Страница 2 от 4
Публикувано на: 13 Юли 2011 17:09
от zi_zi_top
Такъв проблем съм имал на един Москвич 408И през 1986 година. biggrin.gif
След като 3 пъти ремонтирах помпата се наложи да си купя нова и реших проблема. Следващите ми коли са били все със жило на съединителя до сегашната Корола.
Няколко пъти съм помагал на приятели с подобни проблеми на хидравлични помпи (спирачка или съединител), но въпреки намесата на прехвалени майстори по гумичките (напримир Пешо Гумичката от Павлово, един "специалист" от Княжево) и всички усилия по ремонта накрая се стигаше винаги до нова помпа. laugh.gif
За да не го минаваш този трънлив път намери добър сервиз, поръчай си нови части и УСПЕХ!
Публикувано на: 26 Юли 2011 18:21
от jovko
Ходих на сервиз в ВТърново.
Диагноза: и двете помпи са за смяна.
имат и 20% намаление за частите.

Публикувано на: 26 Юли 2011 18:44
от zi_zi_top
50% съм ти познал диагнозата.
Ама през форума толкова...

Публикувано на: 19 Сеп 2011 18:22
от mafiota
темата е стара, но да попитам. Ако все пак цилиндъра на помпата е добре, няма ли проблема да се реши с ремонтния комплект гумички ?
http://www.6gc.net/forums/index.php?s=d ... e=threaded
Публикувано на: 19 Сеп 2011 21:22
от zi_zi_top
Нема таков филм - гумичките износени, а помпата у ред.
Ремонтният комплект гумички е забавление за ентусиасти. Вервай ми!!!

Публикувано на: 19 Сеп 2011 21:50
от mafiota
скоро значи ще се позабавлявам

Публикувано на: 19 Сеп 2011 21:51
от zi_zi_top
Приятно губене на време.

Публикувано на: 22 Сеп 2011 19:48
от mafiota
само да попитам,
като се слага новото бутало с гумичките - трябва ли гумичките леко да се намажат с някакъв вазелин - за да влязат правилно, или се намазват само със спирачна течност??
и още нещо,
има ли голяма разлика между DОТ3 и DOT4, или са еднакви ?
Публикувано на: 22 Сеп 2011 19:50
от Uncle Dido
Не използвай вазелин - само спирачна течност. Има разлика между ДОТ3 и ДОТ4, използвай втория.
Публикувано на: 22 Сеп 2011 19:54
от Kiki
mafiota написа:само да попитам,
като се слага новото бутало с гумичките - трябва ли гумичките леко да се намажат с някакъв вазелин - за да влязат правилно, или се намазват само със спирачна течност??
и още нещо,
има ли голяма разлика между DОТ3 и DOT4, или са еднакви ?
Гумичките можеш да ги намажеш с масло преди да ги монтираш.
А двата вида масло не смесвай! wink.gifhttp://en.wikipedia.org/wiki/DOT_3
Публикувано на: 22 Сеп 2011 20:20
от mafiota
Странно
до колкото знаех са напълно съвместими и взаимнозаменяеми
В крайна сметка на капачката си пише DOT3, дали да не търся такова ?
Публикувано на: 22 Сеп 2011 20:32
от Kiki
Публикувано на: 22 Сеп 2011 20:46
от mafiota
а като марка кое е добро ?
Публикувано на: 27 Сеп 2011 10:33
от tntony
Ето ти устройството на педала
Re: Проблем с педал на съединител - Авенсис 2
Публикувано на: 23 Окт 2012 09:52
от jovko
Проблемът се прояви отново! Година покъсно и отново педала на съединителя не се връща до горе. 500лв за двете помпи май са били излишни. Сега вече се оглеждам за оферти за смяна на съединителя и обмислям вариант с едномасов. За сега колата си върви и превключва нормално, но се чудя кога ли ще ме остави някъде по пътя

.