Според мен, ако клапаните не са напаснати добре, те няма да затварят добре цилиндъра и е логично компресията да спадне. Излиза, че майстора е прав в случая.
Моля Punkara да вземе отнощение по темата. Много ми харесват отговорите му.
Tolkova li trudno da se smenjat gumichkite na klapanite?
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Колега Ceaser,
Ако смъкваш глава и клапани наистина може да се притрият и клапаните тъй-като така и така си отворил главата, но съвсем не значи, че ако не ги притриеш компресията ще падне - тя ще си остане същата, каквато си е била преди ремонта.
клапаните при нормална работа се превъртат в леглата си и самопочистват контактната площ.
Дори и при цялостно демонтиране на клапана и след това монтиране на същото място, компресията си остава същата, каквато е била преди ремонта, пък камо-ли ако само си сменял гумичките.
Ако клапаните не са били напаснати добре това обикновенно е вследствие на: дълга експлоатация, неправилна регулировка на луфта на клапаните или на центровка на двигателя (неправилна горивна смес или предварение).
А ако имаш сериозно износване на леглото в резултат на по-горните причини, се използват специални високооборотни шлайф машини(ръчни са), които да оправят трите ъгъла на леглото, след което се пристъпва към нормалното припасване с шлайф-паста с дрелка или на ръка....
Ако смъкваш глава и клапани наистина може да се притрият и клапаните тъй-като така и така си отворил главата, но съвсем не значи, че ако не ги притриеш компресията ще падне - тя ще си остане същата, каквато си е била преди ремонта.
клапаните при нормална работа се превъртат в леглата си и самопочистват контактната площ.
Дори и при цялостно демонтиране на клапана и след това монтиране на същото място, компресията си остава същата, каквато е била преди ремонта, пък камо-ли ако само си сменял гумичките.
Ако клапаните не са били напаснати добре това обикновенно е вследствие на: дълга експлоатация, неправилна регулировка на луфта на клапаните или на центровка на двигателя (неправилна горивна смес или предварение).
А ако имаш сериозно износване на леглото в резултат на по-горните причини, се използват специални високооборотни шлайф машини(ръчни са), които да оправят трите ъгъла на леглото, след което се пристъпва към нормалното припасване с шлайф-паста с дрелка или на ръка....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта