Страница 2 от 2

Публикувано на: 11 Апр 2011 12:50
от moloko
Ако още не си разбрал криви ли са или не ето моя опит.
Излез на някоя остечка за предпочитане извън града , натисния до над 120 - 130 км. и наисни спирачката държеики волана с две ръце , ако почне да вибририа силно - дисковете са криви 100 %.
Другия симптом при мен беше при пълно спиране с малка скорост на кръстовище малко преди колелата да спрат на място се клатушкаше цялото купе напред назад.
Вариант за самодиагностика -
Вдигаш едната гума на крик и подпираш отдолу , сваляш вдината гума. Нека другата да стои на земята. Палиш, ПЪРВА и пускаш съединителя . Вдигнатото колело почва да се върти. Сега виждаш въртящия се ДИСК . С много прав твърд предмет (метален - примерно ШУБЛЕР )леко допри до диска - вендага се усеща кривината в характерно стържещ звук които ту се появява ту изчезва.
След това може да ти светне лампата на ABSa , това не е проблем просто тръгни и след първите 7 , 8 оборота на колелата трябва да загасне. Поне при мен беше така.
..... Е разбира се и 150 лв. за нови дискове........ :thumbsup:

Публикувано на: 11 Апр 2011 19:38
от 314
Bass_Man написа:
martod написа:..............
Най правилно се мери с индикаторен часовник .. :thumbsup:
+1 :thumbsup: ! Така се мери и лагер на главина и гума и още куп дуги неща tongue.gif .
:thumbsup: Точно! Каже ли ти някой: "абе нищо му няма на диска, как ще е крив!" без да го измери с индикаторен часовник, тегли му една #### и ходи на друго място. Наистина, може да е крива главина (моя случай), но точно затова трябва да се мери - ако не покаже отклонения, ще си отдъхнеш от куп неприятни (и скъпи) варианти.