Страница 2 от 2
Публикувано на: 09 Сеп 2006 17:03
от Caesar
Според мен, ако клапаните не са напаснати добре, те няма да затварят добре цилиндъра и е логично компресията да спадне. Излиза, че майстора е прав в случая.
Моля Punkara да вземе отнощение по темата. Много ми харесват отговорите му.
Публикувано на: 10 Сеп 2006 00:54
от slowtraveler
Колега Ceaser,
Ако смъкваш глава и клапани наистина може да се притрият и клапаните тъй-като така и така си отворил главата, но съвсем не значи, че ако не ги притриеш компресията ще падне - тя ще си остане същата, каквато си е била преди ремонта.
клапаните при нормална работа се превъртат в леглата си и самопочистват контактната площ.
Дори и при цялостно демонтиране на клапана и след това монтиране на същото място, компресията си остава същата, каквато е била преди ремонта, пък камо-ли ако само си сменял гумичките.
Ако клапаните не са били напаснати добре това обикновенно е вследствие на: дълга експлоатация, неправилна регулировка на луфта на клапаните или на центровка на двигателя (неправилна горивна смес или предварение).
А ако имаш сериозно износване на леглото в резултат на по-горните причини, се използват специални високооборотни шлайф машини(ръчни са), които да оправят трите ъгъла на леглото, след което се пристъпва към нормалното припасване с шлайф-паста с дрелка или на ръка....