Страница 2 от 2
Публикувано на: 14 Апр 2011 00:12
от xtreme
mafiota написа:Vokil написа:Може даже да има газов инжекцион и газово с вакуумен изпарител едновременно

Тествано е става

)) мерак да имаш

))
Между другото някой правил ли си е газов инжекцион с мегаскуирт аз в последния месец се занимавах с това и вече имам чудесни резултати

Май е важно да нацелиш или нагласиш коефициента между времената на газовите спрямо бензиновите инжектори
Колега, човека ползва мегаскуирт ;) не мисля че нацелва каквито и да е времена. Все пак това си е пълноценно ЕКУ не е Пигибек. Един въпрос към Вокил. Как превключваш м/у нормалното ЕКУ и Мегата ??
Публикувано на: 14 Апр 2011 21:59
от Vokil
xtreme написа:mafiota написа:Vokil написа:Може даже да има газов инжекцион и газово с вакуумен изпарител едновременно

Тествано е става

)) мерак да имаш

))
Между другото някой правил ли си е газов инжекцион с мегаскуирт аз в последния месец се занимавах с това и вече имам чудесни резултати

Май е важно да нацелиш или нагласиш коефициента между времената на газовите спрямо бензиновите инжектори
Колега, човека ползва мегаскуирт ;) не мисля че нацелва каквито и да е времена. Все пак това си е пълноценно ЕКУ не е Пигибек. Един въпрос към Вокил. Как превключваш м/у нормалното ЕКУ и Мегата ??
Оригиналното еку е хванало паяжина вече

Ползвам само мегата и на бензин и на газ с екстра кода и две отделни таблици за газ и бензин които се сменят с бутон. Имам възможност и за различни таблици за аванс на газ и бензин но не намирам нужда от повече предварение в ниските на газ противно на това което пишат навсякъде
