизели?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Re: Защо на BMW?
Jap не е много голяма разликата в цената...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Защо на BMW?
Най ми хареса как с лека ръка се сравнява BMW с VW или с ТOYOTA .... Шо не сложите в уравнението и JAGUAR ....... 

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
Сега както са собственост на Тата защо не ... Далай Лама кара Тойота, не ли?SFINKS написа:...Шо не сложите в уравнението и JAGUAR ....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта