Страница 2 от 2

Публикувано на: 11 Юли 2011 15:27
от zi_zi_top
Venzo, не се пали излишно, а се опитай да установиш какъв е наистина проблема и тогава вземай решение как да постъпиш. :thumbsup:

Каквато и да е колата - нова или втора употреба , винаги има вероятност да се повреди нещо и да се наложи сервизна намеса. Важното е да не си късаш нервите и с минимум нервно напрежение да се реши проблема.
Убеден съм, че ако отидеш спокойно в ТМ Ауто и си кажеш "болката" без много да се палиш, ще получиш най-правилното решение на проблема.

Re: продължение

Публикувано на: 12 Юли 2011 07:19
от Bass_Man
venzo написа:............................
Цялата история е, че не е ясно първият собственик (БТК) как с я карали, а после и в ТМ ауто какви са ги вършили.
Както ще да са я карали тези неща няма как да се скапят ако е имало масло . Ако е нямало масло това ще ти е най-малкия проблем . Но съвсем спокойно можеш да ги зачекнеш , че са ти продали "проверен" автомобил . Или може би са му проверили налягането в гумите ?

venzo написа: ИЗВОД: Това бе последният автомобил, който купувам от БГ!
От където и да го купиш автомобила , като някой ти го е "проверил" преди това ефекта най-вероятно ще е същия .

Публикувано на: 15 Юли 2011 11:09
от brock
Човекът дойде в сервиза с много шумен двигател /работещ като дизелов/. След направената диагностика и проверка на клапаните, бе установено прекалено голяма хлабина /над 1,30мм./. След демонтажа на валовете и проверка на реглажните чашки /VALVE LIFTER - OE № 1375122180, 13751-22190 и т.н./ се видя че са износени прекомерно и даже са се получили ръбове по контактната зона, които са започнали да се чупят.

След установяването на проблема, човекът дойде и видя за какво става въпрос - даже направи снимки.

За да видите какво представляват износените чашки, пускам няколко снимки, с не добро качество, направени с телефон.

Поздрави!

Публикувано на: 15 Юли 2011 11:10
от brock
И оригиналните номера с наименование на английски

Публикувано на: 15 Юли 2011 12:15
от gicho
Интересното е какво е било общото състояние на мотора - има ли признаци за отлагания от не сменяно масло?

Публикувано на: 15 Юли 2011 14:47
от brock
gicho написа:Интересното е какво е било общото състояние на мотора - има ли признаци за отлагания от не сменяно масло?
Двигателят е учудващо чист /поне главата при разпределителните валове/ - дали е правено нещо преди това по ДВГ - не мога да кажа.

Поздрави!