D-cat или D4d
jim_beam
Джамбазов
jim_beam
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 12 Фев 2012 22:15
Драги ми .... Джамбурко, продавай си там колите, оправяй ги за стинки и си прави парите, но не си давай мнението за неща, които ЯВНО не си правил и гледал.....
Джим - 1000% не си с пиезо инжектори, новия 150 и 177к.с. са D-CAT и те са с пиезо. 2.2 150к.с. на Авенсис 2 НЕ СА пиезо, камо ли на 2.2 136к.с...
Me4oKyX
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Джамбазов » 12 Фев 2012 22:33
Тонът излезе от приемливият такъв.
Виждам, че няма нужда и смисъл да пиша повече тук в този форум. Бъдете живи и здрави и успех с "лечението" или каквото и да е там.

Джамбазов
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 09 Фев 2012 19:21
Мнение от nikitoooosamoz » 13 Фев 2012 06:36
nikitoooosamoz
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Мнение от павел павлов » 13 Фев 2012 09:28
Мечо не давай такива квалификации,без да знаеш точно за какво става въпрос!Точно Джамбазов е много ама мноооооого наясно с тези неща за които става въпрос и опита му се дължи изключително на практика и то не в някой квартален гараж!А това че можем да го загубим като човек даващ мнения в този форум(и то качествени и полезни)е само загуба за всички нас,фенове на Тойота!Призовавам за толерантнос,ане за безсмислени крамоли!
павел павлов
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Джамбазов » 13 Фев 2012 17:26
Наистина съм сгрешил механично и съм копирал шайбата. Сега проверих и Мечо е прав, че дюзите на тези двата мотора не са еднакви.jim_beam написа:копирал си номера на някаква шайбичка,която се подлага под самия инжектор 11/2005- TOYOTA RAV4 ACA3*,ALA3*,GSA33,ZSA3* 22-01: INJECTION NOZZLE,поне това излиза като маркирам INJECTION NOZZLE.тя също при мен е с друг нр,но самия инжектор е горния нр!
Отново никой не написа как точно работи филтъра. Няма да го напиша и аз. Това е и последното ми мнение тук. Със здраве на всички и не забравяйте, че караме Тойоти защото просто по-добри няма.
С уважение!

Джамбазов
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 13 Фев 2012 20:10
какво не ти е ясно,дкат е вид система за филтриране на тв.частици използвана от тойота!когато сензорите дадат сигнал на ECU-то,че са се насъбрали достатъчно сажди в ката,се пуска импулс на 5-та дюза да впръска дизел непосредствено преди него.по този начин се увеличава темп. вътре и саждите изгарят,това е всичко!nikitoooosamoz написа:Как действа D-Cat системата за намаляване на емисиите? Не ми стана ясно дали D-Cat имат филтър за твърди частици!
пс> и аз призовавам колегите към толерантност и добър тон,все пак си помагаме тук.

jim_beam
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 13 Фев 2012 20:12
А при коя система се вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндрите?jim_beam написа:какво не ти е ясно,дкат е вид система за филтриране на тв.частици използвана от тойота!когато сензорите дадат сигнал на ECU-то,че са се насъбрали достатъчно сажди в ката,се пуска импулс на 5-та дюза да впръска дизел непосредствено преди него.по този начин се увеличава темп. вътре и саждите изгарят,това е всичко!nikitoooosamoz написа:Как действа D-Cat системата за намаляване на емисиите? Не ми стана ясно дали D-Cat имат филтър за твърди частици!
Ето описание на ДКАТ http://www.toyotaegypt.com.eg/innovatio ... s/dcat.asp
Интересно защо в БГ страницата са си спестили толкова интересни неща около технологията

http://www.toyota.bg/innovation/technol ... /dcat.aspx
Vesko
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 13 Фев 2012 20:24
По същия начин отказах форумите на здравна тематика. Дори не бях допуснал грешка, но с някои форумни "герои" не можеш да излезеш на глава. И... ето давам безплатно акъл в автомобилен форум. laugh.gif Професионалните ми съвети са срещу хонорар.Джамбазов написа:Наистина съм сгрешил механично и съм копирал шайбата. Сега проверих и Мечо е прав, че дюзите на тези двата мотора не са еднакви.jim_beam написа:копирал си номера на някаква шайбичка,която се подлага под самия инжектор 11/2005- TOYOTA RAV4 ACA3*,ALA3*,GSA33,ZSA3* 22-01: INJECTION NOZZLE,поне това излиза като маркирам INJECTION NOZZLE.тя също при мен е с друг нр,но самия инжектор е горния нр!
Отново никой не написа как точно работи филтъра. Няма да го напиша и аз. Това е и последното ми мнение тук. Със здраве на всички и не забравяйте, че караме Тойоти защото просто по-добри няма.
С уважение!

Уважаеми г-н Джамбазов на мен лично ще ми липсва участието ти тук! Предполагам обаче, че можеш да участваш като мен във форум, който няма нищо общо с професионалните ти знания и умения.

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 13 Фев 2012 20:51
Vesko написа:...А при коя система се вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндрите?
...
абсолютно при всички дизели от поне 10-15 г. насам се прави това,егр-а е затова!целта му е понижаване на темп. в цилиндрите и частично намаляне на изгорелите газове.понеже изискванията евро4,5 и т.н. са непосилни само по този начин се разработиха дпф-ите!
освен дкат на тойота се наложиха още с-мата с адитив(мб,пежо),както и впръскване на допълнително гориво със закъснение директно в цилиндрите(мазда,форд,хонда).целта на всички е една и съща-да подпалят насъбраните сажди в кат-гърнето.елементарно,нооооо се оказва крива сметката в повечето случаи,проблемите няма да коментирам!

по принцип гоглето знае всичко,който се интересува може да открие америка отново!

jim_beam
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 13 Фев 2012 22:10
Me4oKyX
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 09 Фев 2012 19:21
Мнение от nikitoooosamoz » 16 Фев 2012 06:29
nikitoooosamoz
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 09 Фев 2012 19:21
Мнение от nikitoooosamoz » 20 Фев 2012 18:03
Явно d-cat двигателите все още не са навлезли в експлоатация....nikitoooosamoz написа:Биха ли споделили колеги с d-cat експлоатационния си опит!
nikitoooosamoz
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта