Оборотите на свободен ход на Авенсиси 2000 TDI

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 28 Окт 2010 16:21

Кузман Инджов написа:
Горивния филтър ще го сменям скоро заедно със въздушен маслен и масло.Ама по въпроса със дюзите незнам как ще се справя?
Има ли вероятност да е от повишена горивна камера в следствие на монтиране на по дебела гарнитура на главата?
Със смяна на филтри няма да решиш проблема.. smile.gif От дюзи също не вярвам да е, защото трябваше да има и други симптоми ..
Ти по рано нямаше ли някакъв проблем с помпата на тази кола, или се бъркам ? :scratch:
Ако сте правили помпата, най вероятно ти е нарушена статичната центровка и за това ти държи ниски обороти ..
Не е зле да го решиш този проблем в най скоро време, защото вибрациите при 600 об/мин. са ти най малкият проблем..
Представи си какво смазване и охлаждане има мотора, при тези ниски обороти ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Кузман Инджов
Мнения: 27
Регистриран на: 11 Май 2009 14:56

Мнение от Кузман Инджов » 29 Окт 2010 08:10

martod написа:Със смяна на филтри няма да решиш проблема.. smile.gif От дюзи също не вярвам да е, защото трябваше да има и други симптоми ..
Ти по рано нямаше ли някакъв проблем с помпата на тази кола, или се бъркам ? :scratch:
Ако сте правили помпата, най вероятно ти е нарушена статичната центровка и за това ти държи ниски обороти ..
Не е зле да го решиш този проблем в най скоро време, защото вибрациите при 600 об/мин. са ти най малкият проблем..
Представи си какво смазване и охлаждане има мотора, при тези ниски обороти ..
Да колега имаше проблем със помпата който май така и не се реши нацяло.Проблема е ,че вече незнам къде да я закарам за да се свърши ermm.gif Преди питах за читав сервиз в Пловдив или някъде около Хасково но така и ненамерих.Вече незнам какво да си мисля.А определено имам желание да попадна на човек който разбира от Тойота.

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 29 Окт 2010 08:18

Petar написа:Колега нали знаш че при Авенсиса следващата чертичка на оборотомера под 1000 оборота е 800об. а не 900 оборота .Пиша това зазщтото много хора го бъркат и мислят че са 900 об.
Вярно бе...

Изображение
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 29 Окт 2010 09:46

Кузман Инджов написа:
Да колега имаше проблем със помпата който май така и не се реши нацяло.
В какъв смисъл, не се реши нацяло ?Правихте ли изобщо нещо по тази помпа ?
Казвайте ги тези неща като пускате теми, щом искате да ви се помогне ..
Пускаш тема за проблем с оборотите, а изобщо не споменаваш, че си имал проблем преди това с помпата и дали е правено нещо по проблема и чакаш някой да ти помогне, като с магическа пръчка.. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Кузман Инджов
Мнения: 27
Регистриран на: 11 Май 2009 14:56

Мнение от Кузман Инджов » 01 Ное 2010 16:56

martod написа:
Кузман Инджов написа:
Да колега имаше проблем със помпата който май така и не се реши нацяло.
В какъв смисъл, не се реши нацяло ?Правихте ли изобщо нещо по тази помпа ?
Казвайте ги тези неща като пускате теми, щом искате да ви се помогне ..
Пускаш тема за проблем с оборотите, а изобщо не споменаваш, че си имал проблем преди това с помпата и дали е правено нещо по проблема и чакаш някой да ти помогне, като с магическа пръчка.. biggrin.gif
Да колега прав си.Май не подходих правилно като не споменах всичко wacko.gif .

Та на въпроса.Уж ми възстановяваха елемента на горивната помпа(Каквото и да означава това).Караха го в Турция ама неможаха да решат проблема с паленето.Преди сменях и глава.При други майстори и чесно казано си прехвърлят вината един на друг.Уж единия бил сложил по дебела гарнитура и увеличил горивната камера.После онзи дето ми прави помпата пък ми обяснява ,че колата нямала компресия заради дебелата гарнитура и за това имала проблем със паленето и от там ниски обороти.А в интерес на истината колата пали със малко повече въртене когато е топла ама пък винаги.Не гори масло и разхода и е в нормите според мен(6.4-6.8 смесено градско дълго).Въобще знам ли вече какво не съм сменял.

Извинявам се още веднъж за хаутичното обяснение по горе ама нещатата са точно толкова хаотични и около историята на колата докато тя е при мен.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 01 Ное 2010 23:15

Кузман Инджов написа: Та на въпроса.Уж ми възстановяваха елемента на горивната помпа(Каквото и да означава това).Караха го в Турция ама неможаха да решат проблема с паленето.Преди сменях и глава.При други майстори и чесно казано си прехвърлят вината един на друг.Уж единия бил сложил по дебела гарнитура и увеличил горивната камера.После онзи дето ми прави помпата пък ми обяснява ,че колата нямала компресия заради дебелата гарнитура и за това имала проблем със паленето и от там ниски обороти.А в интерес на истината колата пали със малко повече въртене когато е топла ама пък винаги.
Дрън- дрън.. smile.gif Да е увеличена- колко да е увеличена камерата , като ремонтните гарнитури са през 7-8 стотни ..
Пък и дизел с ниска компресия си пали на топло като пич, на студено има проблеми, а при тебе не е така ..
Просто не са ти направили помпата както трябва ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Живко
Мнения: 49
Регистриран на: 02 Юни 2009 22:32
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Живко » 02 Ное 2010 07:05

Petar написа:Колега нали знаш че при Авенсиса следващата чертичка на оборотомера под 1000 оборота е 800об. а не 900 оборота .Пиша това зазщтото много хора го бъркат и мислят че са 900 об.
Ох успокоих се-значи и при мен е 800 а не 900

:thumbsup:
Avensis D4D-2001год.

plgeorgiev
Мнения: 8
Регистриран на: 02 Ное 2010 15:10

Пламен

Мнение от plgeorgiev » 02 Ное 2010 15:19

Здравейте колеги.
Интересува ме колко е нормално да държи оборотите на празен ход на току що запалена кола (TOYOTA AVENSYS 2001 VVTI 1.6).
Моята ги държи при запалване 1800 и с покачването на температурата на двигателя започват да намаляват , но за да стигнат 800 трябва колата да загрее напълно. Според вас това нормално ли е.

Кузман Инджов
Мнения: 27
Регистриран на: 11 Май 2009 14:56

Мнение от Кузман Инджов » 02 Ное 2010 15:39

[/quote].......Просто не са ти направили помпата както трябва ..[/quote]

Че не са направили помпата както трябва не са.Ама в крайна сметка имали някъде сервиз където това могат да го направят без да се налага закупуване на нова помпа а да ремонтират тази?

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 02 Ное 2010 21:00

Кузман Инджов написа: Че не са направили помпата както трябва не са.Ама в крайна сметка имали някъде сервиз където това могат да го направят без да се налага закупуване на нова помпа а да ремонтират тази?
Има, не е като да няма ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта