Страница 2 от 2
Публикувано на: 03 Окт 2010 13:42
от Bass_Man
А от полусинтетиката в , която има синтетично към минерално в някакво отношение викаш няма да деградират а ?
Дай са да поспорим , като за ъгъла колко точно процента синтетика е критична за старите уплътнения 30% или 60% .
Публикувано на: 03 Окт 2010 18:14
от nikolov22
Bass_Man написа:Казал съм го малко по-нагоре и пак ще ти го повторя СИНТЕТИЧНОТО МАСЛО Е С НАЙ-ДОБРИ ПОКАЗАТЕЛИ И ЗА ТОВА Е ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ .
Вискозитет 5W40 покрива идеално всички сезони в България .
Щом се объркваш от толкова подробно описание повече не ти трябва да знаеш .
аз карам само с 5в50 и нямам ядове някаде имам снимки на един и същи двигател каран с минерално и със пълна синтетика
но тези турските мобили и есота не са от наи добрите по добре кома тя им е производителя ама кома се произвежда в англия
вземаш 5в50 или 10в40 полу ако си по ниско бюджетен
Публикувано на: 04 Окт 2010 02:11
от Bass_Man
Ами разбира се , че няма да имаш проблем с пълната синтетика . Само дето не съм голям фен на такива незнайни марки . Трябва да си много сигурен в марката за да си правиш експерименти .
А на кой му е хрумнало да измисли полусинтетиката не ми е много ясно и въобще каква и е целта . Явно са се чудили какво да правят с остатъците от производството на минерално и синтетично масло и са направили това велико откритие , като са смесили целия остатъчен буклук .
Публикувано на: 04 Окт 2010 08:35
от mitoko
Scott написа:mitoko написа:с пълната синтетика рискуваш, така ли ?
Уплътненията на старите двигатели (предназначени за минерално масло) могат да деградират от синтетичното.
дай конкретни примери, кои са тия уплътнения ???
Публикувано на: 04 Окт 2010 14:36
от dextarr
Моля обяснете на хората от форума че има и 15в40 полусинтетика както и пълна ....

не си мислете че 15в40 е само минеранлно .. а относно деградацията на уплатнителите..... хорааааа карах си ниссана от 86година с пълна синтетика 5в40 и си гореше около 400 мл на 10000 км .. моля Ви не зайковци не спорете ..

Публикувано на: 04 Окт 2010 14:58
от Petar
По каталога на Кастрол пише дасе кара с 5w40 за Авенсис 1 1.6 4а-фе двигател обаче Карина 1.6 е със същия двигател и би трябвло дасе кара със същия вискозитет масло
Публикувано на: 08 Окт 2010 22:33
от getko
Колега и на моята Карина понякога ми придърпва когато съм на газ.. немога да си го обясня

ако намериш причината свиркай
Независимо от предавката когато просто поддържам една скорост започва да придърпва леко
Публикувано на: 10 Окт 2010 03:35
от Bass_Man
Причината е в лошата настройка .