труно включват скорости

мехаННика
Мнения: 1705
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 39 пъти

Мнение от мехаННика » 04 Яну 2012 21:12

Ами добре,и на мен не ми се спори щото няма смисъл.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 04 Яну 2012 21:39

Само да питам-Ако скоростите се сменят на спряла и изгасена кола без нито един от двата крака или какъвто и да било друг крайник изобщо да докосва съединителя , значи всичко със тази скоростна кутия е нормално?Така ли?Първа , втора и т.н. , та чак и задна?Да?

мехаННика
Мнения: 1705
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 39 пъти

Мнение от мехаННика » 05 Яну 2012 07:53

Е ти обяви всички ск кутии на форума за скрап пък се сети да питаш.От шестте предавки 1-2 ще застанат вероятно зъб срещу зъб,но другите ще влязат без проблем при изгасен двигател.Тъй като нищо не се върти не ти трябва съединител.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: труно включват скорости

Мнение от Japanese_fever » 05 Яну 2012 08:20

Ами голегата си е прецакал скоростите. 'Щото съединител се натиска и при вкл. и при изк. от скорост.

Отделно както каза ЛЕКСУС-а преди да вкл. задна или се натиска съединителя 2-а пъти на свободна или се вкарва 2-ра преди задна. Поне на Сивик-а е така и тогава задна влиза от раз.
Ако Королата ти е с хидравличен съедитинител, провери дали имаш достатъчно спирачна течност в казанчето!

Смени си маслото на скоростите!
Научи се как се работи с ръчни скорости, ако ли не, купи си кола с автоматични!

п.п.
Никога повече не сравнявай Опел с Тойота!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

t k d4d
Мнения: 172
Регистриран на: 19 Окт 2011 08:51

Мнение от t k d4d » 05 Яну 2012 08:44

Защо да слагам по-тънки стелки,като съед.ми отделя по-средата.Проверих на два модела като моята ,същата работа.То всъщност незнам как да го обесня но е едно претракване по-скоро от колкото трудно включване,с изключение на задна.И винаги се случва когато бързам да се шмугна на някой паркинг и т. н. изпреварвайки някой.За немски ск. кутии,твърдението не е мое мнение,че са по-добри,мога да кажа само за това което съм карал и пробвал.КАДЕТ И ПАСАТ-4-ка.И по-добри се отнася за самото превключване,а не за здравина,пробег и тем подобни.Просто това претракване е някъде горе,лостчето ли незнам

t k d4d
Мнения: 172
Регистриран на: 19 Окт 2011 08:51

Мнение от t k d4d » 05 Яну 2012 09:01

Приятелю US някъде да съм споменал,че не използвам съеденител.и течност си имам в казанчето и маслото ми е хубаво- овче пълномасленно.А пък това който го е измислил да помпя два пъти преди да включа задна да му го натикам в задницата. ИМА МОМЕНТИ КОГАТО ПО-МАЛКО ОТ СЕКУНДА СПАСЯВА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ.

мехаННика
Мнения: 1705
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 39 пъти

Мнение от мехаННика » 05 Яну 2012 09:20

Когато 1 сек те дели от смъртта системно,то не си купуваш корола Д4Д,ама както и да е.Ако при рязко превключване чуваш едно кратко крр-т,кутията е за отваряне.

t k d4d
Мнения: 172
Регистриран на: 19 Окт 2011 08:51

Мнение от t k d4d » 05 Яну 2012 17:09

ще пробвам за кръткането, ама кво да правя като къщата ми е на автомагистрала,и за да вляза или изляза след около 10-15 минути чакане има един промеждутък от дистанция когато трябва да се изтреляш.Ако изкаш вярвай 99% от това заяждане се случва точно,тогава като бързам.Иначе 99% включва като не бързам.А СЕГА ЛЕЛЕ МАЛЕ ЩО Е ТУЙ НЕЩО

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 05 Яну 2012 21:13

според мен проблема ти е в съединителя, опитай как включва с повече обороти , и повече преплъзване.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 05 Яну 2012 22:58

колега,не мога да издържа да не ти отговоря. cool.gif
не се учудвай на тези скорости,моята тойота както и хиляди други с 2.2 д4д мотора и 6-ск. има абсолютно същите симптоми.и това от 0км до сега,вече над 100к.за да не се блъскаш и хабиш излишни нерви,ще ти кажа какво опитах аз>
1.смяна на маслото с най-доброто,което съществува,от 40 евро литъра,по-тънко от стандартното,пълна синтетика-никакъв ефект!
2.колега от германия пробва чрез регулиране височината на педала/съединителя и точката на отделяне-има частичен ефект.линка съм го дал някъде тук със снимки как се прави,в частност при рав4,предполагам и при другите модели с хидравл. съединител е така.
въпреки всичко човека не останал напълно доволен и вкарва колата в бокса
3.отваряне на кутията и оглед-установява се засилено неравномерно износване на някои джажи,за съжаление не съм компетентен да ги конкретизирам.тази кутия била от 2 модула- от 1 до 4 скорост е едно,и 5-6 отделно.проблема е в 1-4.след подмяна на маса неща включването се оправя.

да поясня,че става въпрос за масов проблем и то при нови коли!
сега доколко е опасно не знам,факт е че е много неприятно особено ако си слязъл от кола с добро включване.аз просто се настроих по тях и задържам малко по-дълго съединителя,за да няма усилие,това е.
100к изкара досега без проблеми,сигурно ще кара дълго още така.иначе има доста случаи с изскочил шпленд на 5-та скорост и прецакване на цялата кутия.предполагам вследствие постоянните прехърквания,ако не се задържа съединителя.при мен проблемите са само 1-2 и евентуално 3-та.
също съм карал дизелови vw с перфектно мазно включване,говоря за комфорта,не за надеждност и др.и опел кадет модел 80-85 имаше изрядни скорости,преди 15-20г. така,че това полско дърво го намирам за абсолютен скандал. mad.gif някой ще каже купи си тойота автомат тогава,е как да стане,те едни ръчни не могат да направят като хората... dry.gif
надявам се да съм ти бил полезен,не си губи времето с проби,или си карай така или я разкарай тая барака и друг път тествай преди да си купиш кола! :thumbsup:

пс> аз тествах преди да я купя и ми направи впечатление,но от тойота ме убедиха,че с времето ще се ошлайфа,което за жалост не се получи.както и дадения от тях разход,но това да го оставим настрана! cool.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

t k d4d
Мнения: 172
Регистриран на: 19 Окт 2011 08:51

Мнение от t k d4d » 06 Яну 2012 09:28

mafiota написа:според мен проблема ти е в съединителя, опитай как включва с повече обороти , и повече преплъзване.
на ниски и високи обороти,няма никакво значение. а как с преплъзване,какво искаш да кажеш

t k d4d
Мнения: 172
Регистриран на: 19 Окт 2011 08:51

Мнение от t k d4d » 06 Яну 2012 09:37

и те скоростите си включват преднити,само дето тракат -горе лоста,като който се е возил на влак знае,как прави-тадът,тадът,тадът,тадът-мага да изпея същата мелодия с ск. лост

t k d4d
Мнения: 172
Регистриран на: 19 Окт 2011 08:51

Мнение от t k d4d » 06 Яну 2012 09:50

джим струва ми се,че това е пандемия,хиляди коли за подмяна на разни работи и то като новозакупени,ЛОШО СЕДЛАРОВ,ЛОШО.Е той затова хюндай,вече дръпна нагоре

Аватар
saho
Мнения: 379
Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
Местоположение: гр. Петрич

Мнение от saho » 06 Яну 2012 18:33

И аз съм по-доволен от немските скоростни кутии. С една японска тояга в какъв филм се вкарах... колата беше сузи бООлено. Няма бройка без проблем в скоростите, може и златен скункс да получат инженерите...
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Яну 2012 19:41

t k d4d написа:.А пък това който го е измислил да помпя два пъти преди да включа задна да му го натикам в задницата. ИМА МОМЕНТИ КОГАТО ПО-МАЛКО ОТ СЕКУНДА СПАСЯВА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ.
Никой не го измисли така,бе колега.Просто повечето коли нямат синхронизатор на задна.Затова се налага да натиснеш втори път ПО НЯКОЙ ПЪТ.Не е казано,че е правило.

Отделно секунда спасява човешки живот на задна ли. Аз доколкото чета от 1-0вото ти мнение ти се оплакваш от задна ,а не от 1-ва,2-ра. Къде се изтрелваш на задна по тия паркинги, или на прелез на влакове на задна ли тръгваш.Какви са тия животозастрашаващи тръгвания на задна.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: paaco и 1 гост