Bass_Man написа:Няма нищо безмислено в това да се ползват по-качествени компоненти от стандартните !
Има.......господинът не е БИЛ ГЕЙТС предполагам. Защо да плаща 250% по-скъпа част,а резултата да е 3 % по-добро спиране.Тези примерни 3 или 5% по-добро спиране може да ги извлече ,като само си намали скоростта на движение с 3 км например.
Сега не се хващайте за примерните %,които съм написал.Не ми задавайте въпроси от рода" как съм ги изчислил" ......те са примерни.Всеки от форума знае,че ако се кара например с 10 км/ч повече,спирачния път се увеличава драстично
Последствия
Силата на удара в неподвижно препятствие е равнозначна на удар в земята при свободно падане от височина:
10 метра - при скорост от 50 км/ч
22 метра - при скорост от 75 км/ч
40 метра - при скорост от 100 км/ч
Когато автомобил удари пешеходец, вероятността от смъртоносен изход, в зависимост от скоростта, е:
при 30 км/ч - опасността от смъртоносно нараняване е нищожна
при 50 км/ч - загиват 50% от блъснатите пешеходци
при 70 км/ч - загиват 100% от блъснатите пешеходци
Намаляване на последствията
Водачи, ползвайте обезопасителни колани!
Коланът намалява от 1,5 до 3 пъти тежестта на травмите при удар.
Оказване на първа помощ при пътнотранспортно произшествие
1.Вземане на мерки за предупреждаване на останалите участници в движението за катастрофата.
2.Възстановяване на дишането и спиране на кръвотечението на пострадалите
Ето го и целия сайт:
http://dokkpbdp.mvr.bg/Drivers/speeding.htm
Виждате ли какво пише-при удар на пешеходец с 30 км/ч вероятността от смъртен случай е НИЩОЖНА,а при 50 км/ч вече е 50:50.
Така че,трябва да се спазват ограниченията и си ОК.
П.С. СЕГА ДРУГ Е ВЪПРОСА,АКО ИСКАШ ДА СЕДНЕШ С ПРИЯТЕЛИ И ПРЕВЪРЖЕНИЦИ НА МАРКАТА И ДА КАЖЕШ: ТИ ЗНАЕШ ЛИ МОЯТА ТОЙОТА С КАКВИ СПЕЦИАЛНИ ДИСКОВЕ Е ?