Страница 2 от 2
Публикувано на: 05 Сеп 2011 20:32
от alex_varna
Днес си взех ремък Gates -51 лв., едната ролка е JNB- 28 лв., другата е NTN - 36 лв. Общо 115 лв.

Публикувано на: 05 Сеп 2011 22:24
от KiLLeR
alex_varna написа:Днес си взех ремък Gates -51 лв., едната ролка е JNB- 28 лв., другата е NTN - 36 лв. Общо 115 лв.

евтини тези ролки бе?! На мен ми взеха над 100лв бройката

Публикувано на: 06 Сеп 2011 08:50
от desotodorov
Щот' си дизелоФ за това, аз като слязох от дизеловата машина бях приятно изненадан от това че ролките на 3S-FE са близо три пъти по еФтини.
Eдна "реплика" към всички колеги колебаещи се се за произхода и марката на ролките/лагерите, които им се налага да сменят...INA и SKF са "класически" немски марки и почти сходни като качество. ако не са ментета не създават проблеми. НО NSK и KOYO не им отстъпват, а най-вероятно ги превъзхождат...освен това е много по-лесно да намериш съответния лагер/ролка за японска кола от тези марки...най-вероятно и на по-добра цена.
Пример - като взех Карината се наложи да сменя предни лагери главина исках SKF...отговора от официалния вносител беше - срок на достаФка - 1 месец, и то ако в Германия имат налични, щото те по японския стандарт правят само малки серии...и Фторо, цената беше от сорта на 130-ина лева на лагер без семерингите (семерингите не са обикновени и ги няма навсякъде) ...от Евро 07 лагер NSK+ комплект семеринги = 40 + 25 лева...всеки може да сметне и да прецени дали да остане верен на немското качество...
Впечатления - с въпросните лагери (двуредови сачмени) карам над 60к км, всичко което изкарат над 100к км ще е в полза на NSK, от предишен опит знам - SKF в БГ = около 100к км

...а да...забраих да спомена - "оригиналните" лагери на карината бяха NSK.
Съвет (пак от личен опит) - пари откъм ангреанжен ремък, ролки, оПтегачи и т.н. др. "дреболии" не трябва да се пестят.
Публикувано на: 06 Сеп 2011 10:32
от KiLLeR
Да така е, нещо не бях включил, че става въпрос за бензинов laugh.gif
http://www.kastelexport.com/index.php?o ... e&Itemid=1 от тези си поръчах моите, за да съм сигурен, че не са ментаци

доста коректни се оказаха

Публикувано на: 06 Сеп 2011 22:32
от LiakaDJ
Ина е добра марка
Публикувано на: 07 Сеп 2011 10:54
от desotodorov
Хех...вЕрно, не съм обърнал внимание, че и колегата е с дизел, цените, който е дал обаче са съвсем сходни с тези на моите ролки, затова го писах "бензинОФФ"
Но пък и наистина...не е много логично, но за дизел ролките/ремъците излизат по-скъпи от тези за бензин, като разликата май би трЕбвало да дойде от това че са по-натоварени...което според мен не оправдава двойната дори тройно по-високата им цена...мхммхмх...
Публикувано на: 07 Сеп 2011 12:44
от martod
desotodorov написа:
Но пък и наистина...не е много логично, но за дизел ролките/ремъците излизат по-скъпи от тези за бензин, като разликата май би трЕбвало да дойде от това че са по-натоварени...което според мен не оправдава двойната дори тройно по-високата им цена...мхммхмх...
Защо да не е логично, на дизела ремъка върти повече агрегати и е доста по дълъг от бензиновите, отделно е и по широк и отделно по усилен, има усилване и на самите зъби ..
Ролките също са по широки-> повече материал -> по висока цена ..
Само да не се окаже, че колегата си е взел ремък и ролки за бензинка biggrin.gif при тези цени дето е посочил, пък и туй JNB нещо не ми вдъхва доверие

поне да беше GMB ...
Публикувано на: 07 Сеп 2011 21:22
от LiakaDJ
Обоснови се за с конкретен пример, защото не те разбирам . Защо дизела да има повече материал ? Аз бих ти дал примери за да те оборя , но ти си на ход . Към колегата пуснал темата - мисля , че наистина евтино си ги взел ............
Публикувано на: 07 Сеп 2011 21:50
от alex_varna
Извинявам се за грешката , която съм допуснал с JNB... biggrin.gif Истинската марка е GMB объркал съм

Публикувано на: 08 Сеп 2011 12:11
от desotodorov
Точно това имам ФпреТвиТ biggrin.gif и аз - по-натоварени са частите при дизела, ама по-скоро не повечето материал а изискванията към качеството и изработката им би трЕбвало да са определящи за крайната цена.