Страница 2 от 2

Публикувано на: 02 Апр 2012 14:01
от djoten
Мнението ми при всички положения ще е субективно, защото дино тест за филтър няма да минавам. На мен ми е по-любопитно какво ще стане като разкарам оная грозна тръба на мястото на катализатора и дали наистина ще си върне първоначалното поведение. При всички положения ще пиша към средата на месеца, когато пристигне филтрето.

Публикувано на: 03 Апр 2012 01:12
от Japanese_fever
Твоят хедър (колектори) наистина е някакво подобие на 4-2-1, но е много странен и дървен, а за заварките някой по компетентен да се изкаже.

Отиди при Дидо и му кажи, че искаш да ти направи (или си намери готово за 4А-ФЕ) 4-2-1 хедър + резонаторно гърне + крайно гърне (каквото ти си избереш).
Като диаметърът им не надвишава 57-58 мм (2.25 инча)

Ето как изглежда един нормален 4-2-1 хедър:

Изображение

Заедно с филтърът трябва да качиш около 10 коня.
Ама не знам колко пари ще ти излезе ауспуха.

Публикувано на: 03 Апр 2012 06:06
от Japanese_fever
Vokil написа: Цялата генерация и да я смениш няма да помогне ако не пипнеш всмукателни и изпускателни колектори както и разпределителните валове..
За този двигател има ли по-агресивни валове?

Принципно глава от 4А-ГЕ става ли, защото това ще е най-лесно и ще вдигне най-добре мощността?

Публикувано на: 03 Апр 2012 10:17
от djoten
С валове не ми се занимава, защото не ми се губи празния ход, все пак е всекидневка. Мисля, че в материалите на Симо бях прочел за подмяната на въпросната глава от ГЕ. Къде да го намеря Дидо? Искам да се консултирам очи в очи с човек, който наистина разбира какво трябва да се направи.

Публикувано на: 03 Апр 2012 18:02
от Japanese_fever
Ето го гаража на Дидо, той ни е съфорумник:

http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=164 ... sc&start=0

Прегледай с какво се занимава, обади му се и така.

Публикувано на: 03 Апр 2012 20:13
от djoten
Така...слагам край на темата за сега, чух се с Дидо (голям пич) и той сложи край на мъките ми като ми обясни с подробности, че всичко е наред с генерацията и колектора ми е сполучлив. Мисля предвидените пари да отидат в по-правилна насока. :whistle: Ще пиша отново към средата на месеца да споделя впечатленията си от въздушния филтър. Благодаря на всички, които отделиха от ценното си време в опити да помогнат. :thumbsup:

Публикувано на: 03 Май 2012 14:07
от djoten
Спортния филтър пристигна най-накрая, след като го бяха объркали от Англия преди 10 дни. Току що го монтирах на королата, но не мога да дам обективно мнение, понеже стария филтър беше зацапан. Субективното ми мнение е, че е една идея по-пропусклив и на място при форсиране се развърта по-лесно двигателя. За разход мога да споделя след 16ти, като се прибера от екскурзията, която съм запланувал. Поздрави :salute: