celica stranen 6um dvigatel

Аватар
stan86
Мнения: 31
Регистриран на: 20 Мар 2010 16:26
Местоположение: Пловдив

Мнение от stan86 » 05 Дек 2010 23:29

колега пробвай първо една смяна на маслото, при мен имаше подобен шум (не чак толкова страшен като на клипа), но като изхвърлих "ОРИГИНАЛНИЯ" Castrol Magnatec 10-40 който ми сложиха в сервиз със същото име, двигателчето поотихна. Сега съм с МОТУЛ 5-40!

Аватар
batucada
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Дек 2010 02:04

celica stranen 6um dvigatel

Мнение от batucada » 06 Дек 2010 02:42

dvigatelia traka kato dizel za kratko vreme 20-30 sekundi,kadeto i da otida 6uma ve4e go niama...triabva kolata da e sediala pone 7-8 4asa i togava se 4uva yasno i ot4etlivo. a masloto e smeneno na vreme vinagi i e v dostata4ni koli4estva,otdelen e vaprosa 4e se doliva po okolo litar litar i polovina predi smiana masloto e palna sintetika 5-30....http://www.youtube.com/watch?v=RTeCY_HKmSk
tova e link kam problema ima dosta klip4eta !!!
vtoria pristignal e parvia zagubil !!!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 06 Дек 2010 04:08

мехаННика написа:Вие какъв сте на тези бусове;шофьор,товарач,собственик,монтьор?Какво е общото между една селика и един бус?
Всичко изброено,без монтьор.За монтьор си плащам,за другите неща не.Колегата не е монтьор и явно няма Вашия опит,ама да го засилвате директно към отваряне на мотор си е чисто "майсторски"начин на мислене.Просто му казах какво мисля и какво бих направил на негово място.Между другото на моя монтьор му казвам какъв е според мен проблема и в 90% от случаите познавам.Просто за 20 години съм строшил много МПС по най-различни начини .

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 06 Дек 2010 12:09

Гадател значи...Към автора-колега спри колата докато не се установи с точност какъв е шума.По описанието което си дал и клипчето мисля че става дума за износени биелни лагери.Отварянето на мотора не е така страшно като отварянето на череп и може да ти спести доста пари.

Аватар
stan86
Мнения: 31
Регистриран на: 20 Мар 2010 16:26
Местоположение: Пловдив

Мнение от stan86 » 06 Дек 2010 13:48

a dali eventualno povdiga4ite ne sa pri4ina za takuv 6um. Pri men se 4uva ot kum klapanite na vsmukatelniq kolektor, no sled smqnata na masloto s po tunko pootihna no vse o6te go ima 6uma!

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 06 Дек 2010 14:51

Стан,не казваш с какъв двигател си.По принцип ZZ двигателите не са с хидравлични повдигачи и не че е невъзможно ,но е малко вероятно да има шум по тази причина.

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 06 Дек 2010 15:44

Само да попитам и аз, че имам нещо в предвид. На какъв принцип работи Variable Valve Timing-а на този двигател?

Питам, защото не съм съвсем наясно с принципа на работа при Тойота и защото имам нещо наум. Имах една алфа 145 ТС, която също беше с променлив тайминг и при нея има един Вариатор, който при почти всички екземпляри трака като дизел - първо само при палене и в последствие постоянно. Моята Алфа беше като JTD накрая. Обаче при нея беше това проблема и не беше страшно, незнам при Тойота как седят нещата.

Пак казвам, не съм съвсем наясно с принципа на работа тук, макар, че би трябвало да е нещо горе-долу същото (хидравлична система), така, че най-учтиво ви моля да не скачате веднага срещу мен, а да обясните и да кажете възможно ли е да е от това.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
stan86
Мнения: 31
Регистриран на: 20 Мар 2010 16:26
Местоположение: Пловдив

Мнение от stan86 » 06 Дек 2010 16:02

sorry za su6tiq 1zz-fe stava vapros, blagodarq za infoto 4e ne e s hidravli4ni povdiga4i 4e po4ti me naviha da tursq novi :thumbsup:

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 06 Дек 2010 17:36

При VVT-I промяната в газоразпределението става чрез зъбното колело на всмукателния разпр вал което всъщност е не колело а механизъм.Тази част която е зацепена към веригата е подвижна спрямо тази към която е стегнат вала.Управлението е чрез клапан който насочва маслото в една или друга посока.Райдер какво райдваш като е хубаво времето?

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 06 Дек 2010 18:44

този двигалел 192 коня не е ли VVTL-i

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 06 Дек 2010 18:54

Да,така е.

Аватар
stan86
Мнения: 31
Регистриран на: 20 Мар 2010 16:26
Местоположение: Пловдив

Мнение от stan86 » 06 Дек 2010 19:22

значи щом не са хидравлични едно регулиране би трябвало да пооправи проблема (поне в моя случай)! rolleyes.gif

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 06 Дек 2010 19:40


Аватар
batucada
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Дек 2010 02:04

celica stranen 6um dvigatel

Мнение от batucada » 06 Дек 2010 19:52

DVIGATELIA E VVTI I E 143 KONIA NE ZNAM DALI VSI4KITE SA JIVI NO TOLKOVA GO DAVAT PO KATALG. KOLATA IA IMAM VE4E POVE4E OT 2 GODINI I SMELO MOGA DA ZAIAVIJA 4E NE MI E SAZDAVALA NIKAKVI PROBLEMI. REGISTRIRAH SE VAV FORUMA ZASTOTO V MNOGO OT SLU4AITE KOGATO SAM IMAL DREBNI PROBLEMI SAM USPIAVAL DA GI OTSTRANIA BLAGODARENIE NA NEGO. POSLEDNIA TAKAV BE6E S ZAMARSEN DEBITOMER . PRASTANETO NA MAISTOR MONTIOR I TAKA NATATAK,SPORED MEN E KRAINA MIARKA ... A I NESTO DRUGO OT LI4EN OPIT ZNAM 4E KOGATO 4OVEK E DOBRE PODGOTVEN POLOVINATA BITKA E SPE4ELENA !!!
vtoria pristignal e parvia zagubil !!!

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 06 Дек 2010 20:44

мехаННика написа:При VVT-I промяната в газоразпределението става чрез зъбното колело на всмукателния разпр вал което всъщност е не колело а механизъм.Тази част която е зацепена към веригата е подвижна спрямо тази към която е стегнат вала.Управлението е чрез клапан който насочва маслото в една или друга посока.Райдер какво райдваш като е хубаво времето?
Точно и аз така си го представях. Поне при алфата този клапан има един пръстен, който държи маслото и една пружина, която незнам точно какво прави. Обаче като замине този компонент и се получава точно същото - тракане като дизел.

ПС: Вече избягвам да райдвам, че много познати напуснаха без време...
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта