Страница 2 от 2
Публикувано на: 12 Дек 2010 23:42
от БОРИСЛАВ
много благодаря на всички които се отзоваха ще взема да сменя маслото и филтъра и да се надявам че нещата ще се оправят
че ще сложа пак 10W40 смятам че няма две мнения
Публикувано на: 13 Дек 2010 00:00
от coolone
Offtopic
ахах във всеки форум има по един ''басс_ман''
Цензурирано /slowtraveler
Публикувано на: 13 Дек 2010 01:50
от Bass_Man
Колега ...coolone ,
Цензурирано /slowtraveler
Публикувано на: 13 Дек 2010 02:30
от мехаННика
Не съм сигурен,но тъй като двигателя на пикника е под голям наклон при някои май имаше допълнителен съд за масло около ДВГ-то.Възможно е това да е индикация че е празен,ако все пак има де.Хайде някой да го браузне и да пише резултата.
Публикувано на: 13 Дек 2010 03:31
от Bass_Man
А може и колегата да спира някъде под голям наклон ?
Публикувано на: 13 Дек 2010 14:43
от jim_beam
99,9% е от масления филтър,смени го с оригинален и си готов!ама гледай да не са го дялали в някой гараж,демек да е по-оригинален де.

Публикувано на: 14 Дек 2010 00:12
от diesel_power
мехаННика написа:Не съм сигурен,но тъй като двигателя на пикника е под голям наклон при някои май имаше допълнителен съд за масло около ДВГ-то.Възможно е това да е индикация че е празен,ако все пак има де.Хайде някой да го браузне и да пише резултата.
Бъркаш пикника със стара превия.
Публикувано на: 14 Дек 2010 09:32
от martod
Малииииии, каква дълбоко-смислена тема се е развила, докато модераторите спят ..
И то заради един дефектен датчик, за нивото на маслото .. laugh.gif
Публикувано на: 14 Дек 2010 10:35
от мехаННика
Дизел,сигурно си прав, не споря.
Публикувано на: 14 Дек 2010 21:37
от slowtraveler
Айде поразчистих малко темата....
Моля да се въздържате от лични нападки

Публикувано на: 15 Дек 2010 07:31
от nowyaris
Станали сте много либерални модераторите.По мойто време не беше тъй май.Почва да ми домъчнява за DIVER.А по темата-може нещо датчиците да са повредени.Аз жълта лампа за ниско налягане на масло сефте чувам.
Публикувано на: 15 Дек 2010 08:13
от slowtraveler
nowyaris написа:Станали сте много либерални модераторите.По мойто време не беше тъй май.......
Самото ти присъствие тук е доказателство, че форума е прекалено либерален
По темата: жълтата лампа най-вероятно си е за ниво (знака май бе масльонка с вълничка, а не само масльонка).
Според мен трябва да се провери дали маслото е подходящото....
Може колегата да е послушал 'разбиратели', които препоръчват по-гъсто масло за по-стар автомобил...
Та да става следния ефект при студено, прекалено гъсто масло (W класа му да е прекалено високотемпературен):
При палене студеното масло се хвърля към главата и из двигателя, но не може да се оттече достатъчно бързо отново към картера, поради което нивото на масло в картера спада под прага на сработване на датчика. След загряване и намаляване на вискозитета, маслото започва да се стича достатъчно бързо и вече в картера има достатъчно масло за да не свети датчика......
За дренажа към картера - обикновено са достатъчно широки отворите и трудно се запушват...
Публикувано на: 15 Дек 2010 20:38
от nowyaris
Самото ми присъствие във форума е нещо съвсем нормално и не го прави по-либерален,а по-нормален.Иначе за маслото си прав-нещо са го замотали колегата майсторите с вида на нужното му масло.Явно му трябва нещо подходящо за сезона.А може и нещо с електриките на датчика да става/спомни си за пръскалките на фаровете/.
Публикувано на: 05 Сеп 2011 22:33
от valdy
Здравейте! И аз имам същия проблем с прищракване откъм рейката (предното окачване) , само след студен старт на двигателя . При потегляне със завиване се чува еднократно щракане отпред . Моля за помощ , за да не пускам нова тема . Става въпрос за Авенсис 2008 .