Съвети за изпускателни колектори и генерация за Corolla E11
Мнението ми при всички положения ще е субективно, защото дино тест за филтър няма да минавам. На мен ми е по-любопитно какво ще стане като разкарам оная грозна тръба на мястото на катализатора и дали наистина ще си върне първоначалното поведение. При всички положения ще пиша към средата на месеца, когато пристигне филтрето.
Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Твоят хедър (колектори) наистина е някакво подобие на 4-2-1, но е много странен и дървен, а за заварките някой по компетентен да се изкаже.
Отиди при Дидо и му кажи, че искаш да ти направи (или си намери готово за 4А-ФЕ) 4-2-1 хедър + резонаторно гърне + крайно гърне (каквото ти си избереш).
Като диаметърът им не надвишава 57-58 мм (2.25 инча)
Ето как изглежда един нормален 4-2-1 хедър:

Заедно с филтърът трябва да качиш около 10 коня.
Ама не знам колко пари ще ти излезе ауспуха.
Отиди при Дидо и му кажи, че искаш да ти направи (или си намери готово за 4А-ФЕ) 4-2-1 хедър + резонаторно гърне + крайно гърне (каквото ти си избереш).
Като диаметърът им не надвишава 57-58 мм (2.25 инча)
Ето как изглежда един нормален 4-2-1 хедър:

Заедно с филтърът трябва да качиш около 10 коня.
Ама не знам колко пари ще ти излезе ауспуха.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
За този двигател има ли по-агресивни валове?Vokil написа: Цялата генерация и да я смениш няма да помогне ако не пипнеш всмукателни и изпускателни колектори както и разпределителните валове..
Принципно глава от 4А-ГЕ става ли, защото това ще е най-лесно и ще вдигне най-добре мощността?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
С валове не ми се занимава, защото не ми се губи празния ход, все пак е всекидневка. Мисля, че в материалите на Симо бях прочел за подмяната на въпросната глава от ГЕ. Къде да го намеря Дидо? Искам да се консултирам очи в очи с човек, който наистина разбира какво трябва да се направи.
Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ето го гаража на Дидо, той ни е съфорумник:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=164 ... sc&start=0
Прегледай с какво се занимава, обади му се и така.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=164 ... sc&start=0
Прегледай с какво се занимава, обади му се и така.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Така...слагам край на темата за сега, чух се с Дидо (голям пич) и той сложи край на мъките ми като ми обясни с подробности, че всичко е наред с генерацията и колектора ми е сполучлив. Мисля предвидените пари да отидат в по-правилна насока.
Ще пиша отново към средата на месеца да споделя впечатленията си от въздушния филтър. Благодаря на всички, които отделиха от ценното си време в опити да помогнат. 


Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Спортния филтър пристигна най-накрая, след като го бяха объркали от Англия преди 10 дни. Току що го монтирах на королата, но не мога да дам обективно мнение, понеже стария филтър беше зацапан. Субективното ми мнение е, че е една идея по-пропусклив и на място при форсиране се развърта по-лесно двигателя. За разход мога да споделя след 16ти, като се прибера от екскурзията, която съм запланувал. Поздрави 

- Прикачени файлове
-
- IMG_4610c.jpg (536.52 KiB) Преглеждано 825 пъти
Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост