maggkrabar написа:нещо не се връзва - по принцип MR автомобилите(средно разположен двигател, задно предаване) се славят с по-голям understeer - така е и при Honda NSX, и при поршетата. 40/60 би трябвало да даде по-голямо сцепление на задницата в завой. S13 доколкото знам е с неутрален баланс - затова е и една от най-популярните коли за дрифт. а MR2 е understeer доколото помня - нали едно момче от форума имаше такава и се оплакваше точно от това та му давахме съвети как да си докара oversteer с промяна на геометрията на окачването
Kраси, S13 e с understeer, S14 e вече балансирана. В drift bible точно така ги дават.
MR2ката е със "средно разположен" двигател, но на практика тежестта на колата е отзад. За точните данни виж линка по долу:
http://www.stud.uni-karlsruhe.de/~urmj/ ... 06-big.jpg
Естесвено е в завой или при спиране, това тегло да се стреми да мине напред.. от там и задницата скача. Екстремния пример за нещо подобно е Порше 911, което вече си е типична спортна кола със заден двигател.
Далаверата на тия коли е, както и при Ф1, че имат по ефективно спиране и ускорение. При тях дума не може да става да навлезеш в завоя на спирачка... точно щото задника само чака да го чукнеш на някъде и да замине.
За дрифт смятам, че също не са по - добри от неутрално балансираните автомобили (а то се и вижда по дрифт състезанията). Общото впечатление е, че на МР2ката задницата тръгне ли да излиза ... ходи я събирай ... еле па зимата:).