Re: Смяна на крушка - къси.... Корола е12
Публикувано на: 25 Окт 2013 20:28
Признавам без бой, че явно съм най-некадърния сред всички вас
При първото опипване на ситуацията счупих пласмасата на едното краче на куплунга. Беше стара и нагоряла явно, щото го направих лесно
Викам да не се мъча и свалих акумулатора, което беше глупаво, защото видимостта и достъпа не се увеличи кой знае колко. Все така забутан в ъгъла си е фара.
И оттам почнаха едни мъки - не знам каква е маневрата, но тая крушка не щя да се върти в никоя посока, камо ли да се побутва напред преди някакво завъртане. Пробвах с клещички леко да побутна или завъртя, но единственото, което направих беше да изкривя крачетата на самата крушка. Не съм чак такъв грубиян де, но никакви леки маневри не дадоха резултат. При по силно побутване.....казах какво стана.
Е накрая я закарах на квартален сервиз и пича с малко зор я смени с 2 пръста и без да сваля акумулатора
Естествено как стана не видях, защото то няма място за двата му пръста, камо ли да гледаш и да се учиш. Никога повече!
Лошото е, че имам спомен, че ми се струва, че винкелчета за акумулатора би трябвало да го охващат плътно от двете му страни, а сега само предното обхваща ръба му, а другото стои някак накриво. Скобата е фиксирана от разположението на двете си крайни точки, акумулатора също няма възможност да се движи, притегнал съм го отгоре и не мърда, но така ли трябва да стои скобата?
Изобщо пълен провал

При първото опипване на ситуацията счупих пласмасата на едното краче на куплунга. Беше стара и нагоряла явно, щото го направих лесно

Викам да не се мъча и свалих акумулатора, което беше глупаво, защото видимостта и достъпа не се увеличи кой знае колко. Все така забутан в ъгъла си е фара.
И оттам почнаха едни мъки - не знам каква е маневрата, но тая крушка не щя да се върти в никоя посока, камо ли да се побутва напред преди някакво завъртане. Пробвах с клещички леко да побутна или завъртя, но единственото, което направих беше да изкривя крачетата на самата крушка. Не съм чак такъв грубиян де, но никакви леки маневри не дадоха резултат. При по силно побутване.....казах какво стана.
Е накрая я закарах на квартален сервиз и пича с малко зор я смени с 2 пръста и без да сваля акумулатора

Естествено как стана не видях, защото то няма място за двата му пръста, камо ли да гледаш и да се учиш. Никога повече!
Лошото е, че имам спомен, че ми се струва, че винкелчета за акумулатора би трябвало да го охващат плътно от двете му страни, а сега само предното обхваща ръба му, а другото стои някак накриво. Скобата е фиксирана от разположението на двете си крайни точки, акумулатора също няма възможност да се движи, притегнал съм го отгоре и не мърда, но така ли трябва да стои скобата?
Изобщо пълен провал
