Страница 2 от 2
Публикувано на: 13 Апр 2010 19:44
от LEXUS
Да сравниш Тойота с Москвич е доста нелепо.
Москвич и дизайн?
Пропускащи уплътнения и пълнене с вода не съм чувал за такива проблеми освен при Айго, който се прави заедно със ситроен и пежо на обща платформа.
Тойота с влага във фарове и стопове?? Твоята с влага ли е?
Скоростите трудно ли ти влизат?
Съединителите на Тойотите какво им е кофти?
На кои Тойоти им тропат клапаните, айде на Ауди-да, там хидравличните повдигачи ги износват раничко, но им маслото е от значение. Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
А това,че си избрал дизел , те си тропат всички дизели,независимо от марката.
А Москвича е една абсолютна трошка. Твоят железен Москвич на колко хиляди километра го хвърли?

А иначе железен е -доста дебела ламарина има, има какво да му тежи.
Публикувано на: 13 Апр 2010 19:57
от diver
sacho7803 написа:ойота айго не е френска зглобка biggrin.gif единствено ярис се зглобява във франция

Да мяза на пакистанска.... или по-лоша...
Публикувано на: 13 Апр 2010 22:31
от nikolov22
LEXUS написа:Да сравниш Тойота с Москвич е доста нелепо.
Москвич и дизайн?
Пропускащи уплътнения и пълнене с вода не съм чувал за такива проблеми освен при Айго, който се прави заедно със ситроен и пежо на обща платформа.
Тойота с влага във фарове и стопове?? Твоята с влага ли е?
Скоростите трудно ли ти влизат?
Съединителите на Тойотите какво им е кофти?
На кои Тойоти им тропат клапаните, айде на Ауди-да, там хидравличните повдигачи ги износват раничко, но им маслото е от значение. Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
А това,че си избрал дизел , те си тропат всички дизели,независимо от марката.
А Москвича е една абсолютна трошка. Твоят железен Москвич на колко хиляди километра го хвърли?

А иначе железен е -доста дебела ламарина има, има какво да му тежи.
днес приключих с ремонта на моята за 15год имаше само запекли и износени маслени сегменти и биелни лагер блока беше износен само 2-стотни на коя друга МАРКА МОЖЕ ДА СЕ ПОХВАЛИТЕ С ТОЛКОВА ЗДРАВИ ЧАСТИ
Публикувано на: 14 Апр 2010 08:38
от Vesko
LEXUS написа: Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
Imal sum avensis na 270000km. Ne znam dali trakashe, ama opredeleno beshe shumen

AVENSIS 1 4A-FE motor
Публикувано на: 14 Апр 2010 18:06
от nov
nikolov22 написа:LEXUS написа:Да сравниш Тойота с Москвич е доста нелепо.
Москвич и дизайн?
Пропускащи уплътнения и пълнене с вода не съм чувал за такива проблеми освен при Айго, който се прави заедно със ситроен и пежо на обща платформа.
Тойота с влага във фарове и стопове?? Твоята с влага ли е?
Скоростите трудно ли ти влизат?
Съединителите на Тойотите какво им е кофти?
На кои Тойоти им тропат клапаните, айде на Ауди-да, там хидравличните повдигачи ги износват раничко, но им маслото е от значение. Но Тойота с тропащи клапани??? Трябва да ти запаля двигател Тойота на 250000км. и да слушаш тиха работа.
А това,че си избрал дизел , те си тропат всички дизели,независимо от марката.
А Москвича е една абсолютна трошка. Твоят железен Москвич на колко хиляди километра го хвърли?

А иначе железен е -доста дебела ламарина има, има какво да му тежи.
днес приключих с ремонта на моята за 15год имаше само запекли и износени маслени сегменти и биелни лагер блока беше износен само 2-стотни на коя друга МАРКА МОЖЕ ДА СЕ ПОХВАЛИТЕ С ТОЛКОВА ЗДРАВИ ЧАСТИ
Колега това на майтап ли го написа?Или на сериозно?За тойота ли става въпрос?Щото мога да ти покажа кола която е на 18 години, нищо не и е барано, кара се с 10/40 Мотул и колкото влея източвам със 100-150 грама по-малко, предполагам не се оттича докрая че не го и чакам.Зависи и как е карана колата но все пак на Тойота маслени сегменти.А тая 18 годишната е натискана чат пат biggrin.gif , но не е Тойота.
Публикувано на: 14 Апр 2010 20:30
от LEXUS
Аз тука не мога да разбера годините какво имат общо с износването на двигателя. Ами тя може да е на 20 години и да е на 80000км., кви са тия сравнения?
Королата ми е на 250000км. и работи толкова тихо,че на място не се чува. Колата е на 23 години. 1.3 12valve
Hiace 2.4Diesel на баща ми е на 410000км. и пали от четвърт оборот. Работи много тихо, мърка.Много по-тих от новите дизели. Изобщо няма тракане ,а леко почукване, колкото да се разбере,че е дизел.Кара го с noname немско масло или с Fina. И буса е на 23 години.
Публикувано на: 14 Апр 2010 22:01
от nov
LEXUS написа:Аз тука не мога да разбера годините какво имат общо с износването на двигателя. Ами тя може да е на 20 години и да е на 80000км., кви са тия сравнения?
Королата ми е на 250000км. и работи толкова тихо,че на място не се чува. Колата е на 23 години. 1.3 12valve
Hiace 2.4Diesel на баща ми е на 410000км. и пали от четвърт оборот. Работи много тихо, мърка.Много по-тих от новите дизели. Изобщо няма тракане ,а леко почукване, колкото да се разбере,че е дизел.Кара го с noname немско масло или с Fina. И буса е на 23 години.
Ми да де Лексус-е и аз това викам, че колегата се ентусиазирал и пише за кола на 15 години как сменил "само маслени сегменти и биелен лагер" .Направи ми впечатления едрия шрифт накрая.Виж ако я е карал се в червения сектор за 15 години това наистина е нищо.
P.S.А бе знаех си аз, че ще дадеш някое мнение и тука в тая тема biggrin.gif
Публикувано на: 14 Апр 2010 22:08
от LEXUS
nov написа:
P.S.А бе знаех си аз, че ще дадеш някое мнение и тука в тая тема biggrin.gif
Е как biggrin.gif
Публикувано на: 14 Апр 2010 22:19
от nov