Въпрос за разлика в температурата на предните гуми

georgi123
Мнения: 19
Регистриран на: 07 Май 2011 13:56

Мнение от georgi123 » 19 Май 2011 17:40

Джантите са еднакво топли.

FYI:Карам в Англия и колата е с обратен волан.

Абе за сега ще оставя така нещата.

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 21 Май 2011 00:57

Може и тъпо да звучи, но аз се сещам и за още една възможна причина.
Слънцето? unsure.gif

Ако си карал на запад и те е гряло яко слънцето по лявата гума...

Аз след последния компютъризиран реглаж сам си донастройвах предницата, защото колкото и да го правят на канала не е като в движение при 100км/ч, а понякога се касае за 1/4 оборот на кормилния накрайник.

Ако ти дърпа съвсем леко, то може да е от наклона на пътното платно и това е нормално, но ако дърпа драстично, е необходима корекция.

Както ти казаха, виж и наляганията в гумите.

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от lederman » 23 Май 2011 13:31

Дърпането на и температурата със сигурност нямат връзка но е вероятно да са причинени от едно нещо.
както е написано по-горе причините може да са 3
1. лош реглаж на предницата (след като е минала сервиз е по-малко вероятно)
2. задържаща спирачка (възможно но по-малко вероятно според мен освен това си проверил джантите и те са еднакво топли, значи не е от това)
3. различно налягане в гумите (ако дърпа в посока на по-топлата гума има голяма вероятност тя да е по-мека от другата. Ако е по мека се сплесква повече, площта на която стъпва е по-голяма, триенето е е по голямо сиреч дърпане и загряване).
аз бих започнал с проверката на 3-тата възможност :) най-лесно се проверява и е доста вероятно :)
Задните е нормално да са по-студени :) те поемат по-малко спирачни усилия и не са задвижващи.

поздрави :thumbsup:
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

t k d4d
Мнения: 172
Регистриран на: 19 Окт 2011 08:51

Мнение от t k d4d » 13 Мар 2012 18:57

пробвай в англия,ако запари дясната значи е от наклона на платното.натоварването е най голямо от външния край на лявата гума

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 8 госта