труно включват скорости
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: труно включват скорости
Ами голегата си е прецакал скоростите. 'Щото съединител се натиска и при вкл. и при изк. от скорост.
Отделно както каза ЛЕКСУС-а преди да вкл. задна или се натиска съединителя 2-а пъти на свободна или се вкарва 2-ра преди задна. Поне на Сивик-а е така и тогава задна влиза от раз.
Ако Королата ти е с хидравличен съедитинител, провери дали имаш достатъчно спирачна течност в казанчето!
Смени си маслото на скоростите!
Научи се как се работи с ръчни скорости, ако ли не, купи си кола с автоматични!
п.п.
Никога повече не сравнявай Опел с Тойота!
Отделно както каза ЛЕКСУС-а преди да вкл. задна или се натиска съединителя 2-а пъти на свободна или се вкарва 2-ра преди задна. Поне на Сивик-а е така и тогава задна влиза от раз.
Ако Королата ти е с хидравличен съедитинител, провери дали имаш достатъчно спирачна течност в казанчето!
Смени си маслото на скоростите!
Научи се как се работи с ръчни скорости, ако ли не, купи си кола с автоматични!
п.п.
Никога повече не сравнявай Опел с Тойота!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Защо да слагам по-тънки стелки,като съед.ми отделя по-средата.Проверих на два модела като моята ,същата работа.То всъщност незнам как да го обесня но е едно претракване по-скоро от колкото трудно включване,с изключение на задна.И винаги се случва когато бързам да се шмугна на някой паркинг и т. н. изпреварвайки някой.За немски ск. кутии,твърдението не е мое мнение,че са по-добри,мога да кажа само за това което съм карал и пробвал.КАДЕТ И ПАСАТ-4-ка.И по-добри се отнася за самото превключване,а не за здравина,пробег и тем подобни.Просто това претракване е някъде горе,лостчето ли незнам
ще пробвам за кръткането, ама кво да правя като къщата ми е на автомагистрала,и за да вляза или изляза след около 10-15 минути чакане има един промеждутък от дистанция когато трябва да се изтреляш.Ако изкаш вярвай 99% от това заяждане се случва точно,тогава като бързам.Иначе 99% включва като не бързам.А СЕГА ЛЕЛЕ МАЛЕ ЩО Е ТУЙ НЕЩО
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
колега,не мога да издържа да не ти отговоря.
не се учудвай на тези скорости,моята тойота както и хиляди други с 2.2 д4д мотора и 6-ск. има абсолютно същите симптоми.и това от 0км до сега,вече над 100к.за да не се блъскаш и хабиш излишни нерви,ще ти кажа какво опитах аз>
1.смяна на маслото с най-доброто,което съществува,от 40 евро литъра,по-тънко от стандартното,пълна синтетика-никакъв ефект!
2.колега от германия пробва чрез регулиране височината на педала/съединителя и точката на отделяне-има частичен ефект.линка съм го дал някъде тук със снимки как се прави,в частност при рав4,предполагам и при другите модели с хидравл. съединител е така.
въпреки всичко човека не останал напълно доволен и вкарва колата в бокса
3.отваряне на кутията и оглед-установява се засилено неравномерно износване на някои джажи,за съжаление не съм компетентен да ги конкретизирам.тази кутия била от 2 модула- от 1 до 4 скорост е едно,и 5-6 отделно.проблема е в 1-4.след подмяна на маса неща включването се оправя.
да поясня,че става въпрос за масов проблем и то при нови коли!
сега доколко е опасно не знам,факт е че е много неприятно особено ако си слязъл от кола с добро включване.аз просто се настроих по тях и задържам малко по-дълго съединителя,за да няма усилие,това е.
100к изкара досега без проблеми,сигурно ще кара дълго още така.иначе има доста случаи с изскочил шпленд на 5-та скорост и прецакване на цялата кутия.предполагам вследствие постоянните прехърквания,ако не се задържа съединителя.при мен проблемите са само 1-2 и евентуално 3-та.
също съм карал дизелови vw с перфектно мазно включване,говоря за комфорта,не за надеждност и др.и опел кадет модел 80-85 имаше изрядни скорости,преди 15-20г. така,че това полско дърво го намирам за абсолютен скандал.
някой ще каже купи си тойота автомат тогава,е как да стане,те едни ръчни не могат да направят като хората...
надявам се да съм ти бил полезен,не си губи времето с проби,или си карай така или я разкарай тая барака и друг път тествай преди да си купиш кола!
пс> аз тествах преди да я купя и ми направи впечатление,но от тойота ме убедиха,че с времето ще се ошлайфа,което за жалост не се получи.както и дадения от тях разход,но това да го оставим настрана!

не се учудвай на тези скорости,моята тойота както и хиляди други с 2.2 д4д мотора и 6-ск. има абсолютно същите симптоми.и това от 0км до сега,вече над 100к.за да не се блъскаш и хабиш излишни нерви,ще ти кажа какво опитах аз>
1.смяна на маслото с най-доброто,което съществува,от 40 евро литъра,по-тънко от стандартното,пълна синтетика-никакъв ефект!
2.колега от германия пробва чрез регулиране височината на педала/съединителя и точката на отделяне-има частичен ефект.линка съм го дал някъде тук със снимки как се прави,в частност при рав4,предполагам и при другите модели с хидравл. съединител е така.
въпреки всичко човека не останал напълно доволен и вкарва колата в бокса
3.отваряне на кутията и оглед-установява се засилено неравномерно износване на някои джажи,за съжаление не съм компетентен да ги конкретизирам.тази кутия била от 2 модула- от 1 до 4 скорост е едно,и 5-6 отделно.проблема е в 1-4.след подмяна на маса неща включването се оправя.
да поясня,че става въпрос за масов проблем и то при нови коли!
сега доколко е опасно не знам,факт е че е много неприятно особено ако си слязъл от кола с добро включване.аз просто се настроих по тях и задържам малко по-дълго съединителя,за да няма усилие,това е.
100к изкара досега без проблеми,сигурно ще кара дълго още така.иначе има доста случаи с изскочил шпленд на 5-та скорост и прецакване на цялата кутия.предполагам вследствие постоянните прехърквания,ако не се задържа съединителя.при мен проблемите са само 1-2 и евентуално 3-та.
също съм карал дизелови vw с перфектно мазно включване,говоря за комфорта,не за надеждност и др.и опел кадет модел 80-85 имаше изрядни скорости,преди 15-20г. така,че това полско дърво го намирам за абсолютен скандал.


надявам се да съм ти бил полезен,не си губи времето с проби,или си карай така или я разкарай тая барака и друг път тествай преди да си купиш кола!

пс> аз тествах преди да я купя и ми направи впечатление,но от тойота ме убедиха,че с времето ще се ошлайфа,което за жалост не се получи.както и дадения от тях разход,но това да го оставим настрана!

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Никой не го измисли така,бе колега.Просто повечето коли нямат синхронизатор на задна.Затова се налага да натиснеш втори път ПО НЯКОЙ ПЪТ.Не е казано,че е правило.t k d4d написа:.А пък това който го е измислил да помпя два пъти преди да включа задна да му го натикам в задницата. ИМА МОМЕНТИ КОГАТО ПО-МАЛКО ОТ СЕКУНДА СПАСЯВА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ.
Отделно секунда спасява човешки живот на задна ли. Аз доколкото чета от 1-0вото ти мнение ти се оплакваш от задна ,а не от 1-ва,2-ра. Къде се изтрелваш на задна по тия паркинги, или на прелез на влакове на задна ли тръгваш.Какви са тия животозастрашаващи тръгвания на задна.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост