Страница 2 от 2

Публикувано на: 25 Сеп 2011 12:44
от miLen4o
Слоу, ти не си ли бил млад и да са ти идвали какви ли не идеи?
Evjo, само не си слагай някои "ручалник" ,че после ще съжаляваш много!

Публикувано на: 25 Сеп 2011 17:05
от Advan
Ако колата насистона е скопена с по-малка генерация, както казва Evjo, ще й се повиши мощността са малко по-голяма.

Ако обаче колата е изчислена да работи оптимално с тази генерация, авторът на темата ще загуби мощност на нсиките обороти, а може би и като цяло. Въпреки, че по-широка генерация е винаги добре дошла когато караш с над 4000 оборота, тъй като тогава въздушния поток в генерацията е с доста по-голяма скорост и налягане.

Публикувано на: 25 Сеп 2011 17:10
от slowtraveler
miLen4o написа:Слоу, ти не си ли бил млад и да са ти идвали какви ли не идеи?....
Че аз още съм млад tongue.gif
Просто гледам практично на нещата: 'като е гарга, да е рошава'...
А в случая ще се хвърлят едни пари, а ефекта ще е минимален (ако въобще се усети, защото неправилно сметната генерация може да докара различен резонанс и негативен ефект) unsure.gif

Публикувано на: 25 Сеп 2011 18:01
от miLen4o
Извинявам се , като си бил По-млад happy.gif
Нека Ънкъла да се изкаже по въпроса веднъж завинаги! biggrin.gif

Публикувано на: 27 Сеп 2011 14:29
от Evjo
Пичове смених трабите с 45Ф и сложих един резонатор посредата и един за последно и колата си е екстра и много плътен и не шумен звук издава, което най-много ми харесва. Аз за отпущване на колата не мога да направа чак толкова голяма разлика, но си имам проблем с газовия изпарител и като го сменя всичко ще си дойде по местата и със сигурност ще има разлика, защото карам с някакав турски и се е преебал. Но определено сам много доволен от това че ги смених, а и не е много скъпо. На мен ми излезе 85 лева със стръба и кривки. Иначе аз си ги заварих. Направете го ако са ви много зле тръбите.

Публикувано на: 27 Сеп 2011 18:25
от Advan
Защо се отказа от 50 мм, много си е май за твоя двигател, а?

И друго, абе много се учудвам от хора, които си карат колата на газ и искат да им се отпуши...?

Карането на газ показва, че искаш да икономисваш както пари, така и ресурси (бензин) и да замърсяваш по-малко, това обаче не може да се съчетае със повече вървене на колата, даже някой път е предпоствка да си скасиш живота на двигателя.

Ако искаш колата да ти се "отпуши" й сипи бензин,
тя е проектирана за такова гориво!

Иначе да караш на газ и да прави други модификации като ауспуси, спортни филтри за въздуха и т.н. си е смешка. smile.gif

Публикувано на: 27 Сеп 2011 21:05
от Evjo
Ма ти май много разбираш, а? Не ми знаеш колата за да говориш. Пуснах тема за да попитам ако някой си е сменил гарнетата и да ми каже как е при него, а ви почнахте да ми развивате някакви теми какво да правя с калата си и нещо много почна да ми писва от този тъп форум

Публикувано на: 27 Сеп 2011 21:05
от Evjo
САМО СПАМЪРИ В ТОЯ ФОРУМ

Публикувано на: 27 Сеп 2011 21:23
от cokata
Къде си Bass_Man.. ohmy.gif biggrin.gif

Колега, Advan грешни са ти представите за пропана wink.gif В някой случаи, на газ си върви повече :thumbsup: Доста е писано по темата!
Като цяло, смешка е всичко което си написал за газта tongue.gif [/quote]

Публикувано на: 27 Сеп 2011 21:28
от Uncle Dido
Само ще ви помоля да спазвате добрия тон.

П.П. Интервенцията с генерацията според мен е напълно безсмислена.

Публикувано на: 27 Сеп 2011 21:50
от Advan
Не съм виждал още кола, която да върви повече на газ, отколкото на бензин.

Колегата горе, се пали лесно, но това си е негов проблем.
Не съм му познавал колата.
Е как да не я познавам, нали каза, че е 1.3L, какво повече ми трябва да знам, освен, че нема сила да си върти колелата.

Горе ми благодари, че съм му дал инфи за диаметъра на генерацията, а сега ми се нерви и да казва, че му е писнало от форума, ама иначе си оправи ауспуха с инфо от форума.

Похвално е, че сам си си направил ауспуха, но ако не ти изнася не ми чети постовете!
Занчи като ти отговарям на въпрос благодариш, когато аз ти задам въпрос форума бил тъп...