
Не се коси много. Качеството вече е доста ниско в световен мащаб.
Невъзможно е при фиксирано предавателно отношение между двигателя и двигателните колела (изправен и добре зацепен съединител и ръчна скоростна кутия) и настилка с добро сцепление, оборотите на двигателя да се вдигат, а скоростта на автомобила да не се променяAel написа:...и турбината му отказва ,колата продължава да вдига обороти но седеше на едно място...
преди време и аз бях пуснал тема"мириз в купето при ускоряване"ярето ми стана на 8-9 000км но винаги при яка стъпка в баир на 4-та вътре замирисва на изгоряло.съединитела по усет и по оборотомер не буксува но..........явно преплъзва .последно на варненската магистрала на 6-та по продължително каране със 170-180 също замириса а нямаше боксуване--поне не се усеща.странното е че ако я издъня на 2-ра 3-та до червено на оборотомера в баир--мириз няма.а на 4-та едва минава 5 000об. и вътре пффффф---ако не е на феродо то на кво да е??ако това наистина е миризма от съединитела представям си аурисите и корола-седана със тоя 100конйовия мотор и 5 души в колата тряяяя стоят на едно място в баира biggrin.gifmitkoa написа:Привет, не съм още.
Така си карам.Един ден ходих до Тойота - Благоевград.С един сервизен техник направихме поне 30 км.И той караше, и аз.Така и не се случи.Започна да ме убеждава, че със сигурност е съединител.Е аз не съм убеден - цена за съединител не ми даде, ама препдолагам, че ще е поне 1500-2000 лв....а така на нечии догадки -.....не ми се пръскат пари.проблемите със съединителя така започвали - на 4-а и 5-а.......не се показвало с упражнението с ръчната и незагасването.
За съжаление нямам никакво време за да отида и до друг сервиз - евентуално в София и там да си кажат мнението.Януари ще се прави....и ще пиша и тук.
sacho7803 написа: представям си аурисите и корола-седана със тоя 100конйовия мотор и 5 души в колата тряяяя стоят на едно място в баира biggrin.gif
Моята е на ~9000km и също имам чувството, че педалът на съединителя е станал чувствително по твърд.ace написа:sacho7803 написа: представям си аурисите и корола-седана със тоя 100конйовия мотор и 5 души в колата тряяяя стоят на едно място в баира biggrin.gif
Много си близо до истината - на баир като е засилена моята корола е ок. Драма става обаче като трагва от място по наклон дори като е празна колата![]()
Между другото напоследък имам чувството, че ми е станал по-твърд педала на съеденителя. Започнах да обращам внимание на това след като карах една друга корола 1.6 бензин на 6К км. Разликата с моя съеденител е осезаема и е много по-лек. Моята колата е едва на 30К км и тази разлика ми се струва притеснителна. Дали наистина няма нещо гнило със съеденителите на тойота като цяло, а не само на ММТ?!?
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта