Страница 2 от 2
Публикувано на: 19 Май 2011 17:40
от georgi123
Джантите са еднакво топли.
FYI:Карам в Англия и колата е с обратен волан.
Абе за сега ще оставя така нещата.
Публикувано на: 21 Май 2011 00:57
от CuMo
Може и тъпо да звучи, но аз се сещам и за още една възможна причина.
Слънцето?
Ако си карал на запад и те е гряло яко слънцето по лявата гума...
Аз след последния компютъризиран реглаж сам си донастройвах предницата, защото колкото и да го правят на канала не е като в движение при 100км/ч, а понякога се касае за 1/4 оборот на кормилния накрайник.
Ако ти дърпа съвсем леко, то може да е от наклона на пътното платно и това е нормално, но ако дърпа драстично, е необходима корекция.
Както ти казаха, виж и наляганията в гумите.
Публикувано на: 23 Май 2011 13:31
от lederman
Дърпането на и температурата със сигурност нямат връзка но е вероятно да са причинени от едно нещо.
както е написано по-горе причините може да са 3
1. лош реглаж на предницата (след като е минала сервиз е по-малко вероятно)
2. задържаща спирачка (възможно но по-малко вероятно според мен освен това си проверил джантите и те са еднакво топли, значи не е от това)
3. различно налягане в гумите (ако дърпа в посока на по-топлата гума има голяма вероятност тя да е по-мека от другата. Ако е по мека се сплесква повече, площта на която стъпва е по-голяма, триенето е е по голямо сиреч дърпане и загряване).
аз бих започнал с проверката на 3-тата възможност

най-лесно се проверява и е доста вероятно
Задните е нормално да са по-студени

те поемат по-малко спирачни усилия и не са задвижващи.
поздрави

Публикувано на: 13 Мар 2012 18:57
от t k d4d
пробвай в англия,ако запари дясната значи е от наклона на платното.натоварването е най голямо от външния край на лявата гума