Тойота
Във форума е изписано "километри" мнения.
Отговор:
- ДА - можеш да сложиш т. нар. обикновена АГУ;
- НЕ - няма да имаш никакви проблеми.
Отговор:
- ДА - можеш да сложиш т. нар. обикновена АГУ;
- НЕ - няма да имаш никакви проблеми.
Toyota Carina E Wagon, GLI,4AFE,1.6,(99 Hp),1996
Toyota Avensis Wagon III,2ZR-FAE,1.8 (147 Hp), 2009
Toyota Sequoia Platinum 2014
Благословен да бъде този, който няма какво да каже и въпреки това мълчи!
Toyota Avensis Wagon III,2ZR-FAE,1.8 (147 Hp), 2009
Toyota Sequoia Platinum 2014
Благословен да бъде този, който няма какво да каже и въпреки това мълчи!
Май е важно да нацелиш или нагласиш коефициента между времената на газовите спрямо бензиновите инжекториVokil написа:Може даже да има газов инжекцион и газово с вакуумен изпарител едновременноТествано е става
)) мерак да имаш
))
Между другото някой правил ли си е газов инжекцион с мегаскуирт аз в последния месец се занимавах с това и вече имам чудесни резултати
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Читав инжекцион все още си е в порядъка на 1100-1200 лева. Тия по 800 (като например Блу-нещо си) само ще те направят редовен посетител на газаджиите и други регулировчици.
Аз на моята си сложих обикновенна газова и никакви ядове, например най-гадното нещо което се случва са проблем в оборотите на празен ход. При мен седят като заковани (няма разлика на газ ли си или на бензин). Иначе ГИ-то дава малко по-нисък разход и малко по-добър вървеж. Но за километрите за които аз я карам (около 1000 на месец) не си струваше разправията (на 3S-FE колектора е доста недоклатено измислен за разлика от благината при 4А-FE).
Аз на моята си сложих обикновенна газова и никакви ядове, например най-гадното нещо което се случва са проблем в оборотите на празен ход. При мен седят като заковани (няма разлика на газ ли си или на бензин). Иначе ГИ-то дава малко по-нисък разход и малко по-добър вървеж. Но за километрите за които аз я карам (около 1000 на месец) не си струваше разправията (на 3S-FE колектора е доста недоклатено измислен за разлика от благината при 4А-FE).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта