Toyota Celica 94

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Май 2011 18:58

Принципно ако сте малко по-сръчни може да си смените само лагера и да минете съвсем тънко . Отделно ето ви цените за целите компоненти :
ролка паразитна 35лв. - 65лв.
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... de&id=9253

ролка 103лв.
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... de&id=9249

Така , като гледам за ~ 140лв се взимат двете ролки . Въздушен филтър за ~15лв. , маслен за ~8лв. , ангренаж 38лв. - 100лв.
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... de&id=9271
свещи 20-30лв.
термостат 27-31лв.
о-пръстен за термостат 3лв.
водна помпа 49лв - 90лв.

Другите не ми излизат директно ама ако се разтърся ще ги и намеря и тях на подобни цени . И това са крайни с ДДС ! Ако са фани примоция стават още по-така . Иначе ако трябва да си съвсем стриктен трябва и антифриз да смениш и малсена помпа, спирачна течност , масло в кутия , масло в диф , да гресираш и тн . Но всяко нещо с времето си разбира се .
Общо взето за около 250лв. - 300лв. може да се смени ангренаж с ролки , филтри и масло . За още макс. 150лв. водна помпа и термостат . Каквото не се намери от дреболиите от колегите в магазинажния раздел biggrin.gif . И драмата от 1000лв се редуцира на 300-400лв. за пълно обслужване . Сега вече ако искате на всяка част да пише Тойота ОЕМ вече предполагам , че ще трябва да инвестирате повечко . Но на който и да е немец ако му се пазаруват частите от вносителя не му мърдат 1000-2000лв. за подобно обслужване !

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 07 Май 2011 22:32

Басче наистина има сериозна разлика в цените на обслужването на двигател серия 4A-7A и такъв серия 3S бил той FE или GE. На мен ми взеха за подмяна на цялата карантия (ангренаж, ролки, водна помпа, пистови ремъци и семеринги) 440 лева (това е с труда) и качествени елементи (не ОЕМ но Гейтс, Ина и т.н.)

Да не говорим колко недоклатено нагъчкано е всичко при 3S моторите.

Но истината е че с идеята това да се прави веднъж на 90 к.км. мисля че инвестицията не е толкова сериозна.

За 3S е задължителна смяната на водната помпа защото много коварно може да се подведе човек, моята не течеше но само където не се е саморазпаднала при демонтажа.


И друго много странно, пи моята кола липсва водно масления топлообменник под масления филтър unsure.gif
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 08 Май 2011 00:59

Еми 3S са си доста солидни двигатели така ,че е нормално да са малко по-скъпи за поддръжка . Но все пак говорим за 100-200лв.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта