Страница 2 от 5
Публикувано на: 25 Юли 2006 14:18
от agent dust
силата на АЕ86 не е само в дрифтовете - те са следствие от възможностите на колата.
Публикувано на: 25 Юли 2006 22:19
от V35GTR
Punky... tova spored mene e neshto ot tozi rod... leko, okolo 180-200 hp RWD
PS Dosta e grozno i se nadiavam da ostane samot kato concept vuv tozi vid
http://www.leblogauto.com/2005/12/detro ... _ni_2.html

Re: misli za nova RWD corolla
Публикувано на: 26 Юли 2006 00:17
от Japanese_fever
punkara написа:moje i da gresha, no mi se struva che Toyota v njakoi otnoshenija e promenila strategijata si, ako prez 60-te godini kato pioner investira v novi koli i nishi na pazara, sega chaka da vidi koja nisha stava ineresna, i sled ova atakuva s pulna sila (kato dorisuzdava novo ime, nova marka) tazi nisha. Tova e primerut sus Scion.
Moje bi ne gre6i6. Moje bi Toyota iz4akva konkurenciqta kato Nissan i Honda da napravqt ne6to podobno za da vidi kak 6te se prodava na pazara i lsed tova da se vkliu4at i te v tazi ni6a.
6tom iskame Toyota da izkara drift compact car, trqbva da "nakarame" purvo konkurenciqta da go napravi, no nikoj ne iska da e purvi, za6toto kakto znaem "Sobstveniq opit e naj-dobriq u4itel, no i naj-skupiq takuv!"
Kakto vijda6 i germanskite diluri poru4vat S2000 s klimatik, za6toto ne se prodava, a kakvo ostava za US, kudeto klientite sa mnogo po pritenciozni i temperaturite mnogo po-visoki.
Ne vijdam oba4e za6to da nqma maluk klimatik, tuj kato i kupeto nqma da e golqmo. No s kolko metsa 6te bude s 2 ili 4.
Za6toto MR2 e ne6to podobno, no ne to4no.
Az go vijdam na platformata na Celica(deto ve4e e sprqna za vnasqne v US - ALTEZZA info.) 2ZZ-GE -> RWD, s gore-dolu su6toto kupe. Tova e naj-eftiniq i bezboleznene variant spored men. I nikakvo turbo, za6toto kolata stava po-skupa.
Публикувано на: 26 Юли 2006 04:39
от ugabuga
mr2 s 2zzge naturelka, tuningovan do 200 koncheta sas malko suspension mods, stava mnogo prilichna kola

Публикувано на: 26 Юли 2006 05:49
от Japanese_fever
ugabuga написа:mr2 s 2zzge naturelka, tuningovan do 200 koncheta sas malko suspension mods, stava mnogo prilichna kola

Simple drift machine, spored men trqbva da e:
- 4 cyl. N/A DOHC - 2.0L
- prednorazpolojen dvigatel kato AE86
- RWD
- ru4ni skorosti
- otzad da e s nezavisimo oka4vane kato na bad_dog mosta!
- sportno oka4vane, puk makar i ne tolkova tvurdo
- 2 mesta coupe
- 4 diska na spira4kite
- okolo 1100(1200) kg, no ne pove4e
i gaz do lamarinata ...

Публикувано на: 26 Юли 2006 08:21
от ALTEZZA
zashto pak da triabva da e 4 cilindara i do 2.0L? nishto ne prechi i da e I6 ili V6, kakto i da e nad 300hp, kolkoto poveche, tolkova po lesno shte drifti. turboto sashto ne prechi, pak i ne sam siguren che shte oskapi chak tolkova kolata. mnogo vajno neshto koeto si propusnal e LSD! a kolkoto do kilogramite, tova e dosta trudno izpalnimo v dneshno vreme sas vsichkite elektoriniki i safety djadji.
v obshti linii tova koeto ti triabva zadaljitelno e rachni skorosti, RWD i LSD, s ostanaloto moje da se raboti.
problema na cialata zadachka e che kakto i da go varish i da go pechesh, kolata niama da e tolkoz evtina kakto na vsichki im se iska, tova prosto niama kak da stane. za primer shte dam koli kato IS300 i S2000, i dvete ne sa chak tolkoz luksozni, pak struvat nad $30K. ta s kvo bihte gi promenili che da stanat po evtini? a i kolko po evtini shte stanat? az prosto ne go vijdam kak shte stane edna kola det da e podhodiashta za driftvane i da e pod $25K.
Публикувано на: 26 Юли 2006 11:17
от jamie
ALTEZZA написа:zashto pak da triabva da e 4 cilindara i do 2.0L? nishto ne prechi i da e I6 ili V6, kakto i da e nad 300hp, kolkoto poveche, tolkova po lesno shte drifti. turboto sashto ne prechi, pak i ne sam siguren che shte oskapi chak tolkova kolata. mnogo vajno neshto koeto si propusnal e LSD! a kolkoto do kilogramite, tova e dosta trudno izpalnimo v dneshno vreme sas vsichkite elektoriniki i safety djadji.
v obshti linii tova koeto ti triabva zadaljitelno e rachni skorosti, RWD i LSD, s ostanaloto moje da se raboti.
problema na cialata zadachka e che kakto i da go varish i da go pechesh, kolata niama da e tolkoz evtina kakto na vsichki im se iska, tova prosto niama kak da stane. za primer shte dam koli kato IS300 i S2000, i dvete ne sa chak tolkoz luksozni, pak struvat nad $30K. ta s kvo bihte gi promenili che da stanat po evtini? a i kolko po evtini shte stanat? az prosto ne go vijdam kak shte stane edna kola det da e podhodiashta za driftvane i da e pod $25K.
Не съм съгласен с някои неща. Според мен всичко над 200 катърчета е ненужен лукс в светлината на дрифтинг (в светлината на кола клас АЕ86, под тон). Тази дисциплина не изисква високи скорости, целта е да се владее колата. По-големите двигатели са по-тежки, с по-тежки вътрешности, по-слаб респонз. Баланса при FR кола ще се постигне по-трудно. Аз лично бих предпочел кола с цял заден мост, но за съжаление в днешни дни това не е "модерно"...
За лукса и безопасността си прав. Но безопасност имат и Лотусите, а те са леки. Просто са спартански. Да попитам - една кола за дрифтене/любителски спорт има ли нужда от климатик например ? А стерео ? Еърбег ? Дебели шумоизолации ?
За цената - мисля че си прав. Но само по една причина - подобна на описваната кола би се произвела в прекалено малка серия. Инак цени от порядъка на $25к са постижими, друг е въпроса че очевидно такава кола би носила престиж, но не и особени печалби на производителя.
Публикувано на: 26 Юли 2006 17:55
от V35GTR
^ suglasen sum za po golemia motor = poveche teglo, no v sushtoto vreme vijdame poveche i poveche viperi, GTO-ta, i drugi tejki hamerikanski koli vuv driftinga....
... no ot druga strana:
Motor-Trend написа:Highlights of the Nissan URGE concept include:
Body
• Motorcycle-inspired styling – lightweight, minimal, exposed
• 104.3-inch wheelbase (same as the 350Z), 156.6-inch overall length (16 inches shorter than the 350Z)
• See-through glass hood, cutaway door panels
• Aluminum center structure that runs from the engine bay to the interior center console
• Recyclable aluminum and composite construction
• 4-bar hinge scissors-style doors with cutouts for easy ingress and egress
• Spun aluminum roof cage structure, triangulated A-pillars
• Collapsible, quick-close, manual (storable) canvas top
• 2400-pound target vehicle weight
• “Mirror Crystal” exterior color
Engine and Driveline
• Quick, small-displacement, high-revving engine
• 6-speed manual sequential gearbox
• Front engine/rear-wheel drive
Suspension and Braking
• Independent suspension
• 350Z-style Brembo® brakes
• 19-inch front/20-inch rear 9-spoke spun aluminum-alloy wheels with narrow Michelin tires (195/45R19 front, 225/35R20 rear)
groznovato no...
2400lb
maluk motor
FR
pod $20K
Публикувано на: 26 Юли 2006 18:00
от jamie
Грозновато щото минетчиите сигурно са се намесили :-)
Това ако е в продукция - заслужава внимание според мене. Особено след рестайлинг.
Колкото до американките в дрифтинга - за мен това е опит да върнат модата на muscle cars - тъпа работа, по-скоро търговски похват.
Публикувано на: 26 Юли 2006 20:25
от El Camino
Алтеза V6 двигателите са тежки за ускорение на чаркаляците по тях, както и са небалансирани. Ако ли се балансират, ще станат още по тежки. Не стават за въртене бързо и високо. И те си имат приложение, ама не там дет се търси риспонз и чувство.
Публикувано на: 26 Юли 2006 21:02
от ALTEZZA
jamie написа:Да попитам - една кола за дрифтене/любителски спорт има ли нужда от климатик например ? А стерео ? Еърбег ? Дебели шумоизолации ?
saglasen sam che vsichko tova e nenujno i premahvaneto im bi olekotilo kolata, kakto i poevtinilo cenata. ima i oshte neshta koito bih pribavil kam tozi spisak, problema e che nikoi niama da proizvede kola det da e za drifting, kamo li pak Toyota. te praviat koli det da se karat po ulicite, chesto i da sa vsekidnevni koli, prosto niama kak da gi napraviat bez vsichkite tezi skapi tejesti. a otnosno Air Bags, ako ne se laja ot 1995 godina na sam po zakon vsiaka kola triabva da ima pone dve(shofiorska i pasajerska).
otnosno dvigatelia, ne sam driftadjiia, no dori i na Drift Bible-a dadoha AE86 kato primer za kola s malko moshnost. moshnost opreeleno triabva, ne e zadaljitelna, no pomaga mnogo.
a za V6, kolko mislite che teji edin moderen aluminiev V6? a sravneno s 4A-GE?
otnosno balans, IS300 e s 54/46 proporcia, kat se ima v predvid che 2JZ e sravnitelno tejichak dvigatel.
kakto i da e, saglasen sam che 4 cilindrov dvigatel moje bi e po odachnoto reshenie, osobeno imaiki v predvid che iskame i da e evtina kolata. obache ne mislia che 2ZZ e podhodiasht za celta, moje bi ako hvanat 2.4L dvigatelia i mu napraviat edna G glava...
Публикувано на: 26 Юли 2006 21:19
от ugabuga
Altezov ti kato izduhash 2jz-to sled 200-300k mili si napravi edin swap sas 3SGTE ;) togava kolata shte stane raketa

Публикувано на: 27 Юли 2006 13:51
от punkara
ugabuga написа:Altezov ti kato izduhash 2jz-to sled 200-300k mili si napravi edin swap sas 3SGTE ;) togava kolata shte stane raketa

da be 3s-gte, napravo da puha edin 2JZ-GTE, i da ne se razpravja s gluposti!
3s-gte e 200kc, 2jzgte e 330kc, za parite koito shte hvurli da kachi 3sgte do 330kc, shte kachi 2jzgte na 700kc!

da ne govorime za modifikaciite po tamponi, nov bellhousing i pr. samo 2jz-gte, e togava shte e strashno! biggrin.gif
Публикувано на: 27 Юли 2006 14:10
от b_d
трето поколение 3SGTE е 280 коня и тежи 10 кила повече от 4АГЕ.
2JZ-GTE е яката работа, но съм чувал, че е труден и скъп за работа. Много малки допуски и грешките се плащат скъпо => съответно цената на услугите е скъпа.
Публикувано на: 27 Юли 2006 20:23
от punkara
bad_dog написа:трето поколение 3SGTE е 280 коня и тежи 10 кила повече от 4АГЕ.
2JZ-GTE е яката работа, но съм чувал, че е труден и скъп за работа. Много малки допуски и грешките се плащат скъпо => съответно цената на услугите е скъпа.
4-to pokolenie 3sgte e 260kc, ot Toyota Cadina (avensis kombi v Japan) ST215, obache go ima samo v Japan, a 3SGTE e adski skup dvigatel za tuning, neznam kolko ste gledali, no az vinagi sum se uchudval na cenite na chastite za nego, otvratitelno sa skupi!
za 2jsgt ima mnogo i dobri chasi, i zatova se namrat i dobri ceni, puk i know-how-a e nogo po-razvit!
prosto, 2JZGTE ima mnogo poveche potencial
