celica stranen 6um dvigatel
celica stranen 6um dvigatel
dvigatelia traka kato dizel za kratko vreme 20-30 sekundi,kadeto i da otida 6uma ve4e go niama...triabva kolata da e sediala pone 7-8 4asa i togava se 4uva yasno i ot4etlivo. a masloto e smeneno na vreme vinagi i e v dostata4ni koli4estva,otdelen e vaprosa 4e se doliva po okolo litar litar i polovina predi smiana masloto e palna sintetika 5-30....http://www.youtube.com/watch?v=RTeCY_HKmSk
tova e link kam problema ima dosta klip4eta !!!
tova e link kam problema ima dosta klip4eta !!!
vtoria pristignal e parvia zagubil !!!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Всичко изброено,без монтьор.За монтьор си плащам,за другите неща не.Колегата не е монтьор и явно няма Вашия опит,ама да го засилвате директно към отваряне на мотор си е чисто "майсторски"начин на мислене.Просто му казах какво мисля и какво бих направил на негово място.Между другото на моя монтьор му казвам какъв е според мен проблема и в 90% от случаите познавам.Просто за 20 години съм строшил много МПС по най-различни начини .мехаННика написа:Вие какъв сте на тези бусове;шофьор,товарач,собственик,монтьор?Какво е общото между една селика и един бус?
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Само да попитам и аз, че имам нещо в предвид. На какъв принцип работи Variable Valve Timing-а на този двигател?
Питам, защото не съм съвсем наясно с принципа на работа при Тойота и защото имам нещо наум. Имах една алфа 145 ТС, която също беше с променлив тайминг и при нея има един Вариатор, който при почти всички екземпляри трака като дизел - първо само при палене и в последствие постоянно. Моята Алфа беше като JTD накрая. Обаче при нея беше това проблема и не беше страшно, незнам при Тойота как седят нещата.
Пак казвам, не съм съвсем наясно с принципа на работа тук, макар, че би трябвало да е нещо горе-долу същото (хидравлична система), така, че най-учтиво ви моля да не скачате веднага срещу мен, а да обясните и да кажете възможно ли е да е от това.
Питам, защото не съм съвсем наясно с принципа на работа при Тойота и защото имам нещо наум. Имах една алфа 145 ТС, която също беше с променлив тайминг и при нея има един Вариатор, който при почти всички екземпляри трака като дизел - първо само при палене и в последствие постоянно. Моята Алфа беше като JTD накрая. Обаче при нея беше това проблема и не беше страшно, незнам при Тойота как седят нещата.
Пак казвам, не съм съвсем наясно с принципа на работа тук, макар, че би трябвало да е нещо горе-долу същото (хидравлична система), така, че най-учтиво ви моля да не скачате веднага срещу мен, а да обясните и да кажете възможно ли е да е от това.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
При VVT-I промяната в газоразпределението става чрез зъбното колело на всмукателния разпр вал което всъщност е не колело а механизъм.Тази част която е зацепена към веригата е подвижна спрямо тази към която е стегнат вала.Управлението е чрез клапан който насочва маслото в една или друга посока.Райдер какво райдваш като е хубаво времето?
celica stranen 6um dvigatel
DVIGATELIA E VVTI I E 143 KONIA NE ZNAM DALI VSI4KITE SA JIVI NO TOLKOVA GO DAVAT PO KATALG. KOLATA IA IMAM VE4E POVE4E OT 2 GODINI I SMELO MOGA DA ZAIAVIJA 4E NE MI E SAZDAVALA NIKAKVI PROBLEMI. REGISTRIRAH SE VAV FORUMA ZASTOTO V MNOGO OT SLU4AITE KOGATO SAM IMAL DREBNI PROBLEMI SAM USPIAVAL DA GI OTSTRANIA BLAGODARENIE NA NEGO. POSLEDNIA TAKAV BE6E S ZAMARSEN DEBITOMER . PRASTANETO NA MAISTOR MONTIOR I TAKA NATATAK,SPORED MEN E KRAINA MIARKA ... A I NESTO DRUGO OT LI4EN OPIT ZNAM 4E KOGATO 4OVEK E DOBRE PODGOTVEN POLOVINATA BITKA E SPE4ELENA !!!
vtoria pristignal e parvia zagubil !!!
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Точно и аз така си го представях. Поне при алфата този клапан има един пръстен, който държи маслото и една пружина, която незнам точно какво прави. Обаче като замине този компонент и се получава точно същото - тракане като дизел.мехаННика написа:При VVT-I промяната в газоразпределението става чрез зъбното колело на всмукателния разпр вал което всъщност е не колело а механизъм.Тази част която е зацепена към веригата е подвижна спрямо тази към която е стегнат вала.Управлението е чрез клапан който насочва маслото в една или друга посока.Райдер какво райдваш като е хубаво времето?
ПС: Вече избягвам да райдвам, че много познати напуснаха без време...
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта