Днес дикато доиде момченцето дето зарежда се опитвах сам... е "цък" казва още докато натисна стопера дето държи ръчката дето налива (както е да се казва) така че как това може да е надежден метод колко е заредено??Nixter написа:Само че не пълня гърловината до преливане, а докато пистолета каже "цък".
Среден разход на Avensis 2.0 D4D
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Разбира се, че не е надежден метод. Случвало ми се е толкова да ми натъпчат резервоара чакайки "щрак", че стрелката изобщо не помръдва от София до Ябланица. Нищо си ти няма на инжекторите. Ако имаше проблем с тях изобщо нямаше да ти е до теми относно отчитането на борд-компа. :-) Наред си ти е компютъра - не си го засякъл точно. Спри да го мислиш, че може и катализатора да смениш след още размисли.
щом е така и аз искам запушени дюзи ! laugh.gifRudy написа:Я пак с логиката? Щото логиката казва, че ако минава по-малко нафта ще падне разхода, т.е. БК ще показва повече отколкото е в действителност.Bass_Man написа:... което е отворен инжектора преминава по-малко нафта от предполагаемото . Което може да значи запушване/намаляване диметъра на отвора и/или по-ниско налягане .
Надявам се да греша но логиката на там води.
разменям здрави за запушени laugh.gif
Пачо Кардана - Президент !!!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Rudy написа:Я пак с логиката? Щото логиката казва, че ако минава по-малко нафта ще падне разхода, т.е. БК ще показва повече отколкото е в действителност.Bass_Man написа:... което е отворен инжектора преминава по-малко нафта от предполагаемото . Което може да значи запушване/намаляване диметъра на отвора и/или по-ниско налягане .
Надявам се да греша но логиката на там води.
Ако нещо не ти ясно питай пакiv_cho написа:.........Вече трето засичане ми показва 8.2/100км, ................реален разход от 7.58/100км.................

Извинявай мило другарче повече така няма да правяmoloko написа:
Стига си плашил хората БАС.
Където ,които пише за ДИЗЕЛ и се явява БАС и почва да запушва дюзи,тръбички, и други.

Не му и трябва да е съвършен просто трябва да може да прави елементарни сметки , а той това го може много добре вервайте ми !moloko написа: Боркомпа , не е съвършен - това е ясно.
Ако борда не може да смята точно значи и ЕКУ-то няма да може да прецени колко гориво да сипне и ще си праска е така как дойде +/- 10%-20% в зависимост от нещо си ...... Това са щуротии измерването на горивото става супер просто . Имате налягане , имате калиброван отвор , имате време , имате температура от там нататък няма какво да се умува .
Хоп тука вече започваме да бъркаме нещата ! Сега вече говорите за условията в , които е засечен среден разход , а не за неговата точност !!! Това са две съвсем различни неща и в момента в , който се смесят става тема подобна тази . Точност на измерване е едно , а съвсем друго е кога , какво и как мериш !!! Не се бъркайте толкова по детскиmoloko написа: Показанията му могат да се изменят в рамките на един пробег , зависи къде карате - докъто излизите от града и после по магистралата. Пробваите да карате градско 20 км и веднага писнете още 20 по магистралата веднага ще ви се промени разхода по бордкомп, до следващото палене на двигателя.

- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Сложи кранцета пред 3 от дюзите и като ги затвориш и трите разхода веднага ще падне със 75%coolone написа:щом е така и аз искам запушени дюзи ! laugh.gifRudy написа:Я пак с логиката? Щото логиката казва, че ако минава по-малко нафта ще падне разхода, т.е. БК ще показва повече отколкото е в действителност.Bass_Man написа:... което е отворен инжектора преминава по-малко нафта от предполагаемото . Което може да значи запушване/намаляване диметъра на отвора и/или по-ниско налягане .
Надявам се да греша но логиката на там води.
разменям здрави за запушени laugh.gif


В крайна сметка е важно единственно колко излиза от джоба , всичко останало е второстепенно. Отиваш , пълниш до горе, нулираш километража, пазиш касовата бележка. Караш до светване на лампата отиваш на същото място. Слагаш до горе записваш километража на НОВАТА касова бележка....... и смяташ. Това е единствения точен разход придружен с "финансова картина" .... Другото няма значение.
В края на краищата аз поне , съм си купил кола за да "слугува тя на мен , а не аз на нея".
Условията са нещо върху което може да се влияе и по този начин да се получи изкривена картина на реалния разход.
Шофирането е динамичен процес и условията по време на пътуване се променят малко или много по НЕЗАВИСЕЩИ ОТ НАС ПРИЧИНИ, не само условията , а и начинът на водене на автомобила се променя с продължителноста на ескпоатация.
Нима ще потвърдиш ,че можеш да изминеш едно и също разстояние АБСОЛЮТНО ПО ЕДИН И СЪЩИ НАЧИН. Без ни най - малка разлика.
това е като да се "изкъпеш" два пъти в една и съща вода".
В градовете има достатъчно места в които може да се кара така както извън тях..... как компютъра ще разбере къде съм в момента В ГРАДА или ИЗВЪН него. И как се отразява на изчислението промяната на показанията за остатъчно гориво , когато нивото в резервоава е променено от пътния релеф - говоря за наклон.
С изказването си имах предвид , че разходът трябва да се засича - за да е реален - при нормални ЕСТЕСТВЕНИ условия , в комбинация ГРАДСКО /ИЗВЪНГРАДСКО . Без умишлно да си променяме навиците и темперамента на шофиране.... А иначе мога да ви покажа и разход 4л на 100 . Просто ще си скъсам нервите докъто се движа по магистралата с 80 - 90 и следейки оборотомера да не минава 1700 1800 оборота . И ще пусна тука един пост "супер разход , моита гори малко и т.н. и ще си мълча ,че като съм отишъл на колонката да заредя - пак съм дал онези 150 лв.
В края на краищата аз поне , съм си купил кола за да "слугува тя на мен , а не аз на нея".
И какво значение имат условията при които е зачен разхода?????Всеки от нас може да си докара "невероятен разход" просто като кара така КАКТО НИКОГА НЕ КАРА В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ .Bass_Man написа:Хоп тука вече започваме да бъркаме нещата ! Сега вече говорите за условията в , които е засечен среден разход , Хоп тука вече започваме да бъркаме нещата ! Сега вече говорите за условията в , които е засечен среден разход ,
Условията са нещо върху което може да се влияе и по този начин да се получи изкривена картина на реалния разход.
Шофирането е динамичен процес и условията по време на пътуване се променят малко или много по НЕЗАВИСЕЩИ ОТ НАС ПРИЧИНИ, не само условията , а и начинът на водене на автомобила се променя с продължителноста на ескпоатация.
Нима ще потвърдиш ,че можеш да изминеш едно и също разстояние АБСОЛЮТНО ПО ЕДИН И СЪЩИ НАЧИН. Без ни най - малка разлика.
това е като да се "изкъпеш" два пъти в една и съща вода".
В градовете има достатъчно места в които може да се кара така както извън тях..... как компютъра ще разбере къде съм в момента В ГРАДА или ИЗВЪН него. И как се отразява на изчислението промяната на показанията за остатъчно гориво , когато нивото в резервоава е променено от пътния релеф - говоря за наклон.
С изказването си имах предвид , че разходът трябва да се засича - за да е реален - при нормални ЕСТЕСТВЕНИ условия , в комбинация ГРАДСКО /ИЗВЪНГРАДСКО . Без умишлно да си променяме навиците и темперамента на шофиране.... А иначе мога да ви покажа и разход 4л на 100 . Просто ще си скъсам нервите докъто се движа по магистралата с 80 - 90 и следейки оборотомера да не минава 1700 1800 оборота . И ще пусна тука един пост "супер разход , моита гори малко и т.н. и ще си мълча ,че като съм отишъл на колонката да заредя - пак съм дал онези 150 лв.
Никой не се е объркал, човека се опитва да каже, че точността на борд компа доста зависи и от условията и стила на каране. По мои лични наблюдения, не само на една кола, при по-динамично каране компа започва да греши с по-голям %Bass_Man написа:Хоп тука вече започваме да бъркаме нещата ! Сега вече говорите за условията в , които е засечен среден разход , а не за неговата точност !!! Това са две съвсем различни неща и в момента в , който се смесят става тема подобна тази . Точност на измерване е едно , а съвсем друго е кога , какво и как мериш !!! Не се бъркайте толкова по детскиmoloko написа: Показанията му могат да се изменят в рамките на един пробег , зависи къде карате - докъто излизите от града и после по магистралата. Пробваите да карате градско 20 км и веднага писнете още 20 по магистралата веднага ще ви се промени разхода по бордкомп, до следващото палене на двигателя..
А този изчислен среден разход е функция от много параметри - налягане в рейла, температура, подналягане в смукателния колектор, налягане на компресора, разтояние и най-основното инжекторно време. И тъй като главната идея на комън рейла е да има основна порция + предпорция гориво, инжектора отваря няколко пъти за един такт. Всички тези стойности обаче се променят постоянно и динамично и борд компа явно опреснява малко бавно, от там идва грешката, въпреки, че ползва таблиците на ЕКУ-то
Пачо Кардана - Президент !!!
laugh.gif laugh.gif laugh.gif То стрелката е особено точен метод за показване на горивото. laugh.gif Освен това следва логаритмична крива и бля-бля... И къде го натъпкаха това гориво в колата ти? Да не са го компресирали под налягане? Ама те течностите не се свиват много, така че другаде ще е отишло.IvoDobrev написа: Случвало ми се е толкова да ми натъпчат резервоара чакайки "щрак", че стрелката изобщо не помръдва от София до Ябланица.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Веско, трябва да знаеш, как да пипнеш пистолета ве, пичVesko написа:Днес дикато доиде момченцето дето зарежда се опитвах сам... е "цък" казва още докато натисна стопера дето държи ръчката дето налива (както е да се казва) така че как това може да е надежден метод колко е заредено??Nixter написа:Само че не пълня гърловината до преливане, а докато пистолета каже "цък".

Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Има по-приятни неща за пипанеNixter написа:Веско, трябва да знаеш, как да пипнеш пистолета ве, пичVesko написа:Днес дикато доиде момченцето дето зарежда се опитвах сам... е "цък" казва още докато натисна стопера дето държи ръчката дето налива (както е да се казва) така че как това може да е надежден метод колко е заредено??Nixter написа:Само че не пълня гърловината до преливане, а докато пистолета каже "цък".С пипане става .... ама по-често да е.

- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Логаритмична крива има тогава когато се движи, а не седейки на едно място. Това което се опитах да кажа е че незнам кой как определя с точност до литър пълненето ДО ГОРЕ. Стрелката не е показател, щракалката не е показател, колонката не е показател. ДО ГОРЕ е общо понятие без математическо изражение така че грешката от литър при засичанията наколегата може да се окаже доста вероятна. Незнае точно колко гориво е имал при точка А но се съмнява в отчитането на БК в точка Б.Nixter написа:То стрелката е особено точен метод за показване на горивото. laugh.gif Освен това следва логаритмична крива и бля-бля...
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
точно така,няма какво да умуваме по тоя въпрос просто някои са доста точни,а други не.и аз така засичам и последния път ми даде 1,5л разлика!не че е особено важно,но такава голяма разлика е недопустима!KiLLeR написа:До горе според мен е точно преди да прелее, след като спадне пянататака ми излизат верни сметките всеки път на същата колонка
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Яяяя.... И тази година е изникнала тая тема за средния разход - годината не е минала напразно
Та да се повторя (като миналата година):
Сравнително точен разход (освен по БК) би се сметнал при постоянна температура и голям пробег (много зареждания на пълен резервоар), за да може статистиката да поизчисти моментните грешки...Едно е да сгрешиш 1-5 литра при 70литра заредено, а съвсем друго е 1-5литра при 1000литра..
За температурата - бензина е с много голям коефициент на температурно разширение... Бях смятал някъде, че е възможно обема на бензина в един резервоар може да се увеличи с 3-4 литра само от температурно разширение. А вие разправяте за точно зареждане - 200-300грама, литър и т.н...
Има и друго:
Случвало ми се е да заредя 'до ръба' - бензина се вижда през тръбата... Ама като се разклати малко колата, резервоара се 'оригна' и бензина изчезна някъде (запълни някоя въздушна възглавница в резервоара)... Можех да налея още 2-3 литра (тръбата е широка)...
За третия случай - грешката в измервателните уреди : въпреки контрола всеки уред има грешка. Може тя да е в допустимите от закона граници, но все пак я има...
Карайте си колите и не се впечатлявайте от промяна на разхода с 1литър - може само заради това, че сте нервни разхода да скочи с 4-5 литра
laugh.gif



Та да се повторя (като миналата година):
Сравнително точен разход (освен по БК) би се сметнал при постоянна температура и голям пробег (много зареждания на пълен резервоар), за да може статистиката да поизчисти моментните грешки...Едно е да сгрешиш 1-5 литра при 70литра заредено, а съвсем друго е 1-5литра при 1000литра..
За температурата - бензина е с много голям коефициент на температурно разширение... Бях смятал някъде, че е възможно обема на бензина в един резервоар може да се увеличи с 3-4 литра само от температурно разширение. А вие разправяте за точно зареждане - 200-300грама, литър и т.н...
Има и друго:
Случвало ми се е да заредя 'до ръба' - бензина се вижда през тръбата... Ама като се разклати малко колата, резервоара се 'оригна' и бензина изчезна някъде (запълни някоя въздушна възглавница в резервоара)... Можех да налея още 2-3 литра (тръбата е широка)...
За третия случай - грешката в измервателните уреди : въпреки контрола всеки уред има грешка. Може тя да е в допустимите от закона граници, но все пак я има...
Карайте си колите и не се впечатлявайте от промяна на разхода с 1литър - може само заради това, че сте нервни разхода да скочи с 4-5 литра
laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Много ми допадна това с оригването biggrin.gifslowtraveler написа:Яяяя.... И тази година е изникнала тая тема за средния разход - годината не е минала напразно![]()
![]()
![]()
....
Ама като се разклати малко колата, резервоара се 'оригна' и бензина изчезна някъде (запълни някоя въздушна възглавница в резервоара)... Можех да налея още 2-3 литра (тръбата е широка)...
...
laugh.gif
Посмях се biggrin.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 5 госта