Страница 2 от 3
Публикувано на: 12 Фев 2011 14:27
от muf
vlado_sm написа:Освен това ми каза че няма да е зле да отида да сменя маслото в скоростната кутия-сега съм на 180 000км и уж му било време.Според вас дали да го правя защото трябва да ходя до Пловдив поне?
Не си ли го сменял досега?!?!?!
Ако не си - бягай да го сменяш
Публикувано на: 12 Фев 2011 19:05
от Bass_Man
Ауууу никога ли не си го сменявал ве ?
Публикувано на: 13 Фев 2011 12:33
от vlado_sm
Аз лично не съм го сменял-колата е внесена от германия миналата година-според сервизната книжка си е минавала редовно прегледи до 165 000 в сервизи на тойота там.Не мога да разбера дали е сменяно там но най-вероятно би трябвало да са го сменили.в самата книжка пише че на 60 000 се сменя така че вероятно са го сменяли на 60 000 и на 120 000 което значи че пак му е времето май

Днес я разгледах но немския ми е като майчин език и почти нищо не разбрах-каквото успях с гугъл преводача да се съсетя.тука освен печати че е минавала на определени километри и на коя дата е има само едни отметки че не е имало корозия.Никъде не виждам да пише за масла:(
Публикувано на: 13 Фев 2011 15:14
от Bass_Man
Еми сменявай го да ти е мирна главата !
Публикувано на: 13 Фев 2011 19:27
от мехаННика
Не сменявай нищо докато не установиш дали има и какъв точно е проблема.В много случаи хората си мислят че смяната на маслото е достатъчна,но се оказва са пари на вятъра.След евентуален ремонт отново трябва да сложиш ново масло. Възможно е само нов софтуер да ти реши проблемите.
Публикувано на: 13 Фев 2011 22:24
от muf
мехаННика написа:Не сменявай нищо докато не установиш дали има и какъв точно е проблема.В много случаи хората си мислят че смяната на маслото е достатъчна,но се оказва са пари на вятъра
Така се прецакват кутиите.
Дори и на чисто здрава автоматична кутия маслото се сменя периодично (обикновенно на 60 000км).
Колега, смени го задължително. И то гледай не е в гаржа на някой доморасъл майстор, а някой който е виждал автоматик.
Най-добре в специализиран сервиз за автоматици. Защото и маслото е специфично и филтър има, а често и гарнитура се сменя. Там и диагностика ще ти направят кадърно. В Пловдив има със сигурност
Публикувано на: 13 Фев 2011 23:23
от мехаННика
Стига бе ,не може да бъде.Пич, точно сега имам на масата една кутия от джип ,който при първите проблеми сменил маслото и филтъра и покарал около седмица след което сменил масло и хидропреобразувател и покарал още 100 км .Няма да ти казвам как изглежда вътре.Маслото се сменява по предписания докато всичко е наред,когато нещо се скапе обикновеНо е безсмислено.
Публикувано на: 14 Фев 2011 00:47
от Akima
Не виждам нищо лошо в това да се смени маслото:
1)Така или иначе му е дошло времето;
2)Смяната на маслото е около 2 пъти по-евтина от сваляне на кутията.

Публикувано на: 14 Фев 2011 11:12
от vlado_sm
Честно да ви кажа възнамерявам като ми се освободи време да отида до Пловдив да видя какво ще кажат.Ако се налага нека го сменят предполагам че в сервиза ще знаят.За сега проблема с промяната на оборотите и придърпването не се обажда от как я центроваха, остава да видя как ще е разхода-дали се е повлиял от това.Според тукашните механици всичко е ок-двигателя си работел добре ама знаеш ли

Публикувано на: 15 Фев 2011 21:51
от muf
мехаННика написа:Стига бе ,не може да бъде.Пич, точно сега имам на масата една кутия от джип
Не бе Пич, може да бъде.
На него му е
дошло времето за смяна
Дори и
никакви проблеми да няма,
пак трябва да го смени.
А както може би си разбрал, Пич, колегата няма вече проблем
Сега не се усеща проблем при движение-няма го това придърпване и ниската мощност при движение.
При здрава кутия с масло над 60 000км, какво чака колегата, за да смени маслото ?
Публикувано на: 16 Фев 2011 16:07
от vlado_sm
Май избързах с това да се похваля-тази сутрин проблема пак се появи :( Не изминах повече от 40 км и пак старите работи- караш си спокойно и започва сякаш да се дави и трябва да подаваш още газ да се успокои-явно в Смолян няма да ми помогнат-сега остава да намеря време да слезна до пловдив и да попадна на читав сервиз.Бихте ли ми препоръчали някой надежден там?
Публикувано на: 16 Фев 2011 20:46
от muf
http://www.avtomatichni-skorosti.com/
Тези ми намериха един чаркалък, когато карах автомат biggrin.gif
Но задължително си направи читава дигностика, голяма е вероятността проблема ти да в запалването или в горивната система,
Публикувано на: 21 Мар 2011 10:20
от vlado_sm
Здравейте отново.Моята сага продължава-ходих на още 2 места да видят къде е проблема-уж гледаха компютъра-всичко било в норма, нормално било да ми гори по 15-20 в градско на къси разстояния,да си я карам и да не се притеснявам.Проблема обаче си го има и вече много ме дразни.Сега се оказа че ми изтича малко антифриз от парното - почна да капе съвсем слабо в купето.Онзи ден ми казаха да сипя от течностите които запушват малки течове но ефект няма.Като гледали къде точно капе се оказа че имало капки и по самия компютър-според вас възможно ли е да се стича някъде антифриз и от там да идват и проблемите с двигателя?За сега още не сменям маслото на скоростите за да не се окаже че трябва да да го сменям пак.Помогнете ако можете.Благодаря/.
Публикувано на: 06 Апр 2011 11:51
от vlado_sm
Сагата продължава-ходих при още един майстор-проверява кажи речи всичко-не откри проблеми.Сменихме компютъра със стария, който ми пристигна в комплект с колата от Германия.В момента не намирам проблеми при движение-изчезнаха тези придърпвания и проблемите при смяна на скорост, но като гледам разхода на гориво за сега не се е променил-продължава да е към 19-20/100.Кажете своето мнение от къде ли може да е този висок разход?Благодаря.
Публикувано на: 07 Апр 2011 23:13
от tashhash
Здравей колега.Имам същата Равка автоматик и да ти кажа че съм почти сигурен че проблема ти е от кутията.Моята е от Англия и дойде с пълна сервизна документация(много поддържана във всяко отношение),като маслото на кутията беше сменяно 2 пъти(дойде на 200000 км.).След като я покарах малко ми направи впечатление че като минава от 3-та на 4-та и съм я настъпал повечко ,веднага се връща на 3-та и пак на 4-та и това ставаше с рязко предърпване. Като си смених маслото и филтъра на кутията всичко се оправи (като имаш предвид че старото масло си изглеждаше добре и почти нямаше утайка от феродо и метални частици по магнитчетата в картера).
Затова ти препоръчвам смяна на масло но внимавай какво ще сложиш защото трябва да е точно предписаното от TOYOTA.Ако искаш ми пиши на лични да ти кажа откъде и какво масло си взех ,че да не правя реклама

За големия разход не мога да ти кажа но ако кутията "преплъзва" (има износени феродови дискове или проблем с клапан на някоя скорост),може и да е оттам.
А като си спрял, натиснал спирачка и си на Директна ,оборотите мърдат ли ти ?