Страница 2 от 2

Публикувано на: 03 Окт 2010 13:42
от Bass_Man
А от полусинтетиката в , която има синтетично към минерално в някакво отношение викаш няма да деградират а ?
Дай са да поспорим , като за ъгъла колко точно процента синтетика е критична за старите уплътнения 30% или 60% .

Публикувано на: 03 Окт 2010 18:14
от nikolov22
Bass_Man написа:Казал съм го малко по-нагоре и пак ще ти го повторя СИНТЕТИЧНОТО МАСЛО Е С НАЙ-ДОБРИ ПОКАЗАТЕЛИ И ЗА ТОВА Е ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ .
Вискозитет 5W40 покрива идеално всички сезони в България .
Щом се объркваш от толкова подробно описание повече не ти трябва да знаеш .
аз карам само с 5в50 и нямам ядове някаде имам снимки на един и същи двигател каран с минерално и със пълна синтетика
но тези турските мобили и есота не са от наи добрите по добре кома тя им е производителя ама кома се произвежда в англия
вземаш 5в50 или 10в40 полу ако си по ниско бюджетен

Публикувано на: 04 Окт 2010 02:11
от Bass_Man
Ами разбира се , че няма да имаш проблем с пълната синтетика . Само дето не съм голям фен на такива незнайни марки . Трябва да си много сигурен в марката за да си правиш експерименти .
А на кой му е хрумнало да измисли полусинтетиката не ми е много ясно и въобще каква и е целта . Явно са се чудили какво да правят с остатъците от производството на минерално и синтетично масло и са направили това велико откритие , като са смесили целия остатъчен буклук .

Публикувано на: 04 Окт 2010 08:35
от mitoko
Scott написа:
mitoko написа:с пълната синтетика рискуваш, така ли ?
Уплътненията на старите двигатели (предназначени за минерално масло) могат да деградират от синтетичното.
дай конкретни примери, кои са тия уплътнения ???

Публикувано на: 04 Окт 2010 14:36
от dextarr
Моля обяснете на хората от форума че има и 15в40 полусинтетика както и пълна .... :) не си мислете че 15в40 е само минеранлно .. а относно деградацията на уплатнителите..... хорааааа карах си ниссана от 86година с пълна синтетика 5в40 и си гореше около 400 мл на 10000 км .. моля Ви не зайковци не спорете .. :)

Публикувано на: 04 Окт 2010 14:58
от Petar
По каталога на Кастрол пише дасе кара с 5w40 за Авенсис 1 1.6 4а-фе двигател обаче Карина 1.6 е със същия двигател и би трябвло дасе кара със същия вискозитет масло

Публикувано на: 08 Окт 2010 22:33
от getko
Колега и на моята Карина понякога ми придърпва когато съм на газ.. немога да си го обясня :) ако намериш причината свиркай :)
Независимо от предавката когато просто поддържам една скорост започва да придърпва леко

Публикувано на: 10 Окт 2010 03:35
от Bass_Man
Причината е в лошата настройка .