Страница 2 от 2
Публикувано на: 20 Ное 2010 23:05
от Dizzle
явно е било на друго място - чак сега видях цената. казаха ми,че е чип и излиза около 360/90 лв по спомен
Публикувано на: 21 Ное 2010 02:57
от Me4oKyX
Чип може да се направи само на 1.4 д4д, защото е изцяло БОШ електроника, дюзи, рейл ..... Имам приятел, който ги прави перфектни, но нещо с чипната Королка не ми бяга на моята с бокс..... Тунинга не е само повече надув и повече гориво..... А Тати - това на ТТЕ, което си мислиш, че е ЧИП, си е също бокс, като ТТЕ предлагат такива за ВСИЧКИ тойоти и можеш да намериш такива из Англия останали бройки. Там НЕ сменат ЕКУ-то, не ремапват нищо - просто се кичи директно на дюзите..... Ефекта е все един и същ. А колко до това, каква разлика може да има само с надув на гориво и олесняване на входящи -изходящи газове. Чип, дори с надув на турбо и заводски филтър и изходяща система има толкова ефект колкото от моя бокс и хубав филтър..... Само чип не ти решава проблема, а разликата МОЖЕ да е доста по-добра.... Така че с един чип, ще направиш 1.4 д4д да върви като моята, но пак ще тормозиш турбината biggrin.gif SSDD .......Да не говорим, че горивните карти на чиповете никога не са агресивни колкото бокс - най-добре да си вдигна надува със ремап а горивото да си го задавам с бокса

Но това догодина живот и здраве ще може да се види на пистата

Още повече, че голям надув без достатъчно ефективен кулър действа обратно на това, което трябва и вкарваш по-топъл въздух - повече, но по-топъл...... Кяр голям да караш заводската кола на 2 бара

Публикувано на: 21 Ное 2010 04:08
от Bass_Man
Ти какъв си ми турбоманиак

...............
Публикувано на: 21 Ное 2010 16:41
от Me4oKyX
Bass-чооооооооооооооооооооооооооо, как искам една Селика ГТ4, да си сменям, да си надувам, да си ръчкам и човъркам....... То кола без турбо е кат х*й без та**ци laugh.gif
А си е дружко да има нещо дето да засмуче яко и после да подухва яко .........