Принципно ако сте малко по-сръчни може да си смените само лагера и да минете съвсем тънко . Отделно ето ви цените за целите компоненти :
ролка паразитна 35лв. - 65лв.
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... de&id=9253
ролка 103лв.
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... de&id=9249
Така , като гледам за ~ 140лв се взимат двете ролки . Въздушен филтър за ~15лв. , маслен за ~8лв. , ангренаж 38лв. - 100лв.
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... de&id=9271
свещи 20-30лв.
термостат 27-31лв.
о-пръстен за термостат 3лв.
водна помпа 49лв - 90лв.
Другите не ми излизат директно ама ако се разтърся ще ги и намеря и тях на подобни цени . И това са крайни с ДДС ! Ако са фани примоция стават още по-така . Иначе ако трябва да си съвсем стриктен трябва и антифриз да смениш и малсена помпа, спирачна течност , масло в кутия , масло в диф , да гресираш и тн . Но всяко нещо с времето си разбира се .
Общо взето за около 250лв. - 300лв. може да се смени ангренаж с ролки , филтри и масло . За още макс. 150лв. водна помпа и термостат . Каквото не се намери от дреболиите от колегите в магазинажния раздел biggrin.gif . И драмата от 1000лв се редуцира на 300-400лв. за пълно обслужване . Сега вече ако искате на всяка част да пише Тойота ОЕМ вече предполагам , че ще трябва да инвестирате повечко . Но на който и да е немец ако му се пазаруват частите от вносителя не му мърдат 1000-2000лв. за подобно обслужване !
Toyota Celica 94
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Басче наистина има сериозна разлика в цените на обслужването на двигател серия 4A-7A и такъв серия 3S бил той FE или GE. На мен ми взеха за подмяна на цялата карантия (ангренаж, ролки, водна помпа, пистови ремъци и семеринги) 440 лева (това е с труда) и качествени елементи (не ОЕМ но Гейтс, Ина и т.н.)
Да не говорим колко недоклатено нагъчкано е всичко при 3S моторите.
Но истината е че с идеята това да се прави веднъж на 90 к.км. мисля че инвестицията не е толкова сериозна.
За 3S е задължителна смяната на водната помпа защото много коварно може да се подведе човек, моята не течеше но само където не се е саморазпаднала при демонтажа.
И друго много странно, пи моята кола липсва водно масления топлообменник под масления филтър
Да не говорим колко недоклатено нагъчкано е всичко при 3S моторите.
Но истината е че с идеята това да се прави веднъж на 90 к.км. мисля че инвестицията не е толкова сериозна.
За 3S е задължителна смяната на водната помпа защото много коварно може да се подведе човек, моята не течеше но само където не се е саморазпаднала при демонтажа.
И друго много странно, пи моята кола липсва водно масления топлообменник под масления филтър

ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта