Страница 2 от 2

Публикувано на: 14 Сеп 2010 10:40
от SFINKS
natally написа:Ориентирала съм се към 1.4 или 1.6 обаче незнам дали да е дизел или бензин. Ако някой може нека да ми изброи предимства и недостатъци на Яриса. smile.gif
недостатъка е че ще е малко по-скъп от форд и пижо
предимството е че ще е по здрав и още 5-10 неща laugh.gif

само че за кола на толкова години е напълно нормално да намериш Пежо което е в по добро състояние от Тойотата
Всичко зависи кой ,колко и кака е карал и поддържал , така че търси количка която е в добро състояние без значение от марката
колкото и да търсиш няма да намериш 2 коли в еднакаво състояние

Публикувано на: 14 Сеп 2010 12:31
от baba_metca
За Фокуса - първо е по-голям, дори има и версия седан или евентуално комби, но предполагам, че се насочваш към HatchBag-а. Та за него - него все го хвалят с едно от най-добрите пътни подведения в класа си, дали е така незнам, но има много модели от около 2003-та по къщите за автомобили под наем и може да пробваш някой 1.6 бензин. Хем на спокойствие ще го разбъзикаш, хем ще покараш така както ти си искаш. Като за място със сигурност има повече от другите два мъника, но е и доста по-тежък(грубо 1150-1350кг). 1.6 безиновите двигатели се въртят около 98-100к.с. та данъка ще ти е малък, но доста хора казват, че е малко слаб за тежестта на купето, особенно ако се възползваш от обема и напълниш багажнка и задните седалки. Като разход на гориво Средното на Форда е ~7, в сравнение ярис 1.3 (86-87к.с.) ~ 5.7 (данни от сайт за автомобили). 1.6 модификациата на фокус е с барабанни спирачки отзад, ако изобщо има някакво значение за теб, по подобие на ярис-а. Сега не съм поддържал ярис, нито пък фокус, ама дори от към гуми ако погледнеш яриса ще ти излезе по-евтин. Ако търсиш място - фокусът е единствения вариант от 3-те (но пък в неговия клас има и други). Някакъв среден вариант от към обем е Ярис Версо.

Оу пежото - ами аз съм сядал в такова 206 с 5 и с 3 врати и не ми харесва. Единсветното хубаво нещо е външния дизайн. Отвътре Ярис-а по ми харесва, да не говорим, че пежо-то има много недомислици. На първо място, нещо, без което няма да минеш - от вътре, дръжката която се използва за затваряне на вратите е захваната с един голям и хубав болт, който е с открита глава и лично аз си наденах средния пръст на него и чувствеото не беше прияно никак. Отделно винаги е пълно с боклуци, които се чистят трудно (със сигурност не става с едно забърсване с парцал). И смата пластмаса се драска страшно лесно и ако си с маникюр - леле мале. Снимката е на Пежо 307, но частта с болта е идентична с тази на 206 (при 206 е с по елипсовидна форма). Това го бях виждал по разни бусове и баничарки, като не можех да си представя, че ще го има в кола, която претендира за челно място в категорията дизайн. Както и да е, много хора ги карат и вероятно не им пречи, но мен ме дразни много.

Публикувано на: 14 Сеп 2010 12:39
от Petar
Това го има и в Авенсис 1 по същия начин се закрепва дръжката самоче на главата на винта е сложено декоративно капаче което въобще не дразне на полването на дръжката .Предполагам че и на Пежото е имало такова капаче но може дае паднало

Публикувано на: 14 Сеп 2010 15:50
от baba_metca
Petar написа:Това го има и в Авенсис 1 по същия начин се закрепва дръжката самоче на главата на винта е сложено декоративно капаче което въобще не дразне на полването на дръжката .Предполагам че и на Пежото е имало такова капаче но може дае паднало
За съжаление не е така. На един от Софийските автосалони ходих и там като седнах същата работа. Значи по подобен начин са и Citroen C4 и нито един модел нямаше капачета.

Публикувано на: 14 Сеп 2010 18:54
от IVOtuning
baba_metca написа:
На първо място, нещо, без което няма да минеш - от вътре, дръжката която се използва за затваряне на вратите е захваната с един голям и хубав болт, който е с открита глава и лично аз си наденах средния пръст на него и чувствеото не беше прияно никак.
Да, това е най-важното при избора на един автомобил втора употреба.............
laugh.gif

Публикувано на: 14 Сеп 2010 19:42
от sashoskiora
Пежото и Яриса са в един клас,Фокуса е по голям автомобил определено.Пежото е най красиво безспорно и дизеловата версия е за предпочитане.Форда е компромисен вариант и се намират доста запазени и на малко километри автомобили,а Яриса е японски здрав автомобил,но с малък като мощност двигател предимно градски автомобил.Според мен най запазения който намериш,ти ще го познаеш от пръв поглед. smile.gif

Re: Тойота втора ръка?

Публикувано на: 15 Сеп 2010 07:46
от nowyaris
natally написа:Здравейте искам да си купя автомобил втора употреба, спряла съм се върху тойота ярис, пежо 206 и форд фокус. Автомобилите са над 6-7г. Кажете ми нещо повече за тойота по отношение на двигателя, ходовата част и поддръжката на автомобила.
Благодаря Ви! :)
Парите са определящи.Фокуса е по високо ниво,ако е на парите на яриса и 206,направи си сама сравнението.Жена ми имаше 7 год. 306 и после мина на ярис.Докато караше пежото,от него по-хубаво нямаше.От близо 3 год. с яриса е пак така.Женска му работа.Като човека,който ги поддържа,мога да кажа,че пежото е голям кеф да се кара и голяма трагедия да се поддържа.Поне когато бяха рядка марка за страната ни/2000 г./Яриса е от магазина и е гаранционнен,но не е създавал абсолютно никакви грижи.Моя съвет е Ярис 03-04,1.3 бензин с 5 врати,по възможност Linea Soll .